Videh ga danas uživo. Odlično izgleda.starac vujadin napisao:Bordo folija!
Fiat 500L
Re: Fiat 500L
Ameri od početka kukaju na menjač.
Re: Fiat 500L
Drugim recima, nemaju pojma sta je po sredi...Sumnja se da je problem nastao u funkcionisanju mikrokontrolera zbog ekstremnih temperatura. Sva sporna vozila biće pregledana kako bi se otklonio uočeni nedostatak.
Evo je originalna vest...
Chrysler said a software update will correct the issue, which is tied to extreme temperatures affecting one piece of the transmission. In addition to the cars in the U.S., another 1,400 500L models will be recalled in Canada. Of all the affected models, approximately 200 may need an entirely new shifter.
http://www.latimes.com/business/autos/l ... z2vlhDAK9Z
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiat 500L
Ovo nije ništa strašno.
Tapatalk Pro
Tapatalk Pro
Re: Fiat 500L
Nije strasno, mada se na stranim forumima ljudi zale na te automatike vec pola godine.
Sent from my ZTE-SKATE
Sent from my ZTE-SKATE
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiat 500L
Rešiće. Nije to jedini model sa tim menjačem, tako da je moguće da je stvarno samo softver različit, ili trebaju da ga prilagode navikama vozača.
Tapatalk Pro
Tapatalk Pro
Re: Fiat 500L
Kakve veze ima softver menjaca sa niskom temperaturom, cisto onako za razmisljanje?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Fiat 500L
Npr drugacije menja brzine, tj. kasnije. Meni DSG dok je hladan ne salta ispod 2000rpm(ovo je orijentaciono).
Послато са GT-I9195 користећи Тапаток 2
Послато са GT-I9195 користећи Тапаток 2
Re: Fiat 500L
Mape u softveru mogu biti razlicite prema razlicitim temperaturnim rezimima, kao sto je kod nekih ECU ubrizgavanja.
Prema temperaturi menjaca se moze odredjivati opseg obrtaja motora koji je dozvoljen (ovo je reicmo kod Toyote- Aisin menjaca nekih modela). Tek kada se zagreje menjac na radnu temperaturu dozvoljava se normalni radni rezim obrtaja.
Softver menjaca moze biti uparen sa softverom koji brine o varnici/ paljenju sto je cesto kod automatika a sluzi da tokom promene stepena prenosa zakasni ugao paljenja cime se dobiva na komforu i mekoci rada. Ugao paljenja je direktno povezan sa temperaturom.
Temperatura je jedan od osnovnih parametara za podesavanje za skoro sve u i oko motora.
Ovo sa mogucom greskom u softveru je skoro pa postalo uobicajena praksa kod raznih varijanti automatik menjaca. Audi je nedavno imao isti fijasko sa DSG (sto je skoro pa identicna stvar sa ovim Fiatovim menjacem) oko softvera u Q seriji modela.
BMW ov sa 6 brzina je isto imao neke neobicne rezime rada da deluje kao usporeno. I mnogi drugi menjaci imaju ili su imali probleme sa upravljanjem samo su neki tiho odradili zamenu softvera tokom redovnih servisa, neki povlacili vozila na doradu u servise, neki cute, neki ubedjuju kako je to sto je neispravan rad zapravo tako predvidjeno, ima svega.
U auto industriji je kao na nekoj trci, izbauju modele a ne stignu ni da istestiraju uzivo kako to sve radi a kompjuterske simulacije ipak nisu surova realnost.
Ali u SAD, fijiasko sa menjacem koji bi trebao da radi automatski neprimetno u vozilu za jednog Amerikanca moze da bude znacajan faktor pri prodaji. A bilo je price i da treba Fiat da stavi/ napravi pravi automatik a ne ovu imitaciju (pravi, klasicni sa planeranim prenosom).
U sustini, jako dobar potez Fiata koji pokazuje da brine o kupcima u SAD a kako je malecni broj vozila prodat bice lako i brzo reseno i zaboravljeno. Barem ja tako vidim ovu epizodu.
Prema temperaturi menjaca se moze odredjivati opseg obrtaja motora koji je dozvoljen (ovo je reicmo kod Toyote- Aisin menjaca nekih modela). Tek kada se zagreje menjac na radnu temperaturu dozvoljava se normalni radni rezim obrtaja.
Softver menjaca moze biti uparen sa softverom koji brine o varnici/ paljenju sto je cesto kod automatika a sluzi da tokom promene stepena prenosa zakasni ugao paljenja cime se dobiva na komforu i mekoci rada. Ugao paljenja je direktno povezan sa temperaturom.
