Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
Tako je.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Bila je ta priča sa statičnim objektima, al meni iskreno to i dalje nije jasno i ne pije vodu...
On dole jasno meri T i S, a V dobije od ta dva... to se jasno vidi dole, i zato kao mora da ujednači brzinu i ima minimum distance potrebne za merenje
On dole jasno meri T i S, a V dobije od ta dva... to se jasno vidi dole, i zato kao mora da ujednači brzinu i ima minimum distance potrebne za merenje
-
- Site Admin
- Postovi: 1906
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Ne brže od života!
Nema sta da "ti pije vodu ili ne" to je tako i tako radi.
http://en.wikipedia.org/wiki/VASCAR
http://en.wikipedia.org/wiki/Mean_value_theorem
Nasi koriste "neki" VASCAR 5000. Sad ko je proizvodjac to je tesko reci, jer VASCAR nije zasticeno ime.
http://en.wikipedia.org/wiki/VASCAR
http://en.wikipedia.org/wiki/Mean_value_theorem
Nasi koriste "neki" VASCAR 5000. Sad ko je proizvodjac to je tesko reci, jer VASCAR nije zasticeno ime.
Re: Ne brže od života!
Ovde vara snimak jer je vozilo zumirano pa ne znamo tacnu razdaljinu izmedju ov dva auta.Jer kad gledas kad je vrseno ocitavanje brzine oba vozila su imala priblizne brzine.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Pa ako sam dobro razumeo, ili izjednači brzinu i tako izmeri, ili štopuje prolazak između dva objekta ali sa već unapred poznatom distancom.
Znači to je to, ili da stoji u mestu i štopuje ili ovo drugo kao što i koriste, uvek se dole vidi kada zaključaju brzinu.
Znači to je to, ili da stoji u mestu i štopuje ili ovo drugo kao što i koriste, uvek se dole vidi kada zaključaju brzinu.
-
- Site Admin
- Postovi: 1906
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Ne brže od života!
Tako je. Upravo ono sto sam napisao, meri izmedju dva "objekta". U principu on obelezi neki objekat i tu krece merenje, i na drugom fiksnom objektu zaustavi, ali ne zaboravi da se i on (presretac) krece i racunar sam izmeri (na osnovu predjenog puta presretaca) kolika je razdaljina izmedju ta dva fiksna objekta. To je to.
Ako se koristi u "statickom modu" tj kada mere stojeci pored puta, onda moraju da znaju unapred dve referentne tacke u prostoru (npr razdaljinu izmedju znaka i pocetka pune linije).
Ako se koristi u "statickom modu" tj kada mere stojeci pored puta, onda moraju da znaju unapred dve referentne tacke u prostoru (npr razdaljinu izmedju znaka i pocetka pune linije).
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
To mi deluje neprecizno i nepotrebno komplikovano.
To znači da imaš dva odvojena merenja, prekršiocu se meri vreme između markera, a presretač prolaskom između markera meri distancu. Ukupno postoje 4 "klika" koja ako nisu pravremena utiču na rezultat. A iskreno ne verujem da je softver toliko napredan da sam bira markere i slično...
To znači da imaš dva odvojena merenja, prekršiocu se meri vreme između markera, a presretač prolaskom između markera meri distancu. Ukupno postoje 4 "klika" koja ako nisu pravremena utiču na rezultat. A iskreno ne verujem da je softver toliko napredan da sam bira markere i slično...
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
Ili mozda jednostavno postavi laser na vozilo koje je u prekoracenju, meri 5 sekundi, i onda softver izracuna: brzina kretanja presretaca + vreme merenja + predjena distanca i tako proracuna brzinu vozila koje prati. Mislim da ne mora da koristi staticke objekte pored puta.
-
- Site Admin
- Postovi: 1906
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Ne brže od života!
@grujic Nemoj da me drzis za rec, ali ja imam informaciju da upravo to radi
Sam bira markere. Sad, informacija kako i na koji nacin, e to sam i ja pokusao da nadjem ali tesko, informacije su sture. Taj info koji sam ja dobio je od jednog developera koji pise software za opticko prepoznavanje koje cega. On kaze da to uopste nije nikakav rocket science i da bas tako radi.
Ako laze mene lazem i ja vas.
@H4wkeye nema lasera ili radara. Ovaj sistem je napravljen da radi bez toga. U pojedinim US drzavama koriscenje lidara ili radara od strane policije je zabranjeno. Ovaj sistem (arhaicni sa mehanickim delovima) postoji jos od 1966.

