Savet ECU bosh pumpe Astra G
- somi-car
- Postovi: 2243
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Savet ECU bosh pumpe Astra G
Mislis da ne idem na zamenu ventila? Koliko je jednostavno njegovo skidanje?
I juce guzva u servisu pa opet nisam uspeo da stignem na red.
Sto se tice racunara, zvao sam nekog lika (deluje ozbiljno i korektno). Kaze da je cena prelemljivanja 50 eur i da pristaje da mu posaljem, da ga prethodno proveri i pregleda pa ako je potrebna intervencija. U suprotnom bar sam siguran da sam proverio racunar i da sam miran sto se toga tice.
I juce guzva u servisu pa opet nisam uspeo da stignem na red.
Sto se tice racunara, zvao sam nekog lika (deluje ozbiljno i korektno). Kaze da je cena prelemljivanja 50 eur i da pristaje da mu posaljem, da ga prethodno proveri i pregleda pa ako je potrebna intervencija. U suprotnom bar sam siguran da sam proverio racunar i da sam miran sto se toga tice.
Re: Savet ECU bosh pumpe Astra G
Prvo skines ona dva konektora sa kompijutera.Lako se skida za 3 sekunde, ali ako nisi skidao idi kod bilo kog majstora da ti skine da ne slomis.Kada budes video kako skida konektor posle ces sam skidati.Ako je leziste konektora vlazno od nafte tek onda treba menjati ventil i onda cu ti napisati sta da radis sa kompijuterom.Do tad nevidim zasto bi prelemljavao komp.
- somi-car
- Postovi: 2243
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Savet ECU bosh pumpe Astra G
Pa zbog trzanja koje postaje sve cesce.
Razumem to za ventil i njegovu zamenu pa i utvrdjivanje da je propao.
Ali sta je sa hladnim lemovima? Koliko sam razumeo i koliko znam oni ne nastaju zbog curenja nafte, vec zamorom materijala (ako to mozemo tako da nazovemo)
Razumem to za ventil i njegovu zamenu pa i utvrdjivanje da je propao.
Ali sta je sa hladnim lemovima? Koliko sam razumeo i koliko znam oni ne nastaju zbog curenja nafte, vec zamorom materijala (ako to mozemo tako da nazovemo)
Re: Savet ECU bosh pumpe Astra G
U tvojim predhodnim postovima nisam procitao da li si kacio auto na dijagnostiku.Ja bih ga prvo nakacio na dijagnostiku i pokazao bi sigurno neku gresku jer kazes da auto trza u voznji.Tek onda mozes da vidi sta da radis i u cemu je problem.
Re: Savet ECU bosh pumpe Astra G
Realno mozda ti i sjebu komp, ne cacka se to tako bezveze.
Dobri lemovi, ne propadaju lako...
Dobri lemovi, ne propadaju lako...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Savet ECU bosh pumpe Astra G
Al postoje hladni lemovi ti to bolje znas.
Mada prvo EGR proveriti.
Mada prvo EGR proveriti.
Re: Savet ECU bosh pumpe Astra G
Postoje hladni lemovi, ali ono sto je pre pisano, da se to svojevremeno desavalo uoci malog servisa, pobijaju teoriju hladnog lema...
A to nije tolika starudija da treba preventivno da se sve prelemi, ajde da se zamene elektroliti ili tako nesto, pa da ima smisla, jer imaju ogranicen vek.
A to nije tolika starudija da treba preventivno da se sve prelemi, ajde da se zamene elektroliti ili tako nesto, pa da ima smisla, jer imaju ogranicen vek.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- somi-car
- Postovi: 2243
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Savet ECU bosh pumpe Astra G
Auto nije kacen na dijagnostiku ali sistemom ''kocnica-gas'' ne izbacuje ni jednu gresku. Za ovih 40 000 skontao sam da ako neka greska postoji, pojavice se gore navedenim nacinom provere, tako da nije bilo potrebe.1234 napisao:U tvojim predhodnim postovima nisam procitao da li si kacio auto na dijagnostiku.Ja bih ga prvo nakacio na dijagnostiku i pokazao bi sigurno neku gresku jer kazes da auto trza u voznji.Tek onda mozes da vidi sta da radis i u cemu je problem.
Ranije se isto desavalo, na istim obrtajima. Na 10 000 km radim mali servis, ovo bi se ponekad desilo na 8-9 000 km. Posle malog servisa bi skroz nestalo.
