I Mecka daunsajzuje... novi C63 ce biti sa bi-turbo 4.0 V8 motorom od 450ks.Mercedes C63 AMG mit 450-Turbo-PS und weniger Verbrauch
Unter dem Blechkleid ist im Gegensatz zum aktuellen Modell kein freisaugender 6,2-Liter-V8 mit 457 PS mehr am Werk. Stattdessen wechselt AMG zu einem doppelt aufgeladenem-V8 mit vier Litern Hubraum. Mindestens 450 PS wird der Doppelturbo dann entfachen - bei gleichzeitig niedrigerem Verbrauch und höherem Drehmoment.
2014 Mercedes C Class
2014 Mercedes C Class
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 98003.html
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: 2014 Mercedes C Class
Ostaju na V8 sto je za pohvalu.. 

Re: 2014 Mercedes C Class
Ja sam bio siguran da sam postavio pre par meseci, da novi C AMG ima 4.0 V8 bi-turbo motor, kada ono...
Videh na AMG sajtu odavno.
To je bilo ocigledno, posle E klase, i promene na 5.5 bi-turbo motor.
Samo se nije znalo da li ce taj, ili ce manji da stave.
A ne zna se koliko ce biti jak,napisali su da je minimum 450ks u tom clanku, dok u ovom govore da ce imati izmedju 460 i 500.
http://blog.caranddriver.com/mercedes-a ... placement/
Ovde kazu da je moguce da ce i u Mercedes AMG GT ici isti motor sa 590ks.
Takodje kazu da bi mogao da se nadje i u SLK, umesto 5.5 atmosferca.
A i da je moguce da ce da zameni 5.5 motor u sadasnjim 63 AMG modelima.
Videh na AMG sajtu odavno.
To je bilo ocigledno, posle E klase, i promene na 5.5 bi-turbo motor.
Samo se nije znalo da li ce taj, ili ce manji da stave.
A ne zna se koliko ce biti jak,napisali su da je minimum 450ks u tom clanku, dok u ovom govore da ce imati izmedju 460 i 500.
http://blog.caranddriver.com/mercedes-a ... placement/
Ovde kazu da je moguce da ce i u Mercedes AMG GT ici isti motor sa 590ks.
Takodje kazu da bi mogao da se nadje i u SLK, umesto 5.5 atmosferca.
A i da je moguce da ce da zameni 5.5 motor u sadasnjim 63 AMG modelima.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 10 Maj 2014, 01:30, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
2014 Mercedes C Class
Da, pise najmanje 450 a vrlo je moguce da ce biti bar malo jaci od starog.
To da li ima 6 ili 8 cilindara po meni ne igra neku bitnu ulogu.
Trenutno drugi najbrzi serijski auto ima V6 motor
Nego mene vise zanima dali ce biti V6 dizela. Nasao sam nesto o C400 dizel od 260ks ali nista zvanicno.
Zvanicno je najjaci C300 dizel tj. hibrid sadasnjeg 250 od 230ks.
To da li ima 6 ili 8 cilindara po meni ne igra neku bitnu ulogu.
Trenutno drugi najbrzi serijski auto ima V6 motor

Nego mene vise zanima dali ce biti V6 dizela. Nasao sam nesto o C400 dizel od 260ks ali nista zvanicno.
Zvanicno je najjaci C300 dizel tj. hibrid sadasnjeg 250 od 230ks.
Poslednja izmena od Floyd u 10 Maj 2014, 01:32, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: 2014 Mercedes C Class
Ma mora biti v6 dizela, sta ti je
Neki C 400 CDI od 3.0 bi-turbo sa 300ks i jedno 650 Nm bi bio kupovina, da ga ne menjam jedno 10 godina 
Mada je meni najracionalniji izbor 250 benzinac, koji ide 6.6s do 100, a trosi otprilike kao moj auto, kada se vozi lagano, naravno
Ako budem mogao da si priustim, to ce mi biti izbor, sa jedno 20k opreme
Klotaru ne bih ni 63 AMG mogao da podnesem, ne volem
To zato sto nam ide po kubikazi registracija, a i odrzavanje je dzabe u odnosu na neki v6 dizel.


Mada je meni najracionalniji izbor 250 benzinac, koji ide 6.6s do 100, a trosi otprilike kao moj auto, kada se vozi lagano, naravno

Ako budem mogao da si priustim, to ce mi biti izbor, sa jedno 20k opreme

Klotaru ne bih ni 63 AMG mogao da podnesem, ne volem

To zato sto nam ide po kubikazi registracija, a i odrzavanje je dzabe u odnosu na neki v6 dizel.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 10 Maj 2014, 01:35, izmenjeno 5 puta ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
2014 Mercedes C Class
Bilo bi lepo... nova C klasa je potencijalni naslednik 3-ojke za neku godinu.
Prelep mi je taj auto uzivo... svaki put me odusevi kad ga vidim u gradu

Prelep mi je taj auto uzivo... svaki put me odusevi kad ga vidim u gradu

Onda bolje C300 da ga ne bi cipovao posle par meseci... Isto 2.0 ali 240ksXepoj87 napisao:Mada je meni najracionalniji izbor 250 benzinac, koji ide 6.6s do 100, a trosi otprilike kao moj auto, kada se vozi lagano, naravno

Re: 2014 Mercedes C Class
I cena muska,par hiljada gore 
Moj problem je sto ne mogu da se odreknem opreme, bolesnik
I ovo sto sam napakovao za 20 soma je neki minimum minimuma
Ako ima manje opreme, onda jednostavno trazim bolje opremljenog polovnjaka 
A taj 250 mi je cena koju bih mogao da priustim ako mi se svi snovi ostvare, dakle verovatnoca nije na mojoj strani, dok vec neki skuplji motor mozda kada mi osedi brada
Cenim da 6.6s do 100 ne bih zaista imao potrebe da cipujem.
Ovaj moj mi ide 8-8.5s, i mogu ti reci da je malo prilika bilo da sam racionalno zazeleo nesto jace.

