Pariz je Napoleon srušio do temelja i izgradio ponovo a jedini preduslov za novu gradnju je bio taj da sa jednog kraja topom može da gađa drugi kraj, da potencijalni demonstranti ne bi mogli gerilski da vode rat.
Danas tamo imaš prelepe široke pravolinijske bulevare.
Metro je građen poprilično davno.
Treba li napomenuti koliko mostova?
Šta pričati o Njujorku...
Poenta moje priče je da su oni imali plan i da su posle samo na taj plan gradili dalje.
Mi imamo plan o stanici Prokop koji, kako stvari stoje, nikada neće ni biti završen.
Imamo železničku i autobusku stanicu u samom centru grada.
Tako i sa ovim mostom, super je to samo još da prorade pristupnice.
Kod nas se prvo zidaju naselja a posle se tek rešava osnovna infrastruktura, saobraćaj itd.
Pritom se ne poštuju nikakva pravila i propisi, a pitanje je da li dugoročni planovi i postoje.
Ali teško da se išta od toga može sada i ovoj situaciji rešiti, sada se može samo sanirati.
Daj bar da saniramo kako treba.
I da me pogrešno ne razumete i ja sam za metro ali treba realno sagledati stvari, prvo za koliko će biti gotov, onda šta će sve povezivati, i naravno svaki pojedinac odlučuje čime će se voziti.
