Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Da, zato sto ti ga je krpio majstor Zile sa turskim ili shabac delovima...
Da si u DE dodaj jos jednu 0 na tu cifru pa ce ti biti jasno zasto Shvabe takve automobile daju u bescenje posle 200k km.
Inace, u Srbiji itekako ima smisla voziti polovan auto ali i dalje mislim da u ovoj klasi usteda nije tako velika.
Da si u DE dodaj jos jednu 0 na tu cifru pa ce ti biti jasno zasto Shvabe takve automobile daju u bescenje posle 200k km.
Inace, u Srbiji itekako ima smisla voziti polovan auto ali i dalje mislim da u ovoj klasi usteda nije tako velika.
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Pa kada taj auto bude zaradjivao koliko zaradjuju u Nemackoj, onda mozemo da pricamo o O brigada.
A koliko znam i Steva ce da vozi taj auto u Srbiji, i da zaradjuje u Srbiji, a ne u Norveskoj.
Pritom, u auto nikad ne idu turski ili ciji vec delovi. Letva reparirana, kompresor stavljen polovan, naravno originalan.
Pritom, E klasa stara par godina, sa 200k, kosta jedno 25k evra, sto u odnosu na pocetnih 50-55 i nije bas bescenje
A koliko znam i Steva ce da vozi taj auto u Srbiji, i da zaradjuje u Srbiji, a ne u Norveskoj.
Pritom, u auto nikad ne idu turski ili ciji vec delovi. Letva reparirana, kompresor stavljen polovan, naravno originalan.
Pritom, E klasa stara par godina, sa 200k, kosta jedno 25k evra, sto u odnosu na pocetnih 50-55 i nije bas bescenje

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Kakvih 25k?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me ... res=EXPORT
I naravno da treba da stedis na odrzavanju, nije to sporno... nego ovako kako si napisao ispada da je smesno jeftino voziti polovnu E klasu u SRB. Vise kosta redovno odrzavanje za novi Hyu nego vanredno za Mecku...
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me ... res=EXPORT
I naravno da treba da stedis na odrzavanju, nije to sporno... nego ovako kako si napisao ispada da je smesno jeftino voziti polovnu E klasu u SRB. Vise kosta redovno odrzavanje za novi Hyu nego vanredno za Mecku...
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
1. lupio sam 25k. Pritom si uzeo najjeftiniji i to karavan. Nebitno.
2. Mercedes (pricam o konkretno mojim primerima) nije uopste toliko skuplje voziti nego neki "obican" auto.
Dakle, redovno servisiranje je u proseku svih ostalih, vanredno, remont letve npr je isti za sve, kompresor moze da se nadje za 300e, itd.
Al to nije tema, i to nije bila poenta.
Naravno da je bolje da kupi nov auto, ali nece jedan/dva kvara van garancije toliko da poremete racunicu. Tim pre sto imas lufta koliko je taj auto izgubio na vrednosti. Ili npr razliku u kamati na kredit.
Ne prica se ovde o kupovini nekog high-end modela. Civic je odavno mator model, postoje i servisi i delovi da se sve uradi kako treba van ovlascenog servisa. Cisto sumnjam da ce neko ako mu zvekne letva volana da ode u ovlasceni i pljune 1000-1500 evra za novu, a ceo auto vredi 8k...
2. Mercedes (pricam o konkretno mojim primerima) nije uopste toliko skuplje voziti nego neki "obican" auto.
Dakle, redovno servisiranje je u proseku svih ostalih, vanredno, remont letve npr je isti za sve, kompresor moze da se nadje za 300e, itd.
Al to nije tema, i to nije bila poenta.
Naravno da je bolje da kupi nov auto, ali nece jedan/dva kvara van garancije toliko da poremete racunicu. Tim pre sto imas lufta koliko je taj auto izgubio na vrednosti. Ili npr razliku u kamati na kredit.
Ne prica se ovde o kupovini nekog high-end modela. Civic je odavno mator model, postoje i servisi i delovi da se sve uradi kako treba van ovlascenog servisa. Cisto sumnjam da ce neko ako mu zvekne letva volana da ode u ovlasceni i pljune 1000-1500 evra za novu, a ceo auto vredi 8k...
