Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, klima...)

ICE, GPS, handsfree, chip, parking senzori, auto-grafika, zatamnjena stakla, tuning/styling i ostalo
Odgovori
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, aut. klima,

Post od NexT »

Xepoj87 napisao:
NexT napisao:Radi navigacija na mercedesu, al ko ima zivaca da unosi ime ulice na dugmice?

Ja imam ovako resene prskalice farova http://i.ebayimg.com/t/MERCEDES-E-CLASS ... 5B/$_3.JPG :mrgreen:
Pa ti unosi na glas :) Ka probao par puta,fino radi :) A to sto imas tu prskalice,znaci da nisu obavezne,sto znaci da nemas fabricki xenon? Znam da na xenone mora da ide automatski,meni prska prvi put kada prsnem,pa svaki 10. put.

Sent from my HTC One using Tapatalk
Fabricki bi-xenon sa autonivelacijom. Vidis da nema na prekidacu onaj tockic za visinu farova.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, aut. klima,

Post od Xepoj87 »

grujicd napisao:Kako radi taj limitator brzine? Ako ti apsolutno ne da da pređeš neku brzinu onda ga baš i ne bi voleo. Nikad ne znaš kad malo gasa može da te izvuče iz nezgodne situacije. Tempomat se bar isključi čim pipneš kočnicu, a dozvoljava i da ubrzaš.
Dobra stvar za nekoga ko zivi u civilizovanoj zemlji,gde se vodi racuna o ogranicenju.
Stisnes ga,i ne da ti da ides brzinom vecom od koje si ti stavio,a istu mozes da menjas na rucici tempomata,koji tada vrsi finkciju limita,a ne drzanja brzine.
Stiskanjem gasa do kraja,ima kao neki taster,on gasi i tempomat,i limiter.
Takodje,kod Mercedesa,samo stisnes tempomat,i isti iskljucujes.
Nista sto bi pravilo problem,jer treba delic sekunde da se iskljuci.

@Next
Onda je verovatno pre vremena kada su uveli obavezno prskanje uz xenone...
Sto je po meni super stvar.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, aut. klima,

Post od ljubitelj »

Saša napisao:Meni na Puntu u suštini fale baš neke od pomenutih sitnica, tipa kad pipnem polugicu žmigavca da odradi propisna tri blinka a ne da je moram držati, zatim dodatna regulacija pauze brisača (a ne da imam jednu jednu brzinu i to ti je što ti je), da prozori hoće da se spuste do kraja na jedan pritisak prekidača a ne da ih moram držati i takve jednostavne stvari. Vi koji to imate izgleda to zaista i ne primećujete, ali bi vam sigurno nedostajalo da vam neko odjednom uskrati... :)

To kupis u prvoj malo boljoj radnji koja drzi elektriku za vozila. Kupis recimo od VAG-a posto je to najlaske dostupno, njihov relej sa tim funkcijama i ubacis umesto svog. Plug% play.
Jedini uslov je da se Fiat drzao industrijskih standarda sto pretpostavljam da jeste kao ozbiljniji (veci) proizvodjac.

Svaka od tih zeljenih funkcija je reda do 10 evra, trazis u radnji za Golfa na primer, odaberi sta ti je najlakse dostupno kao brend auta a nebitan je logo na kucistu releja. (trazi za starije modele klasike iz 90tih godina pre upotrebe CAN BUS metode povezivanja)
Ima i dodatnih sitnica, automatski tajmer odmagljivanja zadnjeg stakla, automatski tajmer grejaca ogledala.

