Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Tehnička pitanja i objašnjenja
Odgovori
Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3872
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od swemir »

Nece. U americi sad prvi put ima u m5 sa rucnim. I mnogi drugi se prodaju po prvi put tamo sa rucnim. Prodaja raste

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Scuderia
Reactions:
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od Scuderia »

Odlicno :D
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: AW: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od Floyd »

Koga briga sta se desava u Americi. Do juce nisu ni znali sta je manuelni menjac i vozili zamorne 3-brzinske automatike a sad se odjednom posle F&F nalozili da drkaju menjac... i to bas u trenutku kad su automatici postali skoro savrseni.

Iskreno, pateticni su :)

Gesendet von meinem GT-I9505
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24639
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od dragvorl »

swemir napisao:Nece. U americi sad prvi put ima u m5 sa rucnim. I mnogi drugi se prodaju po prvi put tamo sa rucnim. Prodaja raste

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Bio je i u prosloj gen sa manuelcem, koliko znam prvo je za USA trziste i radjen sa manuelnim.
BMW announced in October 2006 that a 6-speed conventional manual transmission would be available in North America, this became the base transmission in these markets while SMG III is an option.
http://www.bmwblog.com/2011/06/15/photo ... vs-e60-m5/

Ali BMW, Corvette i slicni su samo nise i na nivou statisticke greske u ukupnoj prodaji. A to za Ameriku i manuelni moze biti samo kratkotrajni trend i pitanje dokle ce trajati, narocito kada se u Evropi ukidaju za neka kola manuelne opcije. U Americi ljude mnogo uopste i ne zanima manuelac, default im je u glavi automatik, manuelnih ima ukupno 7%, tako da sad zamisli koliko ljudi uopste zna da vozi manuelni. Dok sam bio u USA, ukupno 8 meseci video sam jednu staru Toyotu sa manuelnim, bukvalno ni jedan drugi auto.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
petarboj
Reactions:
Postovi: 1330
Pridružio se: 19 Mar 2013, 16:47
Lokacija: Novi Sad

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od petarboj »

Licno, nikad nisam vozio automatik ali mozda bih i odabrao nekog automatika jer me manuelni menjac ponekad prilicno nervira. Ne zato sto sam lenj, vec sam levoruk i moja desna ruka jedva izlazi na kraj da drzi ravnotezu dok hodam :-) sta od auta srednje klase ima ok automatski menjac? Da li su japanci ovde no-no kategorija? Da ne bude da je najbolji izbor bmw 5 iz 2004 sa 200k predjenih... :-)

Sent from my LG-E980 using Tapatalk
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: AW: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od Floyd »

Passat DSG :)
Nisu losi menjaci kod japanca u smislu nepouzdani... samo su spori.
Korisnikov avatar
grujicd
Reactions:
Postovi: 9026
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od grujicd »

Mazdini Skyactive automatici imaju na papiru performanse kao i ručni menjači. Honda tek treba da izbaci novi automatik koji će biti kombinacija 2 kvačila i klasičnog automatika. Ne znam kako Toyota stoji.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28232
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od Xepoj87 »

Toyota je pravila bolje i brze menjace sa 4 brzine, kada ih je Volvo koristio pre 30 godina,a od tada su naporno radili na tome da iste zaglupe i uspore,tako da su im sada spori kao i Hondini.

Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od Laki021 »

petarboj napisao:Licno, nikad nisam vozio automatik ali mozda bih i odabrao nekog automatika jer me manuelni menjac ponekad prilicno nervira. Ne zato sto sam lenj, vec sam levoruk i moja desna ruka jedva izlazi na kraj da drzi ravnotezu dok hodam :-) sta od auta srednje klase ima ok automatski menjac? Da li su japanci ovde no-no kategorija? Da ne bude da je najbolji izbor bmw 5 iz 2004 sa 200k predjenih... :-)

Sent from my LG-E980 using Tapatalk

WTF, iznenadjen sam da gledas automatik, kako mi ovo ranije nisi pominjao :)
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9309
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od dragan »

Xepoj87 napisao:Toyota je pravila bolje i brze menjace sa 4 brzine, kada ih je Volvo koristio pre 30 godina,a od tada su naporno radili na tome da iste zaglupe i uspore,tako da su im sada spori kao i Hondini.

