Ljudi, NE MOŽE Civic-ov R motor da bude preterano žedan, zbog dve bitne stvari. Prvo, u pitanju je motor sa jednom bregastom, ko je imao jačeg benzinca sa dve/16v, normalno da misli da svi troše puno. Kad VTEC prebaci na power breg, to je preko 3500 o/min, motor ima manje od 70KS.
Hod klipa je takav da pogoduje elastičnosti vožnje.
Pri slabom opterećenju i konstantom blagom pritisku pedale, leptir je širom otvoren da smanji uticaj vakuuma na hod klipa.
Legura kojom je klip presvučen smanjuje trenje za 10% u odnosu na prethodnu, D seriju. Itd, itd...
R serija motora je napravljena da pre svega bude štedljiva i da ima performanse motora sa dve bregaste i VTEC-om i u tome su uspeli, da nisu, ne bi ostala aktuelna već 8 godina...
Ni Delija manje-više ne zna za specifičnosti R serije a vi ostali stvarno pričate napamet...
I naravno da Astri treba više da se ugreje jer nije Honda
