Ševrolet problemčići
Re: Ševrolet problemčići
THX!
imao sam dobre preduslove, cinjenica da je sve riknulo posle visemesecne posete servisu, mi je dala nagovestaj, da je to nesto polomljeno, pogresno sastavljeno i slicno.
E sad najtezi deo je bio da povatam, kako ti svi sklopovi rade, ono sto me je iznenadilo, je da to na ovom autu ima veliki stepen autonomije, tj svaki sklop ima svoju odvojenu centralu, i bukvalno svaki salje svoj signal na centralni displej, dakle mogao sam sve greske bez ikakvih problema da pogasim, a da sve i dalje ostane neispravno, centralni ECU nema pojma o tome...
imao sam dobre preduslove, cinjenica da je sve riknulo posle visemesecne posete servisu, mi je dala nagovestaj, da je to nesto polomljeno, pogresno sastavljeno i slicno.
E sad najtezi deo je bio da povatam, kako ti svi sklopovi rade, ono sto me je iznenadilo, je da to na ovom autu ima veliki stepen autonomije, tj svaki sklop ima svoju odvojenu centralu, i bukvalno svaki salje svoj signal na centralni displej, dakle mogao sam sve greske bez ikakvih problema da pogasim, a da sve i dalje ostane neispravno, centralni ECU nema pojma o tome...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Kratka rekapitulacija:
1. prvo sredjena brava suvozackih vrata, bio je stalno otkljucan - skinut tapacir, i sredjena sajla koja je izletela iz svog lezista, ovo je bilo za zagrevanje
2. sredjen levi prednji migavac, nalazi se u faru, koji se relativno lako skida, propao je kontakt na dozni za zmigavac, malo natezanja srafcigerom i sljaka
3. sledece su bilo diode koje su u retrovizoru, rade kao zmigavac, prodrla je voda i spalila tri diode, od ukupno 6 koliko je bilo unutra, otfikaren ostecen deo stampe, i pokrenute tri koje su ostale citave, deo je ozivljen. Prva veca usteda, deo kosta lepih 80 jura
4. na redu su bili senzori za parking, pri skidanju branika, uocen je konektor koji je budzen, ali on je vodio na kriv put, taktilnom metodom, je uoceno da neradi senzor sa druge strane auta, na zalost u njega je takodje prodrla voda, ali usled trajnog ostecenja smd komponenti, nije bilo sanse da iste ikako zalemim nazad, na srecu narucen u Kini isti takav za trecinu ovdasnje cene 25 evra.
5. sledece klima, ljubazni majstor, mi na punjenju kaze da je klima puna, i da je problem negde drugde, pritom me nije oladio za lovu, tako da za servis Mihajlovic dajem bambija. Potom posle pracenja signala preko osiguraca, i releja, trag upucuje dalje na kompresor, skidam sus pleh, i zaista konektor na kompresoru smrskan, cistim ostatke, i pravim improvizovani konektor, klima radi i hladi ko luda. Ovde imam malu senku, jer mislim da je i lezaj na klimi, nacet, ali to mozda nekom drugom prilikom. Takodje kontakti koje sam uradio nisu state of the art, tu bi jedino pravo resenej bilo da se isti nekako nabave i vrate nazad, ili eventualno da ih uradim sa termo buzirom, ali ko ce da lemi ispod kola, bez dizalice....
6. veceras konacno posle dumanja u semama, resavamo problem serva, tako sto nalazim polomljen konektor na solenoidu koji kontrolise tezinu serva. Ovde je nesto jako interesantno, ovaj hidro servo radi i kad je potpuno odsecena centrala za servo, ali u nekom mehanickom modu... Hint koji sam ovde imao je da je servo jednom proradio na 5 sekundi, ALI, napolju je bila jaka kisa, sto mi je bilo dobar znak, da negde opet nesto varnici.
Misija uspela, Epica oporavljena, vracena u skoro fabricko stanje, planirana ulaganja 3000 din(punjenje klime), ulozeno 25 evra za parking senzor...
1. prvo sredjena brava suvozackih vrata, bio je stalno otkljucan - skinut tapacir, i sredjena sajla koja je izletela iz svog lezista, ovo je bilo za zagrevanje
2. sredjen levi prednji migavac, nalazi se u faru, koji se relativno lako skida, propao je kontakt na dozni za zmigavac, malo natezanja srafcigerom i sljaka
3. sledece su bilo diode koje su u retrovizoru, rade kao zmigavac, prodrla je voda i spalila tri diode, od ukupno 6 koliko je bilo unutra, otfikaren ostecen deo stampe, i pokrenute tri koje su ostale citave, deo je ozivljen. Prva veca usteda, deo kosta lepih 80 jura
4. na redu su bili senzori za parking, pri skidanju branika, uocen je konektor koji je budzen, ali on je vodio na kriv put, taktilnom metodom, je uoceno da neradi senzor sa druge strane auta, na zalost u njega je takodje prodrla voda, ali usled trajnog ostecenja smd komponenti, nije bilo sanse da iste ikako zalemim nazad, na srecu narucen u Kini isti takav za trecinu ovdasnje cene 25 evra.
5. sledece klima, ljubazni majstor, mi na punjenju kaze da je klima puna, i da je problem negde drugde, pritom me nije oladio za lovu, tako da za servis Mihajlovic dajem bambija. Potom posle pracenja signala preko osiguraca, i releja, trag upucuje dalje na kompresor, skidam sus pleh, i zaista konektor na kompresoru smrskan, cistim ostatke, i pravim improvizovani konektor, klima radi i hladi ko luda. Ovde imam malu senku, jer mislim da je i lezaj na klimi, nacet, ali to mozda nekom drugom prilikom. Takodje kontakti koje sam uradio nisu state of the art, tu bi jedino pravo resenej bilo da se isti nekako nabave i vrate nazad, ili eventualno da ih uradim sa termo buzirom, ali ko ce da lemi ispod kola, bez dizalice....
6. veceras konacno posle dumanja u semama, resavamo problem serva, tako sto nalazim polomljen konektor na solenoidu koji kontrolise tezinu serva. Ovde je nesto jako interesantno, ovaj hidro servo radi i kad je potpuno odsecena centrala za servo, ali u nekom mehanickom modu... Hint koji sam ovde imao je da je servo jednom proradio na 5 sekundi, ALI, napolju je bila jaka kisa, sto mi je bilo dobar znak, da negde opet nesto varnici.
Misija uspela, Epica oporavljena, vracena u skoro fabricko stanje, planirana ulaganja 3000 din(punjenje klime), ulozeno 25 evra za parking senzor...

