Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Ja ne ali ne znam zasto bi pljuvao nabavku tih polovnjaka.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Upravo tako. Da je ostao JAT, koji je propadao, imao avione stare 30 godina i bio u dugovima onda bi se svi zalili kako eto ostavili kompaniju da propadne, unistili je itd. Ovi Airbus avioni su DRASTICNO bolji od B733 koje su imali, i nazivati ih krsevima je totalna glupost. Ako pogledate dugorocne planove, AS planira da u narednim godinama kupi NOVE Airbus avione.
Re: Vazduhoplovi
snork napisao:Za sve nas koji pamtimo vreme kada je JAT imao mnogo više aviona, uključujući i neke mnogo veće, i kada je između ostalog leteo za Ameriku, Kanadu i Australiju, ovaj cirkus sa Arapima i kupovinom malih polovnih krševa je izuzetno uvredljiv.

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
1. April je, inace - Medjunarodni dan šale, rodjendan pokojnog Miodraga Petrovica Ckalje, i dan Jat-a.
sve nešto u vezi sa šalom

Re: Vazduhoplovi
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Sa gledista putnika, vec sam postovao fotografije sta putnik dobija da jede, a evo sada malo o putnickoj kabini famoznog Erbasa Er Srbije.
Kazu da je enterijer radjen u Nemackoj, masno placen... Sta je dobijeno za te novce?
Iskreno, ne znam.
Putnicka kabina je cista sa novim tepisima i sedistima.
U kabini ne postoje LCD ekrani (ili bilo kakvi ekrani) na kojima ide demonstracija emergency procedura ili air show (prikaz putanje leta i osnovnih podataka o putu).
I dalje se, kao pre 50 godina, procedure koristenja maske i evakuacije iz aviona prikazuju "uzivo" dok jedan clan kabinskog osoblja cita proceduru preko PA sistema.
Svetlo kabine aviona je belo (a ne sky enterior - LED osvetljenje koje se menja u zavisnosti od doba dana i faze leta).
Ono sto je najbitnije. Prostor za putnika.
Sedista su nova i kozna, deluju kvaltetno. Za mene, odvratno plave boje.
Legroom je sramotno mali sto se vidi sa fotografije. Prostora za noge nema!!! Ovakva konfiguracija vise prilici low cost avio kompanijama nego nacionalnom prevoziocu. Pa tako, npr., B 737-800 u low cost izvedbi ide sa konfiguracijom od 189 sedista a isti avion kod nacionalnog prevozioca ima 159 sedista sto znaci vise prostora za noge, uz normalno adekvatno visu cenu.
Za duzi let dobro bih razmislio da li bi isao Er Srbijom. Vec imam informacije da putnici do UAE izbegavaju Er Srbiju vec biraju Etihad ili Fly Dubai.
Takodje, ako se do destinacije nude usluge drugih kompanija, kao npr. Istanbula, opet bih dobro pogledao cenu karte i razmislio da li da idem Turkishem ili Er Srbijom. S tim u vezi treba reci da Turkish nudi 30kg prtljaga u ekonomiji, a da Er Srbija za karte kupljene posle 1.3 primenjuje piece concept (koncept po komadu) a tezinu je smanjila sa 30 kg na 23 kg za ekonomiju.
U pozdravnom govoru, stjuardesa pozdravlja putnike, a narocito pozdravlja putnike partnera Er Srbije - Etihad Ervejza, kao da su oni bitniji od prvih.
Kapetan je i dalje stranac (Slovenac) jer iz samo njima znanih razloga, u Er Srbiji jos nisu odskolovali domace posade.
Kazu da je enterijer radjen u Nemackoj, masno placen... Sta je dobijeno za te novce?
Iskreno, ne znam.
Putnicka kabina je cista sa novim tepisima i sedistima.
U kabini ne postoje LCD ekrani (ili bilo kakvi ekrani) na kojima ide demonstracija emergency procedura ili air show (prikaz putanje leta i osnovnih podataka o putu).
I dalje se, kao pre 50 godina, procedure koristenja maske i evakuacije iz aviona prikazuju "uzivo" dok jedan clan kabinskog osoblja cita proceduru preko PA sistema.
Svetlo kabine aviona je belo (a ne sky enterior - LED osvetljenje koje se menja u zavisnosti od doba dana i faze leta).
Ono sto je najbitnije. Prostor za putnika.
