Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI
Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI
Mnogo više primera ima gde su CR motori veoma trajni, pogledaj recimo JTD. Svuda se ide na uštedu, pa se negde malo pretera i eto ga epilog.
Tapatalk Pro
Tapatalk Pro
Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI
Pa ne znam ko je tu koga, ali je GM sa Fiatom napravio dobar posao sa multijet motorima. I da imam para ko blata, ne znam koji bih dizel radije uzeo od njega.
Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI
Najnoviji info, navodno nije propala pumpa visokog pritiska, vec pumpa u rezervoaru, i od nje su opiljci ?!?
Tj. u Bosh servisu su pregledali pumpu visokog pritiska i tvrde da je OK, a ovo za malu pumpu je pretpostavka...
Sent from my ZTE-SKATE
Tj. u Bosh servisu su pregledali pumpu visokog pritiska i tvrde da je OK, a ovo za malu pumpu je pretpostavka...
Sent from my ZTE-SKATE
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI
A zeravica je servis o kom sam pisao ako se secate kad je kolega imao problem sa turbinom na 1.6 hdi...
Znaci najlosije sto moze...
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Znaci najlosije sto moze...
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI
Sve u svemu moja teza je tacna, nedo ti bog da imas problema sa majstorima.
Cim krene da zajebava auto, prodaja ako su ti zivci mili...
Nikome tu bas nije jasno sta se desava...
Cim krene da zajebava auto, prodaja ako su ti zivci mili...
Nikome tu bas nije jasno sta se desava...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI
Uradjena je zamena "male" pumpe za gorivo.
Dijagnostika, pumpi, filter goriva i ruke 42.000din.
Pratimo s(r)tanje.
Tu je najzanimljivije, sto ustvari i dalje niko i nema pojma, da li nesto autu fali, posto tu malu pumpu i ne mogu da pregledaju, mogu samo da je zamene, pa reko aj nesto da menjaju, kad su vec sve rasklopili, a ne znaju gde je problem...
Samo vide posledicu u obliku tih opiljaka...
Navodno je Siemens sistem.
Dijagnostika, pumpi, filter goriva i ruke 42.000din.
Pratimo s(r)tanje.
Tu je najzanimljivije, sto ustvari i dalje niko i nema pojma, da li nesto autu fali, posto tu malu pumpu i ne mogu da pregledaju, mogu samo da je zamene, pa reko aj nesto da menjaju, kad su vec sve rasklopili, a ne znaju gde je problem...
Samo vide posledicu u obliku tih opiljaka...
Navodno je Siemens sistem.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI
Meni nije jasno kako ti opiljci ne ostete CR pumpu ako vec ulecu u nju.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI
Meni nije jasno čemu onda filter goriva ako opiljci tako prolaze?
Sent using Tapatalk
Sent using Tapatalk
Širim haos!
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI
Zavisi gde se nalazi.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI
Bax napisao:Uradjena je zamena "male" pumpe za gorivo.
Dijagnostika, pumpi, filter goriva i ruke 42.000din.
Pratimo s(r)tanje.
Tu je najzanimljivije, sto ustvari i dalje niko i nema pojma, da li nesto autu fali, posto tu malu pumpu i ne mogu da pregledaju, mogu samo da je zamene, pa reko aj nesto da menjaju, kad su vec sve rasklopili, a ne znaju gde je problem...
Samo vide posledicu u obliku tih opiljaka...
Navodno je Siemens sistem.
Svi 1.6 TDi su valjda sa Siemens ubrizgavanjem...
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI
Pa zar nije na kraju voda, pre ubrizgavanja?
Širim haos!
Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI
Trebalo bi da je izmedju dve pumpe.
Ima tu dosta nelogicnosti u celoj prici, bojim se da ovo nije bilo zamlacanje drugara, da mu maznu lovu, ali sacekajmo...
Ne znam jel neko cuo da se benzinska pumpa u rezervoaru tako raspadne da ceo rezervoar bude pun opiljaka, pored toga tvrde da su mu merili kompresiju i pregledali dizne.
Ima tu dosta nelogicnosti u celoj prici, bojim se da ovo nije bilo zamlacanje drugara, da mu maznu lovu, ali sacekajmo...
Ne znam jel neko cuo da se benzinska pumpa u rezervoaru tako raspadne da ceo rezervoar bude pun opiljaka, pored toga tvrde da su mu merili kompresiju i pregledali dizne.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI
Nisam cuo da se bas sama pumpa raspadne ali necega (opiljaka ?) ima od cetkica kao i samog kolektora rotora, i to je predvidjeno konstruktivno.
Sam filter benzina zadrzava sve preko 2 mikrona, 0.000002m, velicine cestice.
Dodano dizna kod tipicnog CR benzinca ime sito u samom kucistu.
Pricam za klasican Bosov sistem sa 3 bara pritiska.
Sam filter benzina zadrzava sve preko 2 mikrona, 0.000002m, velicine cestice.
Dodano dizna kod tipicnog CR benzinca ime sito u samom kucistu.
Pricam za klasican Bosov sistem sa 3 bara pritiska.
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI
Gde ima 3 bara? Kod CR sistema?
Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI
ljubitelj napisao:
Dodano dizna kod tipicnog CR benzinca ime sito u samom kucistu.
Pricam za klasican Bosov sistem sa 3 bara pritiska.