Sve navedeno, od 1-3 od strane Mr Big-a je jednostavno netačno a baš kad se ide u Grčku i plaća se najskuplji benzin, TNG bi bio jedini spas (tačka 4).mr.Big napisao:Sve ti je netacno:Ogi napisao: 1.- ubijes draz voznje automobila
2.- izgubis brdo prostora ugradnjom
3.- mnogo delova posredno ili neposredno strada, koliko samo problema po forumima zbog plina
4.- krenes u Grcku na more i nemas gde da sipas
1.Motor lakse podnosi niske obrtaje zbog vise oktanske vrednosti TNGa, pa je u gradu opustanija voznja sa redjim menjanjem brzina, a klima se ne gasi prilikom zahtevnije voznje -jednostavno, gas do poda
2.Toro boca + rezervni copavac umanjuje ovaj problem 99% i svodi ga na par situacija godisnje
3.Plin u Srbiji produzava vek motora u odnosu na koriscenje domaceg benzina, ti to odlicno znas jer vozis Hjuindaji
4.Ima u Grckoj dovoljno tocionica TNGa, a nije lose ni malo procistiti motor kvalitetnim Shell benzinom tokom letovanja i vozikanja po lokalu
TNG ne daje motoru ni jednu pozitivnu karakteristiku, a od njega se jedino može šteta očekivati. Naravno cena po km, je nešto što nadoknađuje sve mane.