
sent from Nexus 7 using Tapatalk Pro
Koja se cak i ne kvariTheWickerMan napisao:159 JTDm sa plinom
Shvatiću da je akcenat u tvom postu ovaj smajli na kraju.TheWickerMan napisao:Kako Rašić vagenovac, kad je vozio i 166 a sad 159 JTDm sa plinom?
sent from Nexus 7 using Tapatalk Pro
Ako misliš na 1,8T moram da te demantujem... Taj auto nije najsrećnije urađen, imao je Mc problema sa greškom stalno.. Ako se dobro sećam stavio je isparivač slabiji no što treba + tanji promer cevi a isparivaču je povisio pritisak. Davno beše, baš je i Duka, tj Nikola to pominjao.dag81 napisao:Ja sam radio kod Rasica i bio sam prezadovoljan bez ijednog problema kako je ugradjen cak ni dostelavanja, iako sam bio na servisu na 1000km.starac vujadin napisao:Rašić ima jako dobar marketing. Daleko je on od najboljih majstora. Komercijalizacija utiče na pad kvaliteta.
A retko ko je na forumu ugradio uredjaj na gas a da nije imao bar neku glupost koja ga zezala i da se nije vratio.
Plus Rasic radi izuzetno pedantno.
Jesam dao vise para ali sam dobio sta sam zeleo a to je da ne gledam majstora za plin ili mehanicara kad pocnu da izmisljaju zasto se gasi, trokira... tj kad ovi sto ugrade pocnu da se vade.
Za Subaru kod nas je poznato da se desavalo samo kod ugradnje na jednom istom mestu, a zna se i da ugradnja nije bila u svemu po standardima. Sumnje zasto je tako radjeno treba usmeriti na uvoznika koji je tako odredio.Bax napisao:Kad nov motor rikne na 65.000km, a slicno se desavalo i na Subaru boxerima, pritom im je zajednicko da imaju plin, ja ne mogu a da ne sumnjam.
Jos je na Epici puklo nesto oko ventila svojevremeno...
Ji 4Tze napisao:care, NE postoji fabrička ugradnja, sem možda u Brazilu ili USA
Sto volim kad neko ovako pausalno izjavi zajebi tog XXX idi kod YYY a nikakvo obrazlozenje.Ma kakav Rasic, ima bar tri bolja majstora za ugradnju plina...