Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Iskustva u vezi autogasa, preporuke za ugradnju
Odgovori
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10677
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Post od Sloba »

To zavisi ko će ti raditi. Mislim da je sada gornja granica oko 700€ gde su i atest koji je šesdesetak evra i kapalica koja je pedesetak.
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Post od methane.master »

^^ :kezo:
Širim haos!
Korisnikov avatar
steva_anya
Reactions:
Postovi: 5456
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
Lokacija: Beograd

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Post od steva_anya »

Ma jok, i dalje nisam za plin. Iako ima ljidi kojima sve fercera de lux, ipak ij vise znam kojima su sw javljali manji ili veci problemi. Imam plin na Yugu, al' to je onaj najjednostavniji siatem.
Nego ovako pitam. Drug je skoro u Pezo 1.6 stavio za ~550€ sa atestom.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Dzoni_m
Site Admin
Reactions:
Postovi: 1906
Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
Garaža: BMW 118i, CX-60
Lokacija: DE

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Post od Dzoni_m »

To je ta cena manje-vise. 700E je previse. Nema tu mnogo matematike, oko 450-500 ti je ugradnja kod dobrih majstora. Dodaj atest na to. Taj auto je nista posebno sto se tice plina. Obican sekvent za 4 cilindara kao i za bilo koji 4 cil atmo motor.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Post od nidza »

Ja bih stavio plin da vozim benzinca sigurno, tj ciljano bih uzimao takav motor.
Dzoni_m
Site Admin
Reactions:
Postovi: 1906
Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
Garaža: BMW 118i, CX-60
Lokacija: DE

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Post od Dzoni_m »

Pa sada i nemas motor na koji ne mozes da ugradis plin.......GDI, ECOBoost, FSi, JTS.......Turbo sa pritiskom koji oces itd. E jedino je za te "specificne" cena specificna :) Isti slucaj, zeznuo sam se za dizela, sledeci ce opet biti benzinac sa plinom.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Post od dragvorl »

Delija napisao:Pa nije to venturi sistem pa da se odvrce slavina i da se smesa odredjuje odokativnom metodom :)
Uz sekvent sistem ide ECU i nema tu sta da se podesava vec se izabere preset za odredjeni motor iliti "po knjizi" i to je to.
Odnos vazduha i goriva za razlicite vrste goriva se razlikuje, odnos kod benzina je 14.7:1 u korist vazduha (idealni odnos za potpuno sagorevanje), kod TNG-a je oko 15.1, ali mislim da je u praksi nesto bogatija smesa. E sad, sa tim se izmedju ostalog moze igrati, a moze se i ostetiti motor.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Post od Delija »

To je svima jasno - moze i ECU za benzin da se podesava, ali postoji default fabricko podesenje (jedno ili vise njih) koje je predvidjeno da se koristi. Za plinski ECU je isti slucaj. Venturi se podesava "sacometrijskom" metodom :) - to je nesto sasvim peto.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8226
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Post od Ji 4Tze »

Delija napisao:Pa nije to venturi sistem pa da se odvrce slavina i da se smesa odredjuje odokativnom metodom :)
Uz sekvent sistem ide ECU i nema tu sta da se podesava vec se izabere preset za odredjeni motor iliti "po knjizi" i to je to.
Nemoj da si bukvalista, a i taj preset je ništa drugo nego unapred nameštena "slavina".
Kapalica je fail-safe metod do neke mere a kad se smesa zapali i to treba da sagori i da ima neki nusprodukt i da izađe negde.
Posle razgovora s jednim majstorom, preispitao sam svoje razmišljanje koje je identično tvom, al opet, ni ti ni ja nemamo plin u tom motoru.

14,7:1 nije fiksni odnos već varira u odnosu na opterećenje motora, položaj pedale gasa i naravno, projektovanu mapu.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Post od dragvorl »

Delija napisao:To je svima jasno - moze i ECU za benzin da se podesava, ali postoji default fabricko podesenje (jedno ili vise njih) koje je predvidjeno da se koristi. Za plinski ECU je isti slucaj. Venturi se podesava "sacometrijskom" metodom :) - to je nesto sasvim peto.
Pa dobro, nije to bas branje kukuruza da je toliko prosto. Zato imas skuplje i jeftinije ugradnje izmedju ostalih faktora.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Post od Delija »

Prosto ili ne to je glupi kontroler koji na osnovu ulaza u sistem (merenja senzora) i "formula" racuna izlaze (aktuatori) i to je to.

BTW, svaka fabricka ugradnja LPG sistema i/ili ovlascena ugradnja od strane fabrike na ovakvim tipovima motora ima "kapalicu" i to je to. Nisu konsultovali Peru ili Djuru majstora iz komsiluka, al' jbg :kezo:
Poslednja izmena od Delija u 19 Maj 2014, 17:45, izmenjeno 1 put ukupno.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Post od dragvorl »

Kojim to tipovima motora?
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Post od Delija »

Skoro svi (tacnije - svi iole noviji) Honda i Toyota benzinci, izmedju ostalih.

Uostalom, evo ga i ne mali i sigurno ne konacan spisak:
http://flashlube.bg/bg/application/download_file/159/
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8226
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Post od Ji 4Tze »

care, NE postoji fabrička ugradnja, sem možda u Brazilu ili USA :)
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Post od Bax »

Ja sad u Epici vozim na pliin, licno sam prilicno ubedjen da je plin ucestvovao u tako brzom zakucavanju motora na 65.000km... BRC Sequent, i one dizne kad krenu da skljocaju, odvratne su...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Odgovori