BMW - generalna tema
Re: BMW - generalna tema
Naravno, sila i povrsina su neraskidivo povezani.
Onaj sistem sa slike je pravljen sa vrlo krutim branicima koji su montirani na pokretne nosace tako da se udarac prenosi kroz ceo branik.
Mozda je to dobro za manje ostecenje auta ali verovatno ni malo podogno za pesake u slucaju naletanja.
Onaj sistem sa slike je pravljen sa vrlo krutim branicima koji su montirani na pokretne nosace tako da se udarac prenosi kroz ceo branik.
Mozda je to dobro za manje ostecenje auta ali verovatno ni malo podogno za pesake u slucaju naletanja.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: BMW - generalna tema
Jedino jos ti pricas o tim branicima.. Koliko vidim svi pisu o novim plasticnimljubitelj napisao:ljubitelj napisao: BMW na slici i slicne konstrukcije su pravljene da ne bude nista. Zato su branici pokretni pri udaru i postoji apsorpcija silaOvaj stari BMW ili nesto slicno napravljeno sa pokretnim branicima si vozio 3km/h i ostetilo se ?Xepoj87 napisao: Ja sam isao mozda 3 km/h,ko zna sta bi bilo pri 10,ili 20,za koje ljubitelj kaze da treba da izdrzi.
Sumnjam u tako nesto na osnovu direktnog iskustva iz 3 slucaja od kojih 2 sa dvocifrenim brzinama.
I da dodam da sam skoro coskom nabo auto ispred sa jedno 10km/h i branik se malo izgrebao i deformisao, i na svu srecu nije pukao
Brzine idu u H-a !!!




Re: BMW - generalna tema
Aca je pricao o Stilu,ti si citirao njegov post,i pricao o pokretnim branicima, pa sam ja pretpostavio da mislis na Stila,i neke mozda osobine novih branika pri sudaru.ljubitelj napisao:ljubitelj napisao: BMW na slici i slicne konstrukcije su pravljene da ne bude nista. Zato su branici pokretni pri udaru i postoji apsorpcija silaOvaj stari BMW ili nesto slicno napravljeno sa pokretnim branicima si vozio 3km/h i ostetilo se ?Xepoj87 napisao: Ja sam isao mozda 3 km/h,ko zna sta bi bilo pri 10,ili 20,za koje ljubitelj kaze da treba da izdrzi.
Sumnjam u tako nesto na osnovu direktnog iskustva iz 3 slucaja od kojih 2 sa dvocifrenim brzinama.
A pored svega toga,zanimljivo je da si ti Bmw koji je retko ko od nas i video,video N puta kako se sudara,a i sam si bio prisutan tokom 3 sudara u kolima sa tim branicima...
Ali cak i da jesi,opet, da nema ostecenja na braniku nikakvog,na dvocifrenoj brzini,je opet fascinantno.
A sama pomisao da plasticno aluminijumski branik,cak i sa federom,moze da izdrzi 40t sile,mi je naucna fantastika,jednaka onoj da su 4-orobrzinski menjaci od pre 30 godina,bolji od novih 6-obrzinskih,od istog proizodjaca.
Takodje,da se ne ostete one plasticne naborane strane branika,pogotovo da ne ostete krilo,i pragove,mi opet deluje nemoguce.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
nisi bas coskom, relativno je velika povrsina bila, i udario si u drugi plasticni branik. Da je imao kuku, ne daj boze, uterao bi je do sredine krila.Day Walker napisao: I da dodam da sam skoro coskom nabo auto ispred sa jedno 10km/h i branik se malo izgrebao i deformisao, i na svu srecu nije pukao
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: BMW - generalna tema
pa imao je kuku.. To je onaj jedan delic nize sto ima jedini trag udara
Brzine idu u H-a !!!




