Javni prevoz
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24762
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Javni prevoz

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24762
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Javni prevoz
Ovo je bio pokušaj GSP-a da popularizuju autobuski prevoz ka kupalištu Štrand. Za tu priliku je prepravljen TAM 260 A 116 M, #605, kome su uklonjena srednja vrata i svi prozori osim vetrobrana i vozačkog prozora i napravljene su mu specifične drvene klupe od letvica, kao u klupe u parku. Taj autobus je nazvan "Trčika", ali nije se baš pokazao, pošto je u njemu bila vožnja veoma neprijatna zbog promaje. čak i pri brzini od 40 km/h. Ubrzo je bio rashodovan. Slika je iz biltena GSP april/maj 2000. godine.![]()


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Jadni mi ako dobijemo Mercedesove šasije ili čak samo motore u Ikarbusima... Ako pitate bilo koga ko radi u GSP-u ili pogledate neki od odgovarajućih foruma, videćete da MAN-ovi motori izdržavaju po 5 puta veće kilometraže. 90 % sadašnje Ikarbusove proizvodnje se zasniva na MAN-ovim motorima. Rabe su takođe bile izuzetne, a Mercedese su ubacivali u više navrata i nikada se te serije ne pokažu dobro. Ona dva komada bazirana na Volvo šasijama (ne znam koji motor je unutra) su takođe imala par generalki za ovih desetak godina koliko su u GSP-u.
Ne kažem da Mercedes ne zna da napravi autobuski motor, ali kada je reč o ekstremnim uslovima eksploatacije kao što su u Beogradu, MAN je zakon.
Ne kažem da Mercedes ne zna da napravi autobuski motor, ali kada je reč o ekstremnim uslovima eksploatacije kao što su u Beogradu, MAN je zakon.
Ђенерал Јанковић
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Da,slazem se,treba da mogu da se voze 30 godina,a to sto se do tada cuje kao tenk,i izbacuje smoga kao omanja fabrika,koga bole uvo za to,vazno da je GSP ustedeo 
Nevezano za Mercedes,nemam pojma o busevima,ni njihovim,ni tudjim,ali bi sve autobuse zaista trebalo menjati na svakih 10 godina.
Sent from my HTC One using Tapatalk

Nevezano za Mercedes,nemam pojma o busevima,ni njihovim,ni tudjim,ali bi sve autobuse zaista trebalo menjati na svakih 10 godina.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Bas tako
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Uffff to su bili busevi. 
Možda najbolji busevi koji su bili u BG su bili zglobni MAN-ovi koje je radila ljubljanska Avtomontaža. Kupljeni negde 1989 i vozili su uglavnom 16-cu. Inače jedni od prvih GSB koji su bili ofarbani u crveno.
Sent using Tapatalk

Možda najbolji busevi koji su bili u BG su bili zglobni MAN-ovi koje je radila ljubljanska Avtomontaža. Kupljeni negde 1989 i vozili su uglavnom 16-cu. Inače jedni od prvih GSB koji su bili ofarbani u crveno.
Sent using Tapatalk
Širim haos!
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Najbolji autobus je onaj iz Ko To Tamo Peva 

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Leyland poluatomatik. Na njima odrastao GSB. Udobni, jako izdrzljivi.
Ikarbus nije ni platio ovu jednu sasiju, izjavio direktor da ce trosak platiti poreski obveznici preko Fonda za razvoj. Koji su uslovi, ne zeli da se objavi.
Sama znacka Mercedesa je falsifikat i stavljena je bez odobrenja Mercedesa, na prevaru.
Tek za nekoliko dana ce doci ekipa Mercedesa da pregleda i eventualno donese trokraku zvezdu, ovaj put legalno.
Bruka je pukla, kao da nista ne moze bez APP prevare.
Inace, Mercdes vec isporucuje sasije koje se sklapaju dalje u pogou u Ivanjici. Drugi pogon Mercedesu vrlo verovatno nije potreban.
Ikarbus nije ni platio ovu jednu sasiju, izjavio direktor da ce trosak platiti poreski obveznici preko Fonda za razvoj. Koji su uslovi, ne zeli da se objavi.
Sama znacka Mercedesa je falsifikat i stavljena je bez odobrenja Mercedesa, na prevaru.
Tek za nekoliko dana ce doci ekipa Mercedesa da pregleda i eventualno donese trokraku zvezdu, ovaj put legalno.
Bruka je pukla, kao da nista ne moze bez APP prevare.
Inace, Mercdes vec isporucuje sasije koje se sklapaju dalje u pogou u Ivanjici. Drugi pogon Mercedesu vrlo verovatno nije potreban.
- Uroš S.
- Postovi: 11007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Baš sam hteo da kažem da mi je taj Mercedes znak mnogo sumnjiv, izgleda na volanu kao stiker.
- starac vujadin
- Postovi: 11447
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Leyland je bio legenda. Neverovatno tih autobus, neosetan menjač. I MAN koji spominje MM je bio odličan, bolji od ovog legendarnog zaobljenog MAN-a čija je slika okačena. Od Mercedesa pamtim one koji su vozili nas liniji 26 i 42...dobri su bili.
Pored nemačkog ambasadora teško da je u pitanju baš prevara, ali u svakom slučaju od toga neće biti 99% ništa, ali to spada u politički doe priče.
Moram se priznati da je sada gradski saobraćaj bolji nego ranije i bar smo u tome napravili neki napredak.
Pored nemačkog ambasadora teško da je u pitanju baš prevara, ali u svakom slučaju od toga neće biti 99% ništa, ali to spada u politički doe priče.
Moram se priznati da je sada gradski saobraćaj bolji nego ranije i bar smo u tome napravili neki napredak.
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Zar je bitno? Narod video Mercedes u Bg, glasanje za vikend, a posle... Zar je bitno ko ce sta da otkrije?Uroš S. napisao:Baš sam hteo da kažem da mi je taj Mercedes znak mnogo sumnjiv, izgleda na volanu kao stiker.

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Mogao Xepoj da im nabavi boljiUroš S. napisao:Baš sam hteo da kažem da mi je taj Mercedes znak mnogo sumnjiv, izgleda na volanu kao stiker.

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24762
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Javni prevoz


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Ako je verovati Wikipediji, bus MAN Avtomontaža SG220 bio je u upotrebi u GSB u periodu 1987-2003. Slika istog, ali iz Rijeke.starac vujadin napisao:Leyland je bio legenda. Neverovatno tih autobus, neosetan menjač. I MAN koji spominje MM je bio odličan, bolji od ovog legendarnog zaobljenog MAN-a čija je slika okačena. Od Mercedesa pamtim one koji su vozili nas liniji 26 i 42...dobri su bili.

Onaj matori je MAN 890 UG Ikarus Zemun IK-5B (1975-1994), a bio je i isti sklapan u Avtomontaži.
Edit: Dragvorl me preduhitrio sa slikom solo varijante. Između ostalih, saobraćao je i na liniji 65.
Poslednja izmena od methane.master u 12 Mar 2014, 21:04, izmenjeno 1 put ukupno.
Širim haos!