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Moja poenta je samo bila da je i ovako vec dosao na vrlo tanku razliku a da uopste nije ni uzeo u obzir vanredne kvarove, ni najmanje. Ovo je los pristup ako se vec precizno racuna cena. U principu kod nekih marki i nekim zemljama ti mozes da dokupis godinu dana garancije, pa kad vidis da to za Civica kosta recimo 500e godisnje, onda bolje vidis na cemu si. Samo tako i ima smisla porediti, drugacije je kocka (a ona se nekad isplati a nekad ne).
U principu ja smatram da kupovina polovnog auta treba iz aviona da bude ocigledna kao daleko povoljnija, u suprotnom ako ti treba da racunas pazljivo i na kraju dodjes da si ustedeo 5-10% u slucaju da ubodes dobar primerak i da se on ne kvari, onda ebes poso... Tu se i pokazuje precenjenost polovnog Civica.
U principu ja smatram da kupovina polovnog auta treba iz aviona da bude ocigledna kao daleko povoljnija, u suprotnom ako ti treba da racunas pazljivo i na kraju dodjes da si ustedeo 5-10% u slucaju da ubodes dobar primerak i da se on ne kvari, onda ebes poso... Tu se i pokazuje precenjenost polovnog Civica.
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
nesto nije u redu sa tim. pre neki dan sam pisao koliko trosi poslednji akord 2l benz, jako malo.magistrala ispod 7l pun auto voznje iznad ogranicenja. rs mi je do crne gore trosio 7,6l, momacke voznje dobrim delom...Bax napisao:Trosi kao ruski auto...
ono 8 litara do Kopa, to je kao potrosnja ProCeeda GDI, ali u gradu.
Isto tako je trosio i Acoord, nesto oko 8 litara do Slovenje i nazad, oko 130 sam vozio, ne vozim preko limita, znam da sam sipao gorivo posle 500km predjenih, tako nesto...
Accord do Crne Gore isto oko 7,5l po bordu.
svi v-tec motori kad se voze normalno trose jako malo, a kad se gaze onda trose u skladu sa snagom...
ovi tockovi umrtve i type-r, a ne obican civic.Delija napisao:@steva_anya
Da.
Jos nabacis "rage" 19-ice
zbog toga, i cene guma, ne treba ici preko 17 cola...
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Lepo izgleda. Zvacu sutra vlasnika.nixa napisao:http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... c_bg090dk/
Ovako nesto?
Matematiku oko polovnog sam na brzinu napisao, racunajuci na varijantu da kupujem auto sa poznatom istorijom.
Svako ima racunicu za sebe. Punta sam uzeo sa 97000 na satu, presao 55000 bez vecih i skupih kvarova.
Zet i sestra vozili Stila JTD karavana, presli skoro 80000km za nepune tri godine, na keca prebrojim ~ 2000e servisa [set kvacila 500-550e, veliki servis 350e, svi diskovi i kocnice 300e, kompresor klime, pumpa visokog pritiska i jos nesto su bili ~500e, par stotina eura na sitnice]. "Puko im film", kupili novog Cee'd-a SW, i osim skupog malog servisa [200-210e] nikakvih problema nema. Stilom su bili odusevljeni [najvise motorom] ali im je mnogo para "izvukao".
Kolega kupio novog Pezoa 308, godinu dana vukao problem sa diznama i "sistemom za gorivo". Njegov cale onu produzenu verziju Fabije, samo redovan servis.
Bax kupio nov auto pa ima [ne]resivih problema. Next presao poprilicno E klasom, nista spektakularno skupo od kvarova.
Nema apsolutne garancije, nije realno, statisticki nije objektivno, da polovan bolje sluzi od novog.
U ovom trenutku svako od vas moze pobrojati 5-10 kola sa foruma koje kada bi kupio u narednih 50000km ne bi imao nista da radim osim redovnog servisa.
Sto se tice narandzastog Type S-a, prvo da cujem da li se uopste prodaje, koje je god, km, cena, da se vidi kakav je, onda razmisljati o kupovini.
Ovako samo na papiru zvuci dobro i primamljivo.

@ dragan: meni je i 17'' previse na Civicu.
Sigurno delujem tvrdoglavo i mozda i zadrto, ali ne mogu [a i ne zelim] drugacije. Sve bi dao da sutra pazarim jednog, ali necu zuriti.
Koliko listam i citam o Civicu, izvukao sam neke zakljucke koji su mi reper...