Re: BMW - generalna tema
I da se vratimo sad na BMW.
A priču o branicima preselimo na drugo mesto.
A priču o branicima preselimo na drugo mesto.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Misha
- Postovi: 3684
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW - generalna tema
Slazem se Gezo.
Pismo korisnika
Već duže vreme vozim BMW-a. Predzadnji je bio 520 automatic i s njime mi se desila interesantna zgoda.
Par dana pre Nove godine imao sam gumidefekt. Zamenio sam gumu i nastavio se voziti.
U jednom trenutku sam ustanovio da mi automatski menjač ne radi. Nije hteo dalje od I. stepena prenosa. Odvezao sam ga na servis i objasnio kvar. Zamolio sam ih da to srede što pre, jer idu praznici i treba mi auto.
Za pola sata su mi već javili da je s autom sve u redu. Platio sam i odvezao se.
No, zapazio sam da se nije ništa promenilo pa sam se vratio u servis reklamirati.
Pojavio se šef svih šefova i objasnio mi da je s menjačem sve u redu, da su ga oni detaljno pregledali na kompjuteru i da ja samo umišljam kvar. Napokon sam ga nagovorio da sedne u auto i da idemo na probnu vožnju oko bloka.
Ne samo da nije hteo menjati brzine već se celo vreme uključivao indikator protiv proklizavajućeg sistema.
Vratili smo se u radionicu, stavili su auto na valjke, priključili kompjuter i počeli detaljno testiranje.
Oko auta se dotad skupila lepa hrpa eksperata i svi su imali svoje teorije o tome gde je kvar. Nakon dva sata rasprave, nazvali su Nemačku. Nakon daljeg podužeg raspravljanja zaključili su da treba zameniti menjač. Kako je auto bio pod garancijom, rekao sam kako očekujem da će BMW snositi troškove.
Rekli su da neće, jer sam ja svojom vožnjom verovatno pokvario menjač. Na kraju sam pristao da mi o mom trošku naruče novi menjač iz fabrike samo da se problem konačno reši ...
Kad sam izašao iz servisa, otišao sam još i susedu Bosancu vulkanizeru da mi pokrpa gumu i vrati je na mesto. Radnik je odvezao auto na dizalicu. Bez da bi ga iko išta pitao rekao mi je:
- Gospodine, kako si se dovezao, kad neće da ti menja, ha ?"
Skoro me je udarila kap. Upitao sam ga kako zna da auto ne menja brzine, a on mi odgovori:
- Pa kako da ti menja kad je automatik?
- Da, a zašto zato ne bi menjao?
- Pa vidiš valjda da ti je rezervna guma manjih dimenzija od ostalih...
- Da, i ?
- Pa kako da ti menja kad mu računar stalno meri okretaje svih točkova i zbog razlike misli da auto proklizava. Zato blokira menjač i sigurno ti
se pali indikator proklizavanja...
- A kad zameniš gumu, 'oće sve opet biti u redu ?
- Pa jasno, majstore,- odgovori mi vulkanizer.
Pouka priče:
Ako nemaš Bosanca da ti ga održava, kupi normalan auto.


Pismo korisnika
Već duže vreme vozim BMW-a. Predzadnji je bio 520 automatic i s njime mi se desila interesantna zgoda.
Par dana pre Nove godine imao sam gumidefekt. Zamenio sam gumu i nastavio se voziti.
U jednom trenutku sam ustanovio da mi automatski menjač ne radi. Nije hteo dalje od I. stepena prenosa. Odvezao sam ga na servis i objasnio kvar. Zamolio sam ih da to srede što pre, jer idu praznici i treba mi auto.
Za pola sata su mi već javili da je s autom sve u redu. Platio sam i odvezao se.
No, zapazio sam da se nije ništa promenilo pa sam se vratio u servis reklamirati.
Pojavio se šef svih šefova i objasnio mi da je s menjačem sve u redu, da su ga oni detaljno pregledali na kompjuteru i da ja samo umišljam kvar. Napokon sam ga nagovorio da sedne u auto i da idemo na probnu vožnju oko bloka.
Ne samo da nije hteo menjati brzine već se celo vreme uključivao indikator protiv proklizavajućeg sistema.
Vratili smo se u radionicu, stavili su auto na valjke, priključili kompjuter i počeli detaljno testiranje.
Oko auta se dotad skupila lepa hrpa eksperata i svi su imali svoje teorije o tome gde je kvar. Nakon dva sata rasprave, nazvali su Nemačku. Nakon daljeg podužeg raspravljanja zaključili su da treba zameniti menjač. Kako je auto bio pod garancijom, rekao sam kako očekujem da će BMW snositi troškove.
Rekli su da neće, jer sam ja svojom vožnjom verovatno pokvario menjač. Na kraju sam pristao da mi o mom trošku naruče novi menjač iz fabrike samo da se problem konačno reši ...
Kad sam izašao iz servisa, otišao sam još i susedu Bosancu vulkanizeru da mi pokrpa gumu i vrati je na mesto. Radnik je odvezao auto na dizalicu. Bez da bi ga iko išta pitao rekao mi je:
- Gospodine, kako si se dovezao, kad neće da ti menja, ha ?"
Skoro me je udarila kap. Upitao sam ga kako zna da auto ne menja brzine, a on mi odgovori:
- Pa kako da ti menja kad je automatik?
- Da, a zašto zato ne bi menjao?
- Pa vidiš valjda da ti je rezervna guma manjih dimenzija od ostalih...
- Da, i ?
- Pa kako da ti menja kad mu računar stalno meri okretaje svih točkova i zbog razlike misli da auto proklizava. Zato blokira menjač i sigurno ti
se pali indikator proklizavanja...
- A kad zameniš gumu, 'oće sve opet biti u redu ?
- Pa jasno, majstore,- odgovori mi vulkanizer.
Pouka priče:
Ako nemaš Bosanca da ti ga održava, kupi normalan auto.

Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Re: BMW - generalna tema
E ovako... Bmw dolazi sa runflat gumama. Kako je on uspeo sam da zameni gumu? I ako je copavac u pitanju,naravno da svaki serviser to zna,ako ja,kao neko ko pojma nema,to znam. Drugo,ako je copavac u pitanju,i ako Bmw daje runflat,a ne copavce,trebao bi biti istih dimenzija.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
ja kako sam shvatio ovo je saljiva prica 

- grujicd
- Postovi: 9052
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: BMW - generalna tema
A u svakoj šali ima 90% istine...
Re: BMW - generalna tema
Bolju bajku u skorije vreme nisam porcitao.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW - generalna tema
Ovakve i slicne problematike se zaista desavaju kod automatika kada se pobrkaju dimenzije guma. Sad, moguce da je ovo malo sci fi prica, ali ima elemenata koji nisu bas totalno fikcija.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
-
- Site Admin
- Postovi: 1906
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: BMW - generalna tema
Pogotovu ako auto ima 4x4. Stavite dve nove gume jednog proizvodjaca na jednu osovinu a druge dve od drugog na drugu osovinu i ako je razlika u performansama guma veća, eto light show na tabli.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Re: BMW - generalna tema
Ovo opisano za BMW automatik je potpuno tacno, i dobro dokumentovano. Na specifican nacin su umrezeni ABS, DIM, i menjac.
Fabrika je izdala i uputstvo za testiranje, naknadno. A ponudjena je zamena sistemskog softvera kao resenje koje bi trebalo da koriste servisi. O ovome je pisano pre jedno 2-3 godine.
Kod drugih marki, sistem firme Haldex u prvoj i prvoj i po verziji (modelskoj reviziji) isto imaju problem sa razlicitim obimom guma, samo sto je posledica dosta skuplja. Mehanicki stradaju zupcanici diferencijala koji se baca i menja za novi. Crvenim slovima pise u upustvu za Haldex tog tipa da se ni po koju ne sme voziti, osim do 1 eventualno 2km radi sklanjanja neposredno sa puta.
Kasnije verzije su drugacije resene
Fabrika je izdala i uputstvo za testiranje, naknadno. A ponudjena je zamena sistemskog softvera kao resenje koje bi trebalo da koriste servisi. O ovome je pisano pre jedno 2-3 godine.
Kod drugih marki, sistem firme Haldex u prvoj i prvoj i po verziji (modelskoj reviziji) isto imaju problem sa razlicitim obimom guma, samo sto je posledica dosta skuplja. Mehanicki stradaju zupcanici diferencijala koji se baca i menja za novi. Crvenim slovima pise u upustvu za Haldex tog tipa da se ni po koju ne sme voziti, osim do 1 eventualno 2km radi sklanjanja neposredno sa puta.
Kasnije verzije su drugacije resene