Sedista su nova i kozna, deluju kvaltetno. Za mene, odvratno plave boje.
Legroom je sramotno mali sto se vidi sa fotografije. Prostora za noge nema!!! Ovakva konfiguracija vise prilici low cost avio kompanijama nego nacionalnom prevoziocu. Pa tako, npr., B 737-800 u low cost izvedbi ide sa konfiguracijom od 189 sedista a isti avion kod nacionalnog prevozioca ima 159 sedista sto znaci vise prostora za noge, uz normalno adekvatno visu cenu.
Za duzi let dobro bih razmislio da li bi isao Er Srbijom. Vec imam informacije da putnici do UAE izbegavaju Er Srbiju vec biraju Etihad ili Fly Dubai.
Takodje, ako se do destinacije nude usluge drugih kompanija, kao npr. Istanbula, opet bih dobro pogledao cenu karte i razmislio da li da idem Turkishem ili Er Srbijom. S tim u vezi treba reci da Turkish nudi 30kg prtljaga u ekonomiji, a da Er Srbija za karte kupljene posle 1.3 primenjuje piece concept (koncept po komadu) a tezinu je smanjila sa 30 kg na 23 kg za ekonomiju.
U pozdravnom govoru, stjuardesa pozdravlja putnike, a narocito pozdravlja putnike partnera Er Srbije - Etihad Ervejza, kao da su oni bitniji od prvih.
Kapetan je i dalje stranac (Slovenac) jer iz samo njima znanih razloga, u Er Srbiji jos nisu odskolovali domace posade.
Re: Vazduhoplovi
poceli su da se polako javljaju nasi ljudi na vezi, ali i dalje strendzera ima vise...
Re: Vazduhoplovi
A sada malo o prihvatu putnika Er Srbije u inostranstvu...
Kao sto se moze videti, otvoren je samo jedan salter za check in, pa se spremite za bezobrazno dugo cekanje. Fotografija je sa pola reda, a na ekranima se moze videti da je Er Srbija rezervisala samo jedno check in mesto.
U pitanju je aerodrom u Stambolu, a iz Beograda odlazni let ide sa pozicije A9, koja je najudaljenija od pasoske kontrole i u starom delu zgrade. Cekaonica je neuredjena, zagusljiva, i po velicini bar u pola manja od ostalih cekaonica.
Na ovaj nacin se stedi, ali na putnicima, sto nije primereno jednom "lideru u regionu".
Kao sto se moze videti, otvoren je samo jedan salter za check in, pa se spremite za bezobrazno dugo cekanje. Fotografija je sa pola reda, a na ekranima se moze videti da je Er Srbija rezervisala samo jedno check in mesto.
U pitanju je aerodrom u Stambolu, a iz Beograda odlazni let ide sa pozicije A9, koja je najudaljenija od pasoske kontrole i u starom delu zgrade. Cekaonica je neuredjena, zagusljiva, i po velicini bar u pola manja od ostalih cekaonica.
Na ovaj nacin se stedi, ali na putnicima, sto nije primereno jednom "lideru u regionu".
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Oni gejtovi na NT su katastrofa. Hodnici od siporeksa na kojji se nisu udostojili ni malter ili gips da navuku, gola cigla, a sto kazes lideri u regionu. Kako li je onda kod ovih sto nisu lideri u regionu? Tako mora da su poljski WC-i na terminalima. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Pre x godina su kao nesto renovirali, kupovali kasike kao od zlata da su za Vip salon, trosili pare na kojekakve gluposti i trpali u svoje dzepove preko firmi svojih rodjaka i supriznika a sve u vreme kada se je aerodrom renovirao. Bila je i u novinama tema o tome kako su "renovirali" i kako su trosili nenamenski pare, bilo je i nazovi "sudjenje" za aktere te afere.

Re: Vazduhoplovi

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
Vazdušni prostor Kosova otvoren za komercijalni saobraćaj nakon 15 godina
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/455108 ... -15-godina
Gornji vazdušni prostor iznad Kosova, na visini većoj od 8.700 metara, otvoren je danas posle 15 godina za civilne letove, u skladu s planom priprema dogovorenim u novembru 2013. godine.
Po postignutom sporazumu, za kontrolu vazdušnog prostora Kosova biće nadležna mađarska kontrola letenja Hungarokontrol, ali Kosovo ostaje u okviru administrativnih granica beogradske Oblasti informacije u letu (FIR). Ugovoreno ime vazdušnog prostora biće "Kfor sektor".