Ono sto meni nedostaje a probao sam i jako mi se svidja, automatska regulacija jacine zvuka radio aparata prema brzini kretanja.
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 11004
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, aut. klima,

Post od Uroš S. »

Ne razumem se ič u struju ali kako napraviti impulsne podizače od neimpulsnih? To mi deluje kao da je do softvera? Bar je kod mene moguće aktivirati softverski, tj ja sam ima fabrički ali oni koji nemaju to aktiviraju preko VCDS-a.
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10691
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, aut. klima,

Post od Sloba »

Sam prekidač mora imati tri pozicije.
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 11004
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, aut. klima,

Post od Uroš S. »

Za početak i to.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14294
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, aut. klima,

Post od Saša »

ljubitelj napisao:To kupis u prvoj malo boljoj radnji koja drzi elektriku za vozila. Kupis recimo od VAG-a posto je to najlaske dostupno, njihov relej sa tim funkcijama i ubacis umesto svog. Plug% play.
Jedini uslov je da se Fiat drzao industrijskih standarda sto pretpostavljam da jeste kao ozbiljniji (veci) proizvodjac.

Svaka od tih zeljenih funkcija je reda do 10 evra, trazis u radnji za Golfa na primer, odaberi sta ti je najlakse dostupno kao brend auta a nebitan je logo na kucistu releja. (trazi za starije modele klasike iz 90tih godina pre upotrebe CAN BUS metode povezivanja)
Ima i dodatnih sitnica, automatski tajmer odmagljivanja zadnjeg stakla, automatski tajmer grejaca ogledala.

Ono sto meni nedostaje a probao sam i jako mi se svidja, automatska regulacija jacine zvuka radio aparata prema brzini kretanja.
To za žmigavce bih baš voleo da imam, imao sam to na službenoj Fabiji i mnogo je dobra stvar. E sad, to i da nađem negde sigurno ne bih znao sam ugraditi, jedino da odem do nekog auto-električara, a i pitanje je može li se to "ubudžiti".. :D Samo ne znam da li da tražim baš nešto tako staro kao što pominješ, Punto ipak koristi CAN BUS protokol, dakle nije baš toliko mator kao što zvuči (generacijski, to je auto iz 2004 ali je posle toga doživeo nekoliko sitnijih redizajniranja).

Dalje, zanimljivo da Punto ima i ponešto od toga što navodiš, ima recimo tajmer grejača zadnjeg stakla (gasi ga posle 20 min ako ga ti pre toga ne isključiš), a ima i tu regulaciju jačine zvuka (tačnije ima je njegov fabrički radio/CD/mp3 plejer u meniju), ali to kod mene nešto ne funkcioniše (ili ja ne znam da uključim). Prethodni vlasnik je izgleda uklonio onu zaštitu kodom kod plejera pa je moguće da je time onesposobio i tu funkciju (moguće da radio od tada jednostavno više ne "sarađuje" sa kompom u autu)... Dalje, u uputstvu koje sam dobio uz njega piše recimo da ima i spuštanje prozora do kraja automatski ako se taster duže drži, međutim ni to ne radi - zašto, ne znam stvarno... :)
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11446
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, aut. klima,

Post od starac vujadin »

Savremeni gedžeti su manje više bespotrebni i za morone. Jedino su korisni parking senzori (prvo napravimo kola nepreglednim, pa onda pravimo rešenje za to) i sklapanje retrovizora za one koji su u gradu...i memorija sedišta je dobra stvar. Uvek bih pare dao pre za šibedah, poboljšano vešanje i kvalitetne aplikacije materijala.
Korisnikov avatar
marianv
Reactions:
Postovi: 22
Pridružio se: 09 Feb 2014, 21:24
Lokacija: B.Petrovac

Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, aut. klima,

Post od marianv »

vectra a 89 godište, ima automatsko spuštanje stakla do kraja , funkcija se gubi kod vadjenja akumulatora pa je potrebno svaki prozor spustiti i podići do kraja bez prekidanja da bi ponovo radilo kako treba, grejači u retrovizorima se sami gase kod gašenja kola znači neostaju uključena kod sledećeg startovanja , automatsko zatvaranje prozora posle zaključavanja kola.automatska regulacija jačine zvuka auto radija prema brzini kretanja iako nemam fabrički radio nego pionir funkcija i dalje dostupna pa mislim da zavisi od radija .
ftj
Reactions:
Postovi: 13973
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, aut. klima,