Ako laze mene lazem i ja vas.
@H4wkeye nema lasera ili radara. Ovaj sistem je napravljen da radi bez toga. U pojedinim US drzavama koriscenje lidara ili radara od strane policije je zabranjeno. Ovaj sistem (arhaicni sa mehanickim delovima) postoji jos od 1966.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
U pravu si, nema laser, moja greska
Evo nasao sam tekst na B92 is 2008, kada su poceli da se koriste presretaci. Ovo sto je Dzoni napisao je tacno. Evo ga deo iz teksta:
Svaki od automobila koji trenutno ”kristari” auto-putevima, ima ugrađen Vascar 5000 SB uređaj sa dve kamere, od kojih je jedna montirana napred, a druga pozadi. Iako je ovaj uređaj potpuno nepoznat široj javnosti, model 5000 SB jedan je od najboljih takvih sistema koji mogu da se kupe, a pored naše policije, koristi ga većina evropskih službi, a od zemalja u okruženju, hrvatska i crnogorska policija.
Odlika Vascara 5000 SB, pored velike preciznosti i nemogućnosti ometanja, jeste i prilična ”samostalnost” jer je ovaj sistem vezan sa automobilom samo preko napajanja i signala iz računarske jedinice motora ”matičnog vozila” koji mu pruža informaciju o brzini kretanja samog presretača. Jednostavan princip rada omogućuje ovom uređaju i ogromnu preciznost jer se merenje brzine zasniva na osnovnim referentnim tačkama, koje mogu predstavljati bilo šta na putu.
Na primer, prilikom početka praćenja, vozeći za automobila koji krši propise, dovoljno je da operater u vozilu startuje merenje, a kompjuter automatski izabere neku referentnu tačku na, oko ili iznad puta (bilbord, nadvožnjak, veliki saobraćajni putokaz, drvo itd.), pre nego što praćeni automobil prođe pored ili ispod nje. U tom momentu, sistem je uzima za koordinatu i kada presretač koji prati vozilo, prođe pored iste, jednostavnom računicom uz pomoć vremena i pređenog puta, dobija se prolazna brzina vozila.
http://www.b92.net/automobili/istrazuje ... _id=330656

Svaki od automobila koji trenutno ”kristari” auto-putevima, ima ugrađen Vascar 5000 SB uređaj sa dve kamere, od kojih je jedna montirana napred, a druga pozadi. Iako je ovaj uređaj potpuno nepoznat široj javnosti, model 5000 SB jedan je od najboljih takvih sistema koji mogu da se kupe, a pored naše policije, koristi ga većina evropskih službi, a od zemalja u okruženju, hrvatska i crnogorska policija.
Odlika Vascara 5000 SB, pored velike preciznosti i nemogućnosti ometanja, jeste i prilična ”samostalnost” jer je ovaj sistem vezan sa automobilom samo preko napajanja i signala iz računarske jedinice motora ”matičnog vozila” koji mu pruža informaciju o brzini kretanja samog presretača. Jednostavan princip rada omogućuje ovom uređaju i ogromnu preciznost jer se merenje brzine zasniva na osnovnim referentnim tačkama, koje mogu predstavljati bilo šta na putu.
Na primer, prilikom početka praćenja, vozeći za automobila koji krši propise, dovoljno je da operater u vozilu startuje merenje, a kompjuter automatski izabere neku referentnu tačku na, oko ili iznad puta (bilbord, nadvožnjak, veliki saobraćajni putokaz, drvo itd.), pre nego što praćeni automobil prođe pored ili ispod nje. U tom momentu, sistem je uzima za koordinatu i kada presretač koji prati vozilo, prođe pored iste, jednostavnom računicom uz pomoć vremena i pređenog puta, dobija se prolazna brzina vozila.
http://www.b92.net/automobili/istrazuje ... _id=330656
Poslednja izmena od H4wkeye u 26 Feb 2014, 17:06, izmenjeno 1 put ukupno.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Ali to ne važi za sve presretače, onaj EVO ima drugačiji sistem 
To nije nikakva tajna, video na snimku u dnu kako se zove, i proguglao

To nije nikakva tajna, video na snimku u dnu kako se zove, i proguglao

- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
Kako Evo nema isti sistem? Trebalo bi da svi imaju VASCAR 5000. 

- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
http://www.youtube.com/watch?v=vQyUUmrp__I
PolCam
Meri brzinu i vozila iza, i to jako brzo, za sekund-dva, mislim da ima laser ili radar
PolCam
Meri brzinu i vozila iza, i to jako brzo, za sekund-dva, mislim da ima laser ili radar
-
- Site Admin
- Postovi: 1906
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Ne brže od života!
Sto moraju da imaju isti sistem? Samo je pitanje za koji su se odlučili. Laser je uvek precizniji ali i može da se ometa. Ovaj samo sa kamerama ne može. Inače i VASCAR moze da snima iza samo mu, logično, treba kamera uperena pozadi
Kada sam rekao informacije šture, hoću da znam kako se kalibriše, kada, na koliko, mane i najvaznije pravilno koriscenje. Sećate se da su godinama kažnjavali da nebazdarenom opremom (radarima)? Kada su počeli ljudi da pobijaju njihove kazne po sudovima onda su počeli da vode računa o tome. Ko zna sta rade sa ovim.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Kada sam rekao informacije šture, hoću da znam kako se kalibriše, kada, na koliko, mane i najvaznije pravilno koriscenje. Sećate se da su godinama kažnjavali da nebazdarenom opremom (radarima)? Kada su počeli ljudi da pobijaju njihove kazne po sudovima onda su počeli da vode računa o tome. Ko zna sta rade sa ovim.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
Imaju i pozadi kameru svi presretaci. I mislim da su izabrali VASCAR 5000. Ovaj PolCam je neki Poljski sistem.
Ovo mozda? http://polcam.eu/en/products-en/in-car- ... -pc2006-en Ne znam tacno koja verzija.
Ovo mozda? http://polcam.eu/en/products-en/in-car- ... -pc2006-en Ne znam tacno koja verzija.