Temperatura je jedan od osnovnih parametara za podesavanje za skoro sve u i oko motora.
Ovo sa mogucom greskom u softveru je skoro pa postalo uobicajena praksa kod raznih varijanti automatik menjaca. Audi je nedavno imao isti fijasko sa DSG (sto je skoro pa identicna stvar sa ovim Fiatovim menjacem) oko softvera u Q seriji modela.
BMW ov sa 6 brzina je isto imao neke neobicne rezime rada da deluje kao usporeno. I mnogi drugi menjaci imaju ili su imali probleme sa upravljanjem samo su neki tiho odradili zamenu softvera tokom redovnih servisa, neki povlacili vozila na doradu u servise, neki cute, neki ubedjuju kako je to sto je neispravan rad zapravo tako predvidjeno, ima svega.
U auto industriji je kao na nekoj trci, izbauju modele a ne stignu ni da istestiraju uzivo kako to sve radi a kompjuterske simulacije ipak nisu surova realnost.
Ali u SAD, fijiasko sa menjacem koji bi trebao da radi automatski neprimetno u vozilu za jednog Amerikanca moze da bude znacajan faktor pri prodaji. A bilo je price i da treba Fiat da stavi/ napravi pravi automatik a ne ovu imitaciju (pravi, klasicni sa planeranim prenosom).
U sustini, jako dobar potez Fiata koji pokazuje da brine o kupcima u SAD a kako je malecni broj vozila prodat bice lako i brzo reseno i zaboravljeno. Barem ja tako vidim ovu epizodu.
Re: Fiat 500L
Od aprila Fijat 500L na metan
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/4516 ... L-na-metan
Marketing menadžer kompanije Fijat automobili Srbije Boris Čučković najavio je danas da će od aprila moći da se poruči Fijat 500L sa pogonom na metan.
"Model 500L sa pogonom na metan će biti vrlo interesantan za sve koji prelaze puno kilometara u gradskoj vožnji, kao što su, na primer, taksisti", rekao je Čučković za Tanjug.
On je rekao da FAS neće proizvoditi 500L sa pogonom na metan (CNG) unapred već će se praviti isključivo za veće narudžbine, koje se očekuju od preduzeća.
"Mi pravimo jedan specijalan program upravo za taksi službe, u Beogradu i ostalim većim gradovima Srbije, koji želimo da predočimo taksi udruženjima i da možda, ako sve to i zaživi, napravimo jedan nacionalni taksi koji ne bi bio izvan udruženja, ali bi u okviru svakog udruženja postojao ogranak 500 L taksi", naglasio je Čučković.
Prema njegovim rečima, 500L će imati "tvin er" motor od 900 kubika sa specijalnim pogonom na metan.
Čučković je kazao da je rok isporuke najviše 45 dana.
On je kazao da će od početka aprila u ponudi FAS - a, takođe, biti i Fijat 500L klasik na tečni naftni gas (TNG).
Marketing menadžer kompanije Fijat je rekao da FAS ima dobru saradnju sa privredom i kompanijama, kao i da je tzv. flotna prodaja veoma važan segment, s obzirom da se dosta preduzeća opredeljuje za kupovinu novih vozila.
On je kazao da su Fijat 500L prepoznale mnoge kompanija kao dobro službeno vozilo, kao i renta-kar kuće.
Vožnja automobila sa pogonom na metan odnosno komprimovani prirodni gas je jeftinija od vožnje na TNG - mešavinu propana i butana, ali se ne mogu svuda naći pumpe sa metanom.
FAS je zajednička kompanija italijanske kompanije Fijat koja ima 67 odsto vlasništva i države Srbije sa 33 odsto vlasničkog udela.
U fabrici FAS - a u Kragujevcu se ekskluzivno pravi model 500L, kao nacionalni automobilski brend Srbije.
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/4516 ... L-na-metan
Marketing menadžer kompanije Fijat automobili Srbije Boris Čučković najavio je danas da će od aprila moći da se poruči Fijat 500L sa pogonom na metan.
"Model 500L sa pogonom na metan će biti vrlo interesantan za sve koji prelaze puno kilometara u gradskoj vožnji, kao što su, na primer, taksisti", rekao je Čučković za Tanjug.
On je rekao da FAS neće proizvoditi 500L sa pogonom na metan (CNG) unapred već će se praviti isključivo za veće narudžbine, koje se očekuju od preduzeća.
"Mi pravimo jedan specijalan program upravo za taksi službe, u Beogradu i ostalim većim gradovima Srbije, koji želimo da predočimo taksi udruženjima i da možda, ako sve to i zaživi, napravimo jedan nacionalni taksi koji ne bi bio izvan udruženja, ali bi u okviru svakog udruženja postojao ogranak 500 L taksi", naglasio je Čučković.