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15277
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Ševrolet problemčići
Svaka cast Bax.

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH IDOL using Tapatalk


Sent from my ALCATEL ONE TOUCH IDOL using Tapatalk
Re: Ševrolet problemčići
Vrhunski, svaka cast.
tapatalk
tapatalk
Re: Ševrolet problemčići
Bax, dacu ti astru na mesec dana i 50e.
Treba zameniti kvacilo, zamajac, amortizere, kaiseve, gume i zimske i letnje.

Treba zameniti kvacilo, zamajac, amortizere, kaiseve, gume i zimske i letnje.

Re: Ševrolet problemčići
Svaka čast.
Kolko sam shvatio ovaj auto će se prodavati za 2,000e? Ako je tako ne isplati se prodavati.
Kolko sam shvatio ovaj auto će se prodavati za 2,000e? Ako je tako ne isplati se prodavati.
Re: Ševrolet problemčići
NEce ici za 2000evra, vec je ulozeno pre par nedelja oko 3000 evra da se sredi motor, pa ce to biti ono sto je u planu da se spase.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10683
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Ševrolet problemčići
Interesantno koliko felera koji tesko da su mogli da se jave normalnom upotrebom, pa ni za sto godina. Svaka cast na upornosti.
Sent from my HTC One V
Sent from my HTC One V
Re: Ševrolet problemčići
Najveci feler je taj motor, sto je tako svilen.
Ostalo su greske raznih servisera koji su polomili konektore i ostavili to tako, i predali auto....
Razmisljam na koliko da mu izbacim, ovo nulto ulje?
Ostalo su greske raznih servisera koji su polomili konektore i ostavili to tako, i predali auto....
Razmisljam na koliko da mu izbacim, ovo nulto ulje?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
konektore takođe pogledaj na aliexpresu ili ebay-u, verujem da ćeš naći fabrički i nećeš morati da zbudžiš ništa.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13564
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ševrolet problemčići
Ne znam ima li smisla juriti te majstore za to što su polomili?
Naravno, nek ne pipaju ništa, samo nek obezbede konektore
Naravno, nek ne pipaju ništa, samo nek obezbede konektore

Re: Ševrolet problemčići
Za klimu sam siguran da nece da spadne ovo sto sam uradio, a i da spadne nije drama.
Za servo mi se ne svidja kako stoji, vise iz bezbednosnih razloga, jer u slucaju nekog spadanja bi se malo stvrdnuo volan.
Tako da na solenoid od serva, ce ici neka vezanica pod sigurno...
Za servo mi se ne svidja kako stoji, vise iz bezbednosnih razloga, jer u slucaju nekog spadanja bi se malo stvrdnuo volan.
Tako da na solenoid od serva, ce ici neka vezanica pod sigurno...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Ranije su posle generalke, preporucivali zamenu ulja posle 1000-1500 km.Bax napisao:Najveci feler je taj motor, sto je tako svilen.
Ostalo su greske raznih servisera koji su polomili konektore i ostavili to tako, i predali auto....
Razmisljam na koliko da mu izbacim, ovo nulto ulje?
Re: Ševrolet problemčići
Menjacu onda do 2000km, thx.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.