Ševrolet problemčići
Re: Ševrolet problemčići
Ne radi krajnji desni senzor, ovaj sto je bio ostecen funkcionise, kad se uvom naslonite na senzor cuje se neki pulsiranje, kad je isti ispravan, dakle nije problem u centrali...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Ševrolet problemčići
Kakav si kralj.
Nema da ti nesto ne mozes da popravis. 


Re: Ševrolet problemčići
evo kao izgleda taj sto je riknuo, cimanje je sad to naci...
probacu da ga otvorim, da vidim sta je ciknulo...

probacu da ga otvorim, da vidim sta je ciknulo...

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Potrosnja, presao sam oko 360 km, za 5000 din, i to mesovite voznje.
Nesto mi sve vreme kljuca u glavi, citao sam malo dokumentaciju za servo, njemu je jedan od ulaznih parametara senzor trenutne brzine.
Poklapa se da jos ne rade ni trenutna potrosnja, kao ni prosecna brzina, mozda je zajednicki problem sto nemam ocitavanje sa tog senzora?
Nesto mi sve vreme kljuca u glavi, citao sam malo dokumentaciju za servo, njemu je jedan od ulaznih parametara senzor trenutne brzine.
Poklapa se da jos ne rade ni trenutna potrosnja, kao ni prosecna brzina, mozda je zajednicki problem sto nemam ocitavanje sa tog senzora?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Одг: Ševrolet problemčići
Ima logike da su brzina i servo povezani,progresivni servo i te fore...
Послато са U8815 користећи Тапаток 2
Послато са U8815 користећи Тапаток 2
Re: Ševrolet problemčići

Evo je el. sema serva.
Ovde su opisane sve greske koje su moguce na servu...
http://tacuma.zxq.net/en/documents_2007 ... c0.en.html
A medju njima je i:
Diagnostic Trouble Code (DTC) C1212
Vehicle Speed Sensor
Circuit Description
The vehicle speed sensor (manual transmission) or the transmission control module (TCM) transmits a processed vehicle speed signal (VSS) to the speed sensitive power steering (SSPS) control module. The SSPS control module uses the speed signal and the characteristic curve programmed in the microprocessor to determine the electric current variable for the power steering fluid flow control valve actuator.
Conditions for Setting the DTC
The power steering control module detects that the vehicle speed signal (VSS) is no longer present.
Action Taken When the DTC Sets
Power steering assist will default to full steering assist.
The SSPS control module will store a DTC C1212 in memory.
Conditions for Clearing the DTC
The SSPS warning lamp will turn OFF when conditions for the fault are no longer present.
Use a scan tool in order to clear the DTC.
Diagnostic Aids
Check for the following conditions if a history or intermittent DTC is indicated.
A poor connection at the SSPS control module. Inspect the harness connectors for backed out terminals, improper mating, improperly formed or damaged terminals, and poor terminal to wire connections.
A damaged wiring harness. Inspect the wiring harness for damages. If the wiring harness appears to be in good condition, observe the display on the DMM while moving the connectors and wiring harnesses related to the actuator. A change in the DMM display during the test will indicate the location of the fault.
DTC C1212 - Vehicle Speed Sensor
1
Did you perform the Speed Sensitive Power Steering Diagnostic System Check?
-
Go to Step 2
Go to Diagnostic System Check - Speed Sensitive Power Steering
2
Install a scan tool.
Raise the vehicle's drive wheels.
Start the engine.
Place the transmission into drive for an automatic transmission or third gear for a manual transmission.
With the scan tool, observe the Vehicle Speed parameter in the Speed Sensitive Power Steering data list.
Does the Vehicle Speed parameter match the speedometer display?
-
Go to Step 6
Go to Step 3
3
Check for an open or poor connection on the vehicle speed circuit of the SSPS control module.
Did you find and correct the condition?
-
Go to Step 6
Go to Step 4
4
Check for an open or a poor connection on the ground circuit of the SSPS control module.
Did you find and correct the condition?
-
Go to Step 6
Go to Step 5
5
Replace the SSPS control module.
Did you complete the replacement?
-
Go to Step 6
-
6
Operate the system in order to verify the repair.
Did you correct the condition?
-
System OK
Go to Step 2
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Sa ove slike moze da se vidi da ovaj senzor salje podatke i prema SSPS(servu) i prema information display unitu (ovo zvuci kao bord komp...)


Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Otvorio sam ga, unutra je sve plastificirano nekom smolom,kad sam uklonio smolu, jasno moze da se uoci mali prljavi trag, kojim je usla voda i prljavstina, i probila do neke zavojnice na stampi...
Prokletinja kosta 70 evra u Djelmasu...
probao sam da ga zalijem alkoholom i izduvam na kompresoru, ali nije upalilo, sledeci korak je da zamenim elektrolit, ako to ne upali idem na razvaljivanje do kraja, pa sta bude....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Ma uzmi neki kinez, ima na komad
Re: Ševrolet problemčići
A jesi probao pre zalivanja da li radi. Jer je to ona smesa koja se ubacuje heat gun-om. Samo je pitanje gde to.nabaviti to.dosta puta stavljaju na elektroniku ili npr na one ulaze u day light sijalice itd.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ševrolet problemčići
Ako je ušla voda verovatno je izazvala kratak spoj i taj senzor je izgoreo. Takve stvari se obično ne popravljaju (odnosno ne mogu se popraviti)...
Re: Ševrolet problemčići
On valjda treba da proradi nezaliven prvo, pa će lako posle da ga nasafta nečim i trajno zaštiti od spoljašnjih uticaja.
Nisam siguran da će kineski da radi, on mora da ima odgovarajuće parametre u skladu sa centralnom jedinicom.
Nisam siguran da će kineski da radi, on mora da ima odgovarajuće parametre u skladu sa centralnom jedinicom.
Re: Ševrolet problemčići
Ma jok pustio je vodu pored te gume.
Sve sam otvorio na kraju, vide se oksidovani delovi na donjem delu stampe. Elektrolit je crkao 100 posto, ali imam jos dva smd elementa, koji su otpali od korozije.
Probacu da zamenim crknute delove, ali je dosta osteceno.
Kineski senzor je 5 evra komad, pitanje da li je to kompatibilno sa mojom centralom. Inace moj senzor ima dve zile, da li su kinezi sa dve ili tri?
Sve sam otvorio na kraju, vide se oksidovani delovi na donjem delu stampe. Elektrolit je crkao 100 posto, ali imam jos dva smd elementa, koji su otpali od korozije.
Probacu da zamenim crknute delove, ali je dosta osteceno.
Kineski senzor je 5 evra komad, pitanje da li je to kompatibilno sa mojom centralom. Inace moj senzor ima dve zile, da li su kinezi sa dve ili tri?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.