Prema njegovim rečima, 500L će imati "tvin er" motor od 900 kubika sa specijalnim pogonom na metan.
Čučković je kazao da je rok isporuke najviše 45 dana.
On je kazao da će od početka aprila u ponudi FAS - a, takođe, biti i Fijat 500L klasik na tečni naftni gas (TNG).
Marketing menadžer kompanije Fijat je rekao da FAS ima dobru saradnju sa privredom i kompanijama, kao i da je tzv. flotna prodaja veoma važan segment, s obzirom da se dosta preduzeća opredeljuje za kupovinu novih vozila.
On je kazao da su Fijat 500L prepoznale mnoge kompanija kao dobro službeno vozilo, kao i renta-kar kuće.
Vožnja automobila sa pogonom na metan odnosno komprimovani prirodni gas je jeftinija od vožnje na TNG - mešavinu propana i butana, ali se ne mogu svuda naći pumpe sa metanom.
FAS je zajednička kompanija italijanske kompanije Fijat koja ima 67 odsto vlasništva i države Srbije sa 33 odsto vlasničkog udela.
U fabrici FAS - a u Kragujevcu se ekskluzivno pravi model 500L, kao nacionalni automobilski brend Srbije.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- bozza1979
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:01
- Garaža: Škoda Scala 1.0TSI & Hyundai Getz 1.1
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat 500L
Bio sam juce u salonu, prvi put seo u 500L 
Prodavac reče da se sa subvencijom od 3000 evra prodaju samo već proizvedena vozila, sa lagera, a na novoproizvedena će biti 2000 evra.
Znači, poskupljenje od somića evrića. Plus, nešto su petljali oko paketa opreme, tako da će nešto što je bilo u osnovnom paketu, tipa tempomat, bočne lajsne, biti tek u 2. paketiću...
Ako sam ga dobro razumeo, biće u ponudi 1.4T sa fabričkim plinom.

Prodavac reče da se sa subvencijom od 3000 evra prodaju samo već proizvedena vozila, sa lagera, a na novoproizvedena će biti 2000 evra.
Znači, poskupljenje od somića evrića. Plus, nešto su petljali oko paketa opreme, tako da će nešto što je bilo u osnovnom paketu, tipa tempomat, bočne lajsne, biti tek u 2. paketiću...
Ako sam ga dobro razumeo, biće u ponudi 1.4T sa fabričkim plinom.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
Uff, to je prava stvar za mene. Taman kad Punto dođe na red za zamenu, deca porastu.... Vozio bih ga sa zadovoljstvom.bozza1979 napisao:Ako sam ga dobro razumeo, biće u ponudi 1.4T sa fabričkim plinom.

- pigeon
- Postovi: 557
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 12:22
- Garaža: Škoda Octavia A8 1.4TSI 8AG + Fiat 500
- Lokacija: Sombor
Re: Fiat 500L
Upravo sam na sajtu RTS pročitao ovu informaciju:
На америчком тржишту, "фијат 500Л" бележи рекорде. Само у марту продато је 18.000 возила, што је најбољи резултат у историји "Фијата", од како поново извози аутомобиле у Америку.
Odlično, ako je tačno!
На америчком тржишту, "фијат 500Л" бележи рекорде. Само у марту продато је 18.000 возила, што је најбољи резултат у историји "Фијата", од како поново извози аутомобиле у Америку.
Odlično, ako je tačno!
Re: Fiat 500L
USA i Kanada.
http://www.goodcarbadcar.net/2013/07/fi ... anada.html
U Italiji na drugoj poziciji.
http://bestsellingcarsblog.com/2014/04/ ... irst-time/
http://www.goodcarbadcar.net/2013/07/fi ... anada.html
U Italiji na drugoj poziciji.
http://bestsellingcarsblog.com/2014/04/ ... irst-time/
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Fiat 500L
Zato je kod nas poskupeo za 1000€.
Dobra strana je što nema više fiksnih paketa opreme, nego ju je moguće dokupljivati.
Dobra strana je što nema više fiksnih paketa opreme, nego ju je moguće dokupljivati.
Re: Fiat 500L
Pozdrav svima.
Procitao sam jedno 200 raznih komentara o 500l, probao test dizelasa 1.3 u salonu i 1.4 sa plinom kod poznanika..
Da li da kupujem ovaj 500l ili ne?
Hvala unapred.
Procitao sam jedno 200 raznih komentara o 500l, probao test dizelasa 1.3 u salonu i 1.4 sa plinom kod poznanika..
Da li da kupujem ovaj 500l ili ne?
Hvala unapred.