- Civic 1.8 Sport 2010. u fenomenalnom stanju [varijanta kao sivi] kosta-vredi 10000-10500e.
Godinu dana mladji/stariji kosta 500e vise/manje.
- Type S je tu negde sa cenom za isto godiste.
- Civic 1.8 prvi model, 2006/07 kosta-vredi 6000-7000e. Takvi su i najvise presli, i nose najveci broj boljki.
- sedan verzija je iste ako ne i vece cene od hecbeka
- 1.8 sport ima apsolutno sve od opreme sto mi treba. 1.4 motor je nedovoljan za Civica.
Ovo nije apsolutno, ali mi je neka osnova da znam kako da posmatram auto - kroz cenu.
Prvi sam govorio da auto za 3-4 godine treba da izgubi 50% vrednosti [procitao davno u nekom auto casopisu], pa se to kod Civica nije pokazalo.
Ono sto je zanimljivo je da je Civic i preko na ceni, tj nema % veci pad vrednosti nego kod nas.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Te boljke je uklonio prvi vlasnik u garantnom roku ili drugi van garancije, a ako nisu uklonjene, možeš da ih provališ pre kupovine, čisto da imaš računicu. Letva volana, pedala kvačila koja škripi i sl. I da nije udaran.
Nije to Alfa ili BMW, Reno ili VW, ako me razumeš. A ni Mercedes.
Na 100.000 može da "šeta" ler gas ako je loše vožen. Očiste se klapne i našteluju ventili. Mogu zadnji diskovi da malo zapeknu ako se slabo koči pri vožnji. Nebriga, uslovno rečeno.
Na 200.000 treba da se proveri vešanje i trap jer je verovatno nešto za zamenu.
I to je manje-više to. Sipaš, voziš i redovno menjaš ulja.
Floyde, Civic je veći "Golf" na svetskom tržištu (US, CAN, Brazil, Malezija, Japan) nego Golf u Evropi.
Golf2 se kvari ali lako ga svako popravlja jeftinim delovima i ne bira gorivo zbog proste konstrukcije, to je cela nauka. Nešto kao Fiat al bez hvalospeva. Ti si vozio Alfu pa sad BMW... E pa Honde slično vole vlasnici kao ti, Laki i slični samo što ne razmišljaju o vanrednim troškovima kao vi.
Kad sam kupovao Civica, tražio sam neki sa poznatom istorijom i ko ga je vozio. U Delti ne daju istoriju na uvid ako nisi vlasnik (ili ne dođeš autom) ili ako nemaš nekog tamo
Nije to Alfa ili BMW, Reno ili VW, ako me razumeš. A ni Mercedes.
Na 100.000 može da "šeta" ler gas ako je loše vožen. Očiste se klapne i našteluju ventili. Mogu zadnji diskovi da malo zapeknu ako se slabo koči pri vožnji. Nebriga, uslovno rečeno.
Na 200.000 treba da se proveri vešanje i trap jer je verovatno nešto za zamenu.
I to je manje-više to. Sipaš, voziš i redovno menjaš ulja.
Floyde, Civic je veći "Golf" na svetskom tržištu (US, CAN, Brazil, Malezija, Japan) nego Golf u Evropi.
Golf2 se kvari ali lako ga svako popravlja jeftinim delovima i ne bira gorivo zbog proste konstrukcije, to je cela nauka. Nešto kao Fiat al bez hvalospeva. Ti si vozio Alfu pa sad BMW... E pa Honde slično vole vlasnici kao ti, Laki i slični samo što ne razmišljaju o vanrednim troškovima kao vi.
Kad sam kupovao Civica, tražio sam neki sa poznatom istorijom i ko ga je vozio. U Delti ne daju istoriju na uvid ako nisi vlasnik (ili ne dođeš autom) ili ako nemaš nekog tamo

Boringly average, but also perfect for school run mums
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segme
Na sta mislis kada kazes zapeknu diskovi ako slabo kocis?
Послато са GT-I9195 користећи Тапаток 2
Послато са GT-I9195 користећи Тапаток 2
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
I šta znači "loše vožen"?
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Zadnje kočnice uvek koče, čak i kad je auto maksimalno rasterećen, samo koče manje. Nego, nisam zato počeo da piskaram ovaj post...
Ovaj narandžasti TypeS je bruka.
Ovaj narandžasti TypeS je bruka.
