Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Golf 6 1,6 TDI CR, oko 100ks

Post od nikaragva »

A koji problem je bio sa diznama na pasatima 2.0TDI?
Oni su bas imali problema, skoro da ne postoji nijedan iz te prve serije 2.0 motora, koji nije zamenio dizne.
Da li je i to bila pumpa?


Malo bih suzio onaj deo kada Boro Drljaca kaze, zena moze sa sela, ali pas i auto mora iz nemacke :D sa: u auto mora da bude Bosch :)
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Golf 6 1,6 TDI CR, oko 100ks

Post od Ivan »

Ako mislis na 2.0 tdi PD njima dizne imaju funkciju i pumpe visokog pritiska, zato se i zove pumpa dizna, tu su napravili taj nesrecni izlet sa siemensom, hteli da ustede.
2.0 tdi CR je bosch, kao i svi ostali vag dizeli noviji i stariji.

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10891
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Golf 6 1,6 TDI CR, oko 100ks

Post od sebekkg »

A koji je kod motora kod tih novijih 2.0 cr

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Slika
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10989
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Golf 6 1,6 TDI CR, oko 100ks

Post od Uroš S. »

CAGA, CAGC, CAHA, CBEA, CBAB, CFFB, CBBB, CBDB, CBDC, CEGA, CFCA, CJAA, CRBC, CGLC, CFCA, CUNA
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Golf 6 1,6 TDI CR, oko 100ks

Post od Ivan »

Ako pocinje sa c onda je cr izgleda :kezo:

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Poslednja izmena od Ivan u 03 Mar 2014, 14:46, izmenjeno 1 put ukupno.
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Golf 6 1,6 TDI CR, oko 100ks

Post od NexT »

Kuzmanovic napisao:Mislim da je i neka serija Mercedesovih dizel motora imala Delphi sistem ubrizgavanja. Da li su i oni imali problema?
Da, da, Blue Efficiency 2.2 dizeli, 220 CDI i 250 CDI, OM651, od 2008-2009 godine. Delphi radio dizne, menjane najcesce u garanciji.
Posle je prvi "restyle" E klase dobio Bosch cini mi se.
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10891
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Golf 6 1,6 TDI CR, oko 100ks

Post od sebekkg »

Koji im je djavo pa uvek u pocetku ubace delphi ili simens u prvu ugradnju a posle se sete bosch-a. Bas su geniji

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Slika
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Golf 6 1,6 TDI CR, oko 100ks

Post od Ivan »

Bosch je najskuplji, pa probaju da se izgrbave sa simensom/delfijem, al ne ide.

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Golf 6 1,6 TDI CR, oko 100ks

Post od NexT »

Delphi ima najfiniji i najtisi rad. Bosch je nesto bucniji. I Delphi kad radi kako treba, i ne pravi probleme traje i duze od Boscha. Problem nastaje kad se nesto pokvari, tu je Bosch uvek u prednosti sa reparacijom/popravkom itd...
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12138
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od Bax »

Novosti su lose, auto je oteran u drugi servis, gde su uzeli uzorak goriva iz rezervoara.
Inace povratnim vodom se opiljci vracaju u rezervoar.
Kaze tip da je pumpa u uzasnom stanju i da je rezervoar pun velikih opiljaka.

Salje se pumpa u Zeravica servis u Novo Milosevo, na pregled.

Sve u svemu raspad situacija, na autu koji nema nikakve simptome, jos ce da bude da je dobro i ispalo, sto je mozda reagovao pre vremena. Inace nova pumpa je reda 1200 evra, ovo nije potvrdjena informacija...

Problem je sto su tu i skupe dizne na udaru.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od Laki021 »

To je moja nocna mora u vezi CR dizela.
Jasno, na kraju sam je iskusio na Mondeu tdci...
Ko god od majstora kaze da prvi put cuje za tako nesto ili laze ili nema pojma...
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12138
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od Bax »

Ne znam, 3 godine, 90.000km, pa to je smesno.
Opet njegov licni prijatelj, je na 30.000km, isto to iskusio novim Gofom 1,6 TDI.
Kazu serviseri, da je to ocekivano na 150.000km...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od nikaragva »

To deluje kao projektovani kvar, da se uzmu pare i kada istekne garancija :)
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od ljubitelj »

:plusone:
Nemci to zovu slamperaj.
Smesne kilometraze.
Korisnikov avatar
milosg
Reactions:
Postovi: 1823
Pridružio se: 14 Jan 2014, 01:20
Garaža: XC90 D5
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od milosg »

Koji je na kraju tu sistem ubrizgavanja?

Renault ima slične probleme sa 1.5 dci koji ima Delphi, a ti problemi ne postoje na 1.9 dci koji ima Bosch dizne/pumpu.
Odgovori