Da, sada videh da im je jednozonska standard, a da imaju doplatu za trozonsku.
Dok Bmw ima jednozonsku, a doplata je za dvozonsku.
Mislio sam da je onaj prvi A4 2008. imao manuelnu, ali je i on dolazio sa jednozonskom automatskom.
Inace, slike standardnih klima:
Samo sto u Mercedesu ne dolazi sa ovim drvetom standardno, vec odvratni piano black.
Kod Bmw-a jedino nisam uspeo da nadjem odvojenu sliku standardne klime, samo one sa doplatom, pa sam stavio sliku iz konfiguratora.
@Delija
Nije moj cenovnik, nego ponuda koju mi je dao prodavac u salonu kada sam mu dao zeljenu konfiguraciju.
1416e je u Nemackoj na sajtu.
Nemoj previse verovati novinarima, isti su napisali da je 250 CDI sporiji od 220 CDI za oko sekundu, da ide 9s do 100, a on ide 6.6s...
Takodje, vecina review-ova koje gledas na engleskom, dolaze iz Britanije, a tamo mozda i kosta oko 1000 funti
I paketi su im totalno drugaciji.
Stvar je sto za taj paket moras da imas exclusive, avantgarde, ili AMG exterijer i enterijer. Mozes da ih kombinujes kako hoces, ne mora i jedno i drugo da bude exclusive, ili avantgarde recimo,nego moze enterijer exclusive, a exterijer avantgarde, ili AMG...
Ali realno, niko normalan bez nekog od ovih paketa i nece uzeti C klasu
EDIT:
I sada na kraju pogledah, Mercedes C 250 CDI ide isto kao 325D, a mislio sam da je Bmw jaci, medjutim i ako Bmw ima 14ks vise, ima 50Nm manje.
Cenim da je za R4 dizele, 6.6s brutalan rezultat.
Jos samo da vidimo za jedno 2 godine, mozda se i C 250 benzinac popne sa 6.6, na 5.9, koliko ide Bmw 328i.
Trebalo bi da im pomogne novi 9-ostepeni menjac, a i mogli bi da pojacaju motor, kada vec stavljaju novi 2.0 koji lagano trpi preko 300ks, sto se vidi u A klasi.