E sad je trzanje ucestalije i na razlicitim obrtajima. Najgore od svega je sto nisam imao vremena da odem do servisa a zadnja 3 dana auto nije uopste cimao. Nacin voznje 90% identican nacinu kada je pre par dana cimao (mozda ga kisa zalila pa bolje ide).
Opet napominjem da sam preventivno zamenio filter goriva i ocistio kuciste filtera, i trzanje je ostalo.
Mozda je i EGR jer se ovo desava SAMO u prvih 15-20 min. Nakon toga mozes da mu radis sta hoces 200-300 km i nikada nece da ponovo zastuca.
Znaci simptomi se javljaju samo dok se motor ne zagreje, posle toga je sve ok.
Provericu ventil na bosch pumpi, to je sigurno. Nakon toga ostaje dilema da li da posaljem komp na proveru, cisto da pogledaju lemove na ploci.
Ili da prvo ocistim EGR jer na protokomer nikako ne sumnjam....
Re: Savet ECU bosh pumpe Astra G
Kada se auto prikaci na dijagnostiku, pokazuje sve probleme i greske koje imas trenutno ili si ih nekada imao u radu motora.Znaci da sve ostaje u memoriji dok se kompijuter ne resetuje.Sa sistemom "kocnica-gas" nemam iskustva i neznam koliko je tacan.Da imas problema sa EGR ventilom ili protokomerom dijagnostika bi pokazala.Ovako nasumice popravljati neznam koliko je pametno.Ja bih ga ipak prvo prikacio na dijagnostiku pa ako nema nijednu gresku onda bih se posavetovao sa majstorom i video sta dalje raditi.
- somi-car
- Postovi: 2243
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Savet ECU bosh pumpe Astra G
Ne kazem da nisi u pravu i takodje mislim da je najbezbolnije za pocetak da ga nakacim na dijagnostiku i ispratim ''live'' parametre. Svaki majstor sa malo vise iskustva moze na osnovu tih parametara da posumnja na uzrok.
Ali samo da dodam da sistemom ''kocnica-gas'' pokazuje bilo koju gresku i ako ona postoji u memoriji od ranije. Znaci ako ne postoji u memoriji i ne vidi je ovaj sistem nece ni dijagnostika. Takodje, na mom vozilu (mislim i na slicnim modelima) gresku racunar sam brise nakon nekih npr mesec dana. To znam zato sto sam ranije imao gresku sa grejacima, koja bi se zamenom grejaca izgubila i nakon nekog vremena potpuno nestala iz memorije (provereno dijagnostikom).
Takodje, sto se tice EGR ventila..koliko mi je objasnio jedan mehanicar, kod mene je mehanicki EGR i kao takav ne vidi se na sistemu. Npr. kolega ima Scenic-a 2004 godiste i kod njega je ''elektronski'' EGR. Posto ima problema sa EGR ventilom, sistem to detektuje kao gresku, dok kod mene tako nesto nije moguce. Napominjem, da mi je ovo objasnio majtor koji ima koliko toliko iskustva, nisam dalje proveravao i mozda gresim.
Da ne ispadne da se pravim pametan
Ali samo da dodam da sistemom ''kocnica-gas'' pokazuje bilo koju gresku i ako ona postoji u memoriji od ranije. Znaci ako ne postoji u memoriji i ne vidi je ovaj sistem nece ni dijagnostika. Takodje, na mom vozilu (mislim i na slicnim modelima) gresku racunar sam brise nakon nekih npr mesec dana. To znam zato sto sam ranije imao gresku sa grejacima, koja bi se zamenom grejaca izgubila i nakon nekog vremena potpuno nestala iz memorije (provereno dijagnostikom).
Takodje, sto se tice EGR ventila..koliko mi je objasnio jedan mehanicar, kod mene je mehanicki EGR i kao takav ne vidi se na sistemu. Npr. kolega ima Scenic-a 2004 godiste i kod njega je ''elektronski'' EGR. Posto ima problema sa EGR ventilom, sistem to detektuje kao gresku, dok kod mene tako nesto nije moguce. Napominjem, da mi je ovo objasnio majtor koji ima koliko toliko iskustva, nisam dalje proveravao i mozda gresim.
Da ne ispadne da se pravim pametan