Post od ftj »

starac vujadin napisao:Savremeni gedžeti su manje više bespotrebni i za morone. Jedino su korisni parking senzori (prvo napravimo kola nepreglednim, pa onda pravimo rešenje za to) i sklapanje retrovizora za one koji su u gradu...i memorija sedišta je dobra stvar. Uvek bih pare dao pre za šibedah, poboljšano vešanje i kvalitetne aplikacije materijala.
Znaci samo senzori, preklapanje i sedista su ok a ostalo za morone.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21828
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, aut. klima,

Post od nidza »

Na Škodi je vrh automatsko obaranje dugih svetala i zatamnjivanje svih retrovizora automatski, ne samo centralnog.

Koliko god bio pažljiv vozač, dešavalo mi se da zaboravim duga svetla.

Tapatalk Pro
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, aut. klima,

Post od ljubitelj »

Uroš S. napisao:Ne razumem se ič u struju ali kako napraviti impulsne podizače od neimpulsnih? To mi deluje kao da je do softvera? Bar je kod mene moguće aktivirati softverski, tj ja sam ima fabrički ali oni koji nemaju to aktiviraju preko VCDS-a.
Moj post se odnosi na sistem pre CAN BUs-a.
Jednostavno se zameni stari neimpulsni relej za novi implusni relej, kao sto se recimo menja memorija na maticnoj ploci racunara Ostaje isti prekidac, ostaje ista instalacija, "pamet" je u releju. Ovaj za prozore je recimo popularan od Audija 100 jer se lako nabavlja.
Isto za ostalo sto sam naveo u postu ranije. To su releji kao zasebne jedinice koje se utaknu u podnozje centrale razvodne table gde su obicno i osiguraci
Kod modela pocetkom 90tih godina su ti pametni releji bili opciona doplata a serijski se ugradjivali obicni.

Ovo sto pominjes, softverska aktivacija podrazumeva da je elektro sistema umrezen racunarski.
Kao sto je @sasa naveo za Punto da je racunarski umrezemo, tu ne moze nista da se menja tek tako.

Obicno se softverska opcija doplati kao dodatna oprema ako vec nije u nekom paketu za neko trziste bila serijska varijanta.

Uglavnom vecinu tih funkcija (mogu da po zelji) imaju i stariji automobili samo sa vise komplikacija u ozicenju i skuplje za proizvodnju. Softverski je sve daleko jeftinije odraditi za proizvodjaca.
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, aut. klima,

Post od nuk »

djiuliju napisao:Handsfree, odlicna stvar. Ne pamtim kad sam uzeo karticu u ruke poslednji put

Limiter se probije stiskanjem do kraja

Handsfree je pod obavezan sistem za svaki naredni automobil :)
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, aut. klima,

Post od dragan »

bravo djiu, handsfree je vrh. karticu u novcanik, prst u uvo i fijufijufiii... dok ne zabaguje :kezo:
bez zezanja, jedan od najkorisnijih sistema na autu, veliki plus za sledecu kupovinu svakako :)
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11446
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Upotrebna vrednost dodatne opreme (podizači, aut. klima,

Post od starac vujadin »

ftj napisao:
starac vujadin napisao:Savremeni gedžeti su manje više bespotrebni i za morone. Jedino su korisni parking senzori (prvo napravimo kola nepreglednim, pa onda pravimo rešenje za to) i sklapanje retrovizora za one koji su u gradu...i memorija sedišta je dobra stvar. Uvek bih pare dao pre za šibedah, poboljšano vešanje i kvalitetne aplikacije materijala.
Znaci samo senzori, preklapanje i sedista su ok a ostalo za morone.
Mislim da ti je taj banalni cinizam koji često primenjuješ loš način komunikacije. ;)
Odgovori