Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Od sedana su ovi po slikama dobri:
- jedan srebrni iz Deltinog Car Marketa http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... _18_sedan/
9000e za 7 godina star auto
- beli sa malo jacom kilometrazom http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... es_i_vtec/
Ovaj je mozda bio firmin auto, Wurth nalepnica je na gepeku, a kilometraza je ~180000 za 6 god
Imao sam dobro misljenje o Octaviji, pogotovo dizel, ali je ono posle 1200km voznje do Beca i nazad, i pakovanja gomile kofera i stvari duplo bolje.
Pisem o BobRockovom Skodilaku koji je primer da auto sa 100000km moze da izgleda i bude u stanju "bukvalno kao nov".
Svemirac-hecbek je nebrojano puta lepsi, ali ni sedan nije los.
Godisnja kilomtraza od ~12-15000km me ne vuce previse ka dizelu, pogotovo sto bi auto vozio 4-5 godina.
Isto tako gledam kilometrazu mozda i vise nego godiste.
Sa BobRockom sam pravio razne racunice i analize ako se gleda cisto finansijska strana :
- nov Civic devete generacije 1.8 Sport je 18000e.
Za 6 godina cu preci do 80000km, i imacu ~900e male servise + 8 guma ~900e, i kocnice ~50-100e.
Posle 6 god prodacu ga za 8-9000e. Realno bi auto "kalirao" oko 10000e za taj period.
- Civic osme generacije kao onaj sivi sto mi je "pobegao" bi izasao 10250e.
Imao bi gotovo iste troskove servisa i guma, sa dodatkom nekih ~170e za neki kais i pumpu za vodu. Ovde bi radio diskove i kocnice zbog vece km, i to je ~250e.
Prodao bi ga 5500-6000e. Realno bi auto "kalirao" oko 4000e za taj period.
I dalje sam stava da je nov auto najbolji, ali kome to finansije dozvoljavaju.
Mogu da ga uzmem, ali sa dosta kompromisa po pitanju nekih drugih privatnih stvari sto u ovom trenutku ne zelim.
- jedan srebrni iz Deltinog Car Marketa http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... _18_sedan/
9000e za 7 godina star auto
- beli sa malo jacom kilometrazom http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... es_i_vtec/
Ovaj je mozda bio firmin auto, Wurth nalepnica je na gepeku, a kilometraza je ~180000 za 6 god
Imao sam dobro misljenje o Octaviji, pogotovo dizel, ali je ono posle 1200km voznje do Beca i nazad, i pakovanja gomile kofera i stvari duplo bolje.
Pisem o BobRockovom Skodilaku koji je primer da auto sa 100000km moze da izgleda i bude u stanju "bukvalno kao nov".
Svemirac-hecbek je nebrojano puta lepsi, ali ni sedan nije los.
Godisnja kilomtraza od ~12-15000km me ne vuce previse ka dizelu, pogotovo sto bi auto vozio 4-5 godina.
Isto tako gledam kilometrazu mozda i vise nego godiste.
Sa BobRockom sam pravio razne racunice i analize ako se gleda cisto finansijska strana :
- nov Civic devete generacije 1.8 Sport je 18000e.
Za 6 godina cu preci do 80000km, i imacu ~900e male servise + 8 guma ~900e, i kocnice ~50-100e.
Posle 6 god prodacu ga za 8-9000e. Realno bi auto "kalirao" oko 10000e za taj period.
- Civic osme generacije kao onaj sivi sto mi je "pobegao" bi izasao 10250e.
Imao bi gotovo iste troskove servisa i guma, sa dodatkom nekih ~170e za neki kais i pumpu za vodu. Ovde bi radio diskove i kocnice zbog vece km, i to je ~250e.
Prodao bi ga 5500-6000e. Realno bi auto "kalirao" oko 4000e za taj period.
I dalje sam stava da je nov auto najbolji, ali kome to finansije dozvoljavaju.
Mogu da ga uzmem, ali sa dosta kompromisa po pitanju nekih drugih privatnih stvari sto u ovom trenutku ne zelim.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Previse matematike, tako se auto ne kupuje... Tj nikad se nece kupiti...
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
O svemu treba voditi racuna. Tako se najmanje kompromisa pravi.
Jedino sto se duze mozga pa se vise nervira
Paja je cini me se hteo Civica, pa je imao kombinaciju za dobru Astru, pa se mozgao oko neke havarisane Octavije ili Superba, pa je na kraju uzeo 500L.
Nije lako.
Jedino sto se duze mozga pa se vise nervira