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segme
Naravno da bi trebali da koce i da ne mogu da zapeknu ako je sve kako treba kako god da se vozi. A i da stoji mogu da zardjaju a klipovi ne bi smeli da zapeknu na relativno novom autu.
Sto se tice opisa kako treba da sluzi auto to nije nista extremno, do 150k km treba promeniti plocice, gume, redevno raditi zamenu ulja i filtera, veliki servis odraditi jednom( mada danas su intervali i 180.000km) i tu ne bi trebalo biti drugih vandrednih troskova za prosecno odrzavan auto.
Послато са GT-I9195 користећи Тапаток 2
Sto se tice opisa kako treba da sluzi auto to nije nista extremno, do 150k km treba promeniti plocice, gume, redevno raditi zamenu ulja i filtera, veliki servis odraditi jednom( mada danas su intervali i 180.000km) i tu ne bi trebalo biti drugih vandrednih troskova za prosecno odrzavan auto.
Послато са GT-I9195 користећи Тапаток 2
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Samo nisam siguran dal si ozbiljan il se salisJi 4Tze napisao:Te boljke je uklonio prvi vlasnik u garantnom roku ili drugi van garancije, a ako nisu uklonjene, možeš da ih provališ pre kupovine, čisto da imaš računicu. Letva volana, pedala kvačila koja škripi i sl. I da nije udaran.
Nije to Alfa ili BMW, Reno ili VW, ako me razumeš. A ni Mercedes.
Na 100.000 može da "šeta" ler gas ako je loše vožen. Očiste se klapne i našteluju ventili. Mogu zadnji diskovi da malo zapeknu ako se slabo koči pri vožnji. Nebriga, uslovno rečeno.
Na 200.000 treba da se proveri vešanje i trap jer je verovatno nešto za zamenu.
I to je manje-više to. Sipaš, voziš i redovno menjaš ulja.
Floyde, Civic je veći "Golf" na svetskom tržištu (US, CAN, Brazil, Malezija, Japan) nego Golf u Evropi.
Golf2 se kvari ali lako ga svako popravlja jeftinim delovima i ne bira gorivo zbog proste konstrukcije, to je cela nauka. Nešto kao Fiat al bez hvalospeva. Ti si vozio Alfu pa sad BMW... E pa Honde slično vole vlasnici kao ti, Laki i slični samo što ne razmišljaju o vanrednim troškovima kao vi.
Kad sam kupovao Civica, tražio sam neki sa poznatom istorijom i ko ga je vozio. U Delti ne daju istoriju na uvid ako nisi vlasnik (ili ne dođeš autom) ili ako nemaš nekog tamo

Jako je neozbiljno verovati da na bilo kom autu prakticno ne moze nista da se pokvari...
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Pa moguče je da se pokvari, ali nije mnogo verovatno kod civica. Kvaru se i novi i ako ne drugo pojedu ti brdo živaca. A normalno odžavan i vožen avto po moje ne bi trebao NIŠTA izvanredno da ima od troškova baram do 150kkm. ( osim kočnica, guma i eventualno koji akumulator )...A problem je u tome što je to danas izgleda postalo nemoguče, a trebalo bi da je normalno. Zato sam ja i sa svakim NOVIM avtom gubio živce, jer kod novog avta ne očekujem NIKAKVE izvanredne servise barem par godina. ( izuzev potrošnog materiala normalno).
Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Nisam mislio na to nego sto na isti nacin glorifikujes Civica (i upste Hondu) kako su to svojevremeno radili vlasnici G2-ojke.Ji 4Tze napisao:Floyde, Civic je veći "Golf" na svetskom tržištu (US, CAN, Brazil, Malezija, Japan) nego Golf u Evropi.
Golf2 se kvari ali lako ga svako popravlja jeftinim delovima i ne bira gorivo zbog proste konstrukcije, to je cela nauka. Nešto kao Fiat al bez hvalospeva. Ti si vozio Alfu pa sad BMW... E pa Honde slično vole vlasnici kao ti, Laki i slični samo što ne razmišljaju o vanrednim troškovima kao vi.
Kad sam kupovao Civica, tražio sam neki sa poznatom istorijom i ko ga je vozio. U Delti ne daju istoriju na uvid ako nisi vlasnik (ili ne dođeš autom) ili ako nemaš nekog tamo