Moj problem je sto ne mogu da se odreknem opreme, bolesnik

I ovo sto sam napakovao za 20 soma je neki minimum minimuma


A taj 250 mi je cena koju bih mogao da priustim ako mi se svi snovi ostvare, dakle verovatnoca nije na mojoj strani, dok vec neki skuplji motor mozda kada mi osedi brada

Cenim da 6.6s do 100 ne bih zaista imao potrebe da cipujem.
Ovaj moj mi ide 8-8.5s, i mogu ti reci da je malo prilika bilo da sam racionalno zazeleo nesto jace.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2014 Mercedes C Class
Nije problem ubrzanje do 100 nego posle (328i i 335i sa pola sekunde razlike stizu do 100 ali posle 335i odeeee, pa je razlika do 200 citavih 5s) ali i to je retko kad potrebno 
Danas svaki auto D segmenta od +170ks ima sasvim zadovoljavajuce ubrzanje do 100.
Inace, ja sam jedan od najglasnijih zagovornika terorije da je jak auto cist prestiz a realno nikakva potreba. I da imam 500ks, vozio bih ga u 99% situacija isto kao i ovih 184ks... jedina je razlika sto bi eksploataciju placao tri puta vise i mogao bih da se hvalim na forumu kako imam brz auto
Zelja mi je da za sledeci auto uzmem 6-cilindricni dizel... ne toliko zbog snage, koliko mi se svidja kako radi taj motor.

Danas svaki auto D segmenta od +170ks ima sasvim zadovoljavajuce ubrzanje do 100.
Inace, ja sam jedan od najglasnijih zagovornika terorije da je jak auto cist prestiz a realno nikakva potreba. I da imam 500ks, vozio bih ga u 99% situacija isto kao i ovih 184ks... jedina je razlika sto bi eksploataciju placao tri puta vise i mogao bih da se hvalim na forumu kako imam brz auto

Zelja mi je da za sledeci auto uzmem 6-cilindricni dizel... ne toliko zbog snage, koliko mi se svidja kako radi taj motor.
Re: 2014 Mercedes C Class
Stvar je sto mi ta snaga na vecim brzinama maltene ne treba. Lepo je to na papiru, ali 5% moje voznje je preko 100 km/h, i to ne ubrzanje, vec tempomat na 150... Meni licno je bitno samo koliko ide do 100, i to zbog licnog uzitka, ne da bih bio brzi od nekoga
Uzeo bih i 200 benzinac koji ide 7.3s do 100, ali sa automatikom kosta identicno kao 250.
Sent from my HTC One using Tapatalk

Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2014 Mercedes C Class
Brate, da ce u C AMG ici 4.0 V8 se znalo i pre nego sto je W205 imao internet premijeru. AMG GT ce takodje imati taj motor.Xepoj87 napisao:Ja sam bio siguran da sam postavio pre par meseci, da novi C AMG ima 4.0 V8 bi-turbo motor, kada ono...
Videh na AMG sajtu odavno.
To je bilo ocigledno, posle E klase, i promene na 5.5 bi-turbo motor.
Samo se nije znalo da li ce taj, ili ce manji da stave.
A ne zna se koliko ce biti jak,napisali su da je minimum 450ks u tom clanku, dok u ovom govore da ce imati izmedju 460 i 500.
http://blog.caranddriver.com/mercedes-a ... placement/
Ovde kazu da je moguce da ce i u Mercedes AMG GT ici isti motor sa 590ks.
Takodje kazu da bi mogao da se nadje i u SLK, umesto 5.5 atmosferca.
A i da je moguce da ce da zameni 5.5 motor u sadasnjim 63 AMG modelima.
Re: 2014 Mercedes C Class
Mislio sam da se nije znalo pre najave motora da li ce u sledecu c klasu ici 5.5, ili jos manji... Cim su izbacili da prave 4.0 v8, bilo je ocigledno da nece 5.5.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2014 Mercedes C Class
Ma jasno... razumemo seXepoj87 napisao:Stvar je sto mi ta snaga na vecim brzinama maltene ne treba. Lepo je to na papiru, ali 5% moje voznje je preko 100 km/h, i to ne ubrzanje, vec tempomat na 150...

Mene je sad zaintrigirao i onaj hibrid dizel C300 od 231ks... bas cu da citam o njemu

Registracija za hibrida ovde je 30e a verujem da isti trosi oko 4

Re: 2014 Mercedes C Class
Kako taj hibrid stoji sa gepekom?
Re: 2014 Mercedes C Class
To realno jeste velika mana hibrida.
Ne mogu da nadjem za C ali E sa tim motorom ima 35l manji prtljaznik. To i nije toliko strasno ali je veci problem ako su baterije postavljene tako da nema obaranja sedista.
Ne mogu da nadjem za C ali E sa tim motorom ima 35l manji prtljaznik. To i nije toliko strasno ali je veci problem ako su baterije postavljene tako da nema obaranja sedista.