Paja je cini me se hteo Civica, pa je imao kombinaciju za dobru Astru, pa se mozgao oko neke havarisane Octavije ili Superba, pa je na kraju uzeo 500L.
Nije lako.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Da, al je Paja kupio auto za 2 meseca 
Tebi bi verovatno 500L izasao i restajling i zavrsio prozivodnju, pa ne bi ni mogao da se odlucis za njega

Tebi bi verovatno 500L izasao i restajling i zavrsio prozivodnju, pa ne bi ni mogao da se odlucis za njega

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Apsurdno je da racunas da na polovnjaku neces imati veci kvar od srdedjivanja kocnica...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Moja drugarica je zatrudnela, pa polako dolazi vreme da se rastane od svog metalik narandžastog Type S...biće uskoro na prodaju. 

- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
@ Bax: i jeste i nije. Ako ga kupis sa pouzdanom istorijom, i ako kupis auto bez fabrickih boljki, realno je da mu nista znacajno ne bude do 150000km.
Zet i sestra su na 90-95 hiljada na novom Cee'd SW 1.6 dizel, apsolutno nista osim malog servisa, jedne zamene plocica i promene guma nije radjeno.
@ starac vujadin: 1.8 ili 1.4? Koje god? "Nasa" Type S oprema sa panoramom ili ... ?
Zet i sestra su na 90-95 hiljada na novom Cee'd SW 1.6 dizel, apsolutno nista osim malog servisa, jedne zamene plocica i promene guma nije radjeno.
@ starac vujadin: 1.8 ili 1.4? Koje god? "Nasa" Type S oprema sa panoramom ili ... ?
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Realno je da se auto prodaje, sa prvim naznakama problema...
Mada opet ko ce ga znati, zavisi od slucaja.
Ja bi svakako isao na sedan Japanca, imaju problema sa podizacima, cisto da znas...
Mada opet ko ce ga znati, zavisi od slucaja.
Ja bi svakako isao na sedan Japanca, imaju problema sa podizacima, cisto da znas...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Ti recimo prodajes Punta zato sto imas probleme sa njim.
Momak koji je prodavao sivog Civica je kupio novu Hondu CRV pa je Civic postao visak.
Ne prodaju svi auto zato sto je los, mada ima dosta takvih slucajeva.
Momak koji je prodavao sivog Civica je kupio novu Hondu CRV pa je Civic postao visak.
Ne prodaju svi auto zato sto je los, mada ima dosta takvih slucajeva.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Kupljen je ovde, ona je prvi vlasnik, 1.8, ima panoramu.
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Pa i ja cu da kupim nov auto, kad prodam Punta.
To ne iskljucuje da je taj auto za mene los.
Jedino sto ja kupcima kazem sta mu fali, kad me zovnu.
To ne iskljucuje da je taj auto za mene los.
Jedino sto ja kupcima kazem sta mu fali, kad me zovnu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Kod polovnog auta racunica ne mora biti uvek tako cista kao kod novog.steva_anya napisao:Sa BobRockom sam pravio razne racunice i analize ako se gleda cisto finansijska strana :
- nov Civic devete generacije 1.8 Sport je 18000e.
Za 6 godina cu preci do 80000km, i imacu ~900e male servise + 8 guma ~900e, i kocnice ~50-100e.
Posle 6 god prodacu ga za 8-9000e. Realno bi auto "kalirao" oko 10000e za taj period.
- Civic osme generacije kao onaj sivi sto mi je "pobegao" bi izasao 10250e.
Imao bi gotovo iste troskove servisa i guma, sa dodatkom nekih ~170e za neki kais i pumpu za vodu. Ovde bi radio diskove i kocnice zbog vece km, i to je ~250e.
Prodao bi ga 5500-6000e. Realno bi auto "kalirao" oko 4000e za taj period.
Jedan neplanirani kvar (koji bi kod novog pokrila garancija) i rezultat se menja.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Ako je najnoviji redizajn bez sivih lajsni taj narandzasti type s je najlepsi!
Koje je godiste?
Koje je godiste?
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Kako je tebi stevanijo
u onoj računici bolji nov auto nikako ne kapiram...

Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Pa bolji je, zato sto ni on ne veruje u to sto je napisao 

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.