Sent from my HTC One using Tapatalk
:kezo: :kezo: :kezo:
ftj
Reactions:
Postovi: 13886
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od ftj »

Probah pre neki dan cuveni 8ostepeni automatik u bmwu x3 sa 2.0d motorom od valjda 190 ks. Nije bio razradjen pa nisam davao pun gas(tj. vrteo ga preko 3 i kusur rpm) ali bilo mi je dovoljno da steknem neki utisak iako sam presao samo 15ak km.

Menjač je više nego dobar, možda i dve generacije ispred prethodnog 6ostepenog. Odmah sam ga prebacio u manuelni mod i reakcija je otprilike kao sa dsgom tj. konačno da taj manuelni mod može da ima neku svrhu za razliku od starog menjača. Oseti se minimalni cim pri promeni(ako bih poredio sa dsgom) ali to je praktično neprimetno, pogotovo ako se ne zahteva maksimum ubrzanja. Prenosni odnosi su tako dobro urađeni da sam siguran da ovaj menjač izvlači maksimum iz motora. Takođe, pri kretanju nije uopšte potrebno biti pažljiv da bi krenuo lagano i bez bilo kakvog trzanja(što za dsg ipak zahteva laganiju nogu).

Svakako bi mi trebalo više vremena vožnje da uvidim sve prednosti i mane ali za prvi utisak je stvarno super a pogotovo se slaže uz taj auto(izvini texonja :) )
Korisnikov avatar
petarboj
Reactions:
Postovi: 1330
Pridružio se: 19 Mar 2013, 16:47
Lokacija: Novi Sad

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od petarboj »

Laki021 napisao:
petarboj napisao:Licno, nikad nisam vozio automatik ali mozda bih i odabrao nekog automatika jer me manuelni menjac ponekad prilicno nervira. Ne zato sto sam lenj, vec sam levoruk i moja desna ruka jedva izlazi na kraj da drzi ravnotezu dok hodam :-) sta od auta srednje klase ima ok automatski menjac? Da li su japanci ovde no-no kategorija? Da ne bude da je najbolji izbor bmw 5 iz 2004 sa 200k predjenih... :-)

Sent from my LG-E980 using Tapatalk

WTF, iznenadjen sam da gledas automatik, kako mi ovo ranije nisi pominjao :)
Kako bre nisam :-) Jesmo pricali o Hondinim menjacima :-) Nego ti pljujes sve sto nije BMW pa sam odustao :-P

Sent from my LG-E980 using Tapatalk
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od Laki021 »

A jest, al smo ustanovili da Japanci imaju krsh automatike pa da je to problematicno. Al ja mislio da si odustao od toga...
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od Floyd »

petarboj napisao:Nego ti pljujes sve sto nije BMW pa sam odustao :-P
Pa nije sve... vidim, ubedio te da uzmes Mazdu 6 :D
Korisnikov avatar
petarboj
Reactions:
Postovi: 1330
Pridružio se: 19 Mar 2013, 16:47
Lokacija: Novi Sad

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od petarboj »

Pa nije me ubedio :-) Ja i dalje vucem ka Accordu :-)
Ne znam, gledam i dalje sta ima po oglasima i vagam. Za sad najvise naginjem ka 2.0 benzincu, muka mi je vise straha od FAPa, plivajuceg, turbine i ostalih zajebancija... Uz to mislim da mi se vise svidja kako se voze benzinci. A i ne prelazim dovoljno da bi se to isplatilo. Pogotovo sto se koriste 2 auta. Iz nekog razloga trenutno najvise gledam japance, valjda zbog dobrog iskustva sa Carismom.

Sent from my LG-E980 using Tapatalk
Odgovori