Qashqai je udobniji od nekih MPV-a za duzi put, pitajte ljude koji testiraju to malo
Inace, full Panorama ima sad, bez 4x4, za 22.900, 1.6 dci. Bolje od toga nema
MPV nisu losi ali neki su glomazniji od ovih crossovera za voznju a neki su cak i neudobniji. I rogobatniji su po gradu.
Ono sto je prednost NEKIH crossovera po gradu je udobnost na gradskim neravninama, sinama, trotoarima, isto vazi i za otvoren put pun neravnina. A takodje, bilo kakva potreba silaska sa asfalta s njima dobija novo znacenje, ne toliko u terenskoj voznji nego u udobnosti voznje. Mislim na ovo:
http://www.youtube.com/watch?v=z2jx67dE ... AAAAAAAKAA
Ovakvo zadovoljstvo ne pruza nijedan MPV, dok Nissan (ili Yeti, RAV, IX35) pruza identicno zadovoljsto kao MPV ili limuzina na asfaltu. Mnogi pljuju crossovere tipa Yeti, Qashqai ali su odlicni za sve namene i zato smatram da je bolje njih uzeti u razmatranje

Krateri na ovom snimku su duboki i preko 30-40cm a razbice svaku limuzinu ili MPV:) Ortak sa Loganom je ovde urniso auto a Logan mu dodje kao izdrzljivo vozilo za zemljani put. Drugi ortak je pokusao da prodje sa Puntom, presao 100m i razbio zadnji lonac. A opet kad izadjete na asfalt voznja je besumna, relaksirajuca i stres free. Yeti ima dobar prijatelj, uzeo ga je skoro (2.0 TDI) i identicna je situacija, malo je grublji od Nissana u nekim uslovima ali to je smesno.
Ja bih pikirao Yeti ili Qashqai u konkretnom primeru. Prvi zbog prostora, a drugi zbog bisera 1.6 dci.
Da dodam, Qashqai na snimku je Panorama sa NAV DVD multimedijom koju dobijate uz njega. Zahvalnost ide AutoBildu za voznje i test.