Kad vam niko do sad nije poručivao. Sledeći put će biti lako jer ćete znati gde ih ima i koja je procedura.
Nije bas prvi, ali realno se to retko radi. Fabrika ima neki problem sa slanjem tih guma dilerima. Tipa ako odes tamo , mozes kao fizicko lice da kupis bez problema, ali da posalju.....Ne vidim razliku ni problem, ali ocigledno ga ima
pilot super sport nije cak ni poluslik poput pilot cup tako da je daleko to od trkackih performansi, sto je i sasvim logicno jer trkacke gume nemaju puno veze sa bilo kojim putnickim pa cak ni poluslikovima, cak se ni dimenzije ne pisu standardno.
Sto se tice nabavke, slicna prica je i sa trkackim skijama koje se mogu nabaviti samo preko fabrike ili slicnih kanala dok one sto se prodaju u prodavnicama a deklarisu se kao race nemaju puno veze sa takmicarskim.
Uroš S. napisao:Kako beše, kg gume kao 2kg mrtve težine, kg felne kao 1.7, a kg diska kao 1.5?
"Shaving a pound from your tires is equivalent to shaving at most 2 pounds of non-rotating weight. That's PER TIRE, so a pound off each tire could worth close to 8 pounds of weight reduction. For wheels, the multiplier is closer to 1.6, so saving 5 pounds per wheel (20 total) would feel like a static weight reduction of 32 pounds. For brake discs, it can be as low as 1.2. Regardless of the equivalent weight ratio, you're best off reducing weight as much as possible, as you might expect. " http://stephenmason.com/cars/rotationalinertia.html
evo tezine u 225/45/17 - http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm
Bridgestone Potenza Sport, Goodyear Eagle F1 SuperSport, Michelin Pilot Sport 4S, Altenzo SportComforter +, Avon ZV7, GT Radial SportActive 2
Falken Azenis FK510, Nokian PowerProof, Vredestein Ultrac Vorti S, Zero P Good, E F1 Asymmetric 5, Continental PremiumContact 6 and Michelin Pilot Sport 4.
Ala se Bridgestone štekovao za šaru, ispod 7 mm.
Nevezano za to živimo u zlatnoj eri UHP guma, gde se za normalne pare može dobiti vrhunska guma, naročito u ovoj dimenziji (225 40 18).