Vazdušni prostor iznad Kosova zatvoren je za civilne letove posle od napada NATO na Srbiju, 1999. godine, a zatim su zabranjeni civilni letovi na visinama većim od 8.700 metara, što je za komercijalne aviokompanije značilo duže rute i veće izdatke.
Otvaranje gornjeg vazdušnog prostora dogovoreno je u tesnoj koordinaciji NATO, evropske agencije za vazdušnu bezbednost Eurokontrol, Kontrole letenja Srbije i Crne Gore, Hungarokontrola kao i kontrola letenja zemalja šireg regiona.
Generalni direktor Eurokontrola Frank Brener ocenio je da je otvaranje kosovskog vazdušnog prostora dobar primer koji će značiti godišnju uštedu 370 nautičkih milja i 24.000 tona goriva, odnosno 75.000 tona ugljen-dioksida.
"Otvaranje vazdušnog prostora je odličan primer saradnje civilnog i vojnog sektora i korišćenja istih ruta, što nije uobičajen način funkcionisanja", rekao je Brener.
Direktor Makedonske agencije za civilno vazduhoplovstvo Dejan Mojsoski takođe je pozdravio otvaranje gornjeg vazdušnog prostora Kosova, ocenivši da će to privući više aviokompanija, povećati konkurenciju i doneti i veće prihode Makedoniji.
Makedonska kontrola letenja M-nav pomagaće Hungarokontrolu u obezbeđivanju radarske slike i komunikacijskih veza, uz pomoć opreme koju je dobila od Mađarske.
Kako je objavljeno na sajtu makedonske agencije, Mojsoski je rekao da makedonska kontrola letenja godišnje navodi između 110.000 i 130.000 aviona, a da će posle današnjeg otvaranja kasovskog neba taj broj porasti za oko 26.000.
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/455108 ... -15-godina
Gornji vazdušni prostor iznad Kosova, na visini većoj od 8.700 metara, otvoren je danas posle 15 godina za civilne letove, u skladu s planom priprema dogovorenim u novembru 2013. godine.
Po postignutom sporazumu, za kontrolu vazdušnog prostora Kosova biće nadležna mađarska kontrola letenja Hungarokontrol, ali Kosovo ostaje u okviru administrativnih granica beogradske Oblasti informacije u letu (FIR). Ugovoreno ime vazdušnog prostora biće "Kfor sektor".
Vazdušni prostor iznad Kosova zatvoren je za civilne letove posle od napada NATO na Srbiju, 1999. godine, a zatim su zabranjeni civilni letovi na visinama većim od 8.700 metara, što je za komercijalne aviokompanije značilo duže rute i veće izdatke.
Otvaranje gornjeg vazdušnog prostora dogovoreno je u tesnoj koordinaciji NATO, evropske agencije za vazdušnu bezbednost Eurokontrol, Kontrole letenja Srbije i Crne Gore, Hungarokontrola kao i kontrola letenja zemalja šireg regiona.
Generalni direktor Eurokontrola Frank Brener ocenio je da je otvaranje kosovskog vazdušnog prostora dobar primer koji će značiti godišnju uštedu 370 nautičkih milja i 24.000 tona goriva, odnosno 75.000 tona ugljen-dioksida.
"Otvaranje vazdušnog prostora je odličan primer saradnje civilnog i vojnog sektora i korišćenja istih ruta, što nije uobičajen način funkcionisanja", rekao je Brener.
Direktor Makedonske agencije za civilno vazduhoplovstvo Dejan Mojsoski takođe je pozdravio otvaranje gornjeg vazdušnog prostora Kosova, ocenivši da će to privući više aviokompanija, povećati konkurenciju i doneti i veće prihode Makedoniji.
Makedonska kontrola letenja M-nav pomagaće Hungarokontrolu u obezbeđivanju radarske slike i komunikacijskih veza, uz pomoć opreme koju je dobila od Mađarske.
Kako je objavljeno na sajtu makedonske agencije, Mojsoski je rekao da makedonska kontrola letenja godišnje navodi između 110.000 i 130.000 aviona, a da će posle današnjeg otvaranja kasovskog neba taj broj porasti za oko 26.000.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
da, proradilo je...
samo pricace se jos na tu temu, da ne trcim pred rudu...
samo pricace se jos na tu temu, da ne trcim pred rudu...
