NAVAK Track Day
- Cp6uH
- Postovi: 1155
- Pridružio se: 28 Jan 2013, 13:50
- Garaža: Toyota Corolla TSn
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: NAVAK Track Day
gde je NIS pumpa u blizini, Ja nađoh samo onu nepoznatu kad se vraća ka autoputu sumnjivog izgleda
Re: NAVAK Track Day
Bogme, mnoge je zanimalo da me stignu drugi put kad sam bio, iako nisam mnogo gazio i popuštao gas svaki treći krug recimo. Šteta što sa tog TD nemam snimak, aparat se zakucao nešto bio.Markoni napisao:![]()
koga zanima dizelas na stazi...
Re: NAVAK Track Day
Koje mnoge?
Evo mape NIS pumpi u blizini... Jedino ova sa druge strane autoputa je "blizu"...

Evo mape NIS pumpi u blizini... Jedino ova sa druge strane autoputa je "blizu"...

Re: NAVAK Track Day
Pumpa je sa 'naše' strane autoputa al je dvostrana i ima prilaz preko lokalnog tako da se ne izlazi na autoput. Uglavnom krenete do pećinaca i pitate meštane kako se ide do nis pumpe. A one lokalne daki petrole bih sipao samo ako je baš na nuli.
Re: NAVAK Track Day
Ne sećam se ko je sve bio, pamtim neke automobile. Renault Megane Cup na testu NK me nije stigao za pola kruga koliko sam bio iza kad sam startovao kao poslednji, niti onaj Porše 996, što je već dovoljan reper za 25 minuta vožnje. Trkao sam se sa 106 VTS od poznanika koji je odličan vozač, to je lepa trka bila i pravio sam razliku dok nisam rešio da odmorim auto. Bila je Cupra, Corolla TS ako se ne varam i jedna jako spora Celica. Bio je 120d kog sam prestigao, pa me je posle i on prestigao kad sam počeo da odmaram auto češće.
Nema potrebe da potcenjuješ dimničare, pogotovo sa par stotina kila u višku koji su izuzetno kritični na ovakvoj stazi.
Sa drugim gumama bi se najveća dobit ostvarila, sve ostalo je manje važno na toj stazi. Nije toliko kritično šta je pod haubom.
Nema potrebe da potcenjuješ dimničare, pogotovo sa par stotina kila u višku koji su izuzetno kritični na ovakvoj stazi.

Re: NAVAK Track Day
Ne potcenjujem ja njih generalno, ali ih potcenjujem u uzitku na stazi (ne vremenu). Ako me pitas da li bi na stazu pre sa 159-kom 1.9 JTD, BMW-om 320d, ili Saxom VTS svakako bih izabrao Saxa, iako je mozda sporiji. Takodje neki 335d itekako moze da pomrsi racune i ozbiljnim hothatch-evima ali svakako ne bi bio auto koji bih sa uzivanjem vozio na stazi... 

- Cp6uH
- Postovi: 1155
- Pridružio se: 28 Jan 2013, 13:50
- Garaža: Toyota Corolla TSn
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: NAVAK Track Day
Toyote
Corolla TS Dzvini narandžaste felne napred bile sličan je fazon imao kao ti, par krugova gas pa onda par lagano
Celica ona od 143ks Danilo ne sećam se zašto je on bio što ti kažeš spor
Corolla TS Dzvini narandžaste felne napred bile sličan je fazon imao kao ti, par krugova gas pa onda par lagano
Celica ona od 143ks Danilo ne sećam se zašto je on bio što ti kažeš spor
Re: NAVAK Track Day
Po meni svakako treba probati stazu bar jednom, nebitno sa kojim automobilom. Naravno neko sa pripremljenim CTRom će se zabaviti mnogo više nego neko sa fabričkom dizel limuzinom ali ne mora biti poenta da budeš najbrži već da ispitaš svoje a i limite automobila u bezbednim uslovima jer kolko god ti bio lud vozač na ulici, retko kad ćeš doći u situaciju da takvim tempom i tim kontinuitetom prolaziš kroz krivine bez rizika da ćeš naleteti na ulje, traktor ili nekog iz suprotnog smera koji seče krivinu i slično. Potezanja od semafora do semafora na pravcu ne računam u brzu vožnju već u ništa.
Re: NAVAK Track Day
Na ovu mislis?nidza napisao:........ i jedna jako spora Celica....

Re: NAVAK Track Day
Ne mogu da se setim, moguće sasvim. Nije bio taj datum TD, mislim da je neki jun bio kad je bila velika vrućina.
Re: NAVAK Track Day
nidzo ja tvoj post bas i nisam razumeo, ko je tu koga usporavao i sta je sve bilo
svejedno,
dizel limuzina od 2l moze da bude brza i na pravcu i na stazi od malog hatcha sa 1.6 n/a motorom, ali ce faktor uzivanja uvek biti na strani hatcha...
@trojke -

svejedno,
+1Markoni napisao:Ne potcenjujem ja njih generalno, ali ih potcenjujem u uzitku na stazi (ne vremenu). Ako me pitas da li bi na stazu pre sa 159-kom 1.9 JTD, BMW-om 320d, ili Saxom VTS svakako bih izabrao Saxa, iako je mozda sporiji. Takodje neki 335d itekako moze da pomrsi racune i ozbiljnim hothatch-evima ali svakako ne bi bio auto koji bih sa uzivanjem vozio na stazi...
dizel limuzina od 2l moze da bude brza i na pravcu i na stazi od malog hatcha sa 1.6 n/a motorom, ali ce faktor uzivanja uvek biti na strani hatcha...
@trojke -

Re: NAVAK Track Day
Kao što je faktor uživanja u kartingu još veći, a ne akaš svoj auto, nego rentiraš.
Svaka sprava ima svoju namenu. To što limuzina ima šta da pokaže na stazi je samo plus. Kako god, ja sam se super proveo, a auto je prevazišao očekivanja.
Niko nikog nije usporavao, bilo je fer i odlično.
Tapatalk Pro
Svaka sprava ima svoju namenu. To što limuzina ima šta da pokaže na stazi je samo plus. Kako god, ja sam se super proveo, a auto je prevazišao očekivanja.

Niko nikog nije usporavao, bilo je fer i odlično.
Tapatalk Pro
Re: NAVAK Track Day
Zamisli kakvo je tek uživanje u pravom kartingu 

Re: NAVAK Track Day
Bogme, ovi na Huji nisu daleko od pravih, sa 390 kubika. Uopšte nisu za zezanje. 85km/h sam postizao po GPS na dva pravca.
Tapatalk 4
Tapatalk 4