Terenci

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
ftj
Reactions:
Postovi: 13935
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od ftj »

Ni blizu ovog sto je l200 prosao. Mada pitanje je i koje su posledice onakve upotrebe i kakvo odrzavanje zahteva.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od Xepoj87 »

To je prvi ML, on je jos i najgori za Off-Road. Ovi noviji imaju off-road paket koji povecava klirens za valjda 10cm, dolaze sa 3 diferencijala,itd...

Evo nesto malo o GL-u, od kog je ML dosta bolji za Off-road:
http://www.youtube.com/watch?v=8ri7vkDLQdE

@ftj
Za onakav prolazak, svaki auto zahteva da usis vazduha bude na krovu.

@ljubitelj, nisam nista rekao za X5, Q7, XC90, i slicne, rekao sam za ML, koji zaista ima odlicne off-road sposobnosti, ali te predrasude sprecavaju da to vidis...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
ftj
Reactions:
Postovi: 13935
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od ftj »

Jedno su offroad sposobnosti i savladavanje nagiba i komplikovani diferencijali i ne sumnjam da je ml dobar po tom pitanju(kao i tuareg i kajen), verovatno i bolji od L200 jer on ima duze medjuosovinsko rastojanje i sumnjam da ima zakljucavanje sva tri diferencijala.

Ali kao radnicka masina kojoj u radnom opisu stoji cesto prolazenje kroz 1.2m vodu, ML je tu vise nego smesan. Sigurno da bi mogla da se nabudzi i disaljka i drugo ogibljenje i tockovi ali cak i tad bi bilo pitanje kako bi sva ta silna elektronika podnosila takve dubine a i ko bi normalan tako nesto radio. Da tako nesto ima smisla koristili bi ljudi ML-a za takve potrebe a ne G klasu koja kolko znam nije nista jeftinija.
Korisnikov avatar
Woodoo
Reactions:
Postovi: 2462
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:12
Lokacija: Beograd

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od Woodoo »

ftj napisao:sumnjam da ima zakljucavanje sva tri diferencijala.
Neke verzije L200 imaju.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od Xepoj87 »

A reci ti meni, koju to elektroniku manje imaju Range Rover i G klasa recimo? Cak i moj Land Cruiser ima svu mogucu elektroniku, vise od 80% ML-ova... Range Rover kapiram jedno duplo viae od ML-a...
Ne treba mu drugo ogibljenje, Air-Matic uz 6 offroad modova je sasvim dovoljno. Mislim da kada bi video taj airmatic uz off road paket, skroz podignut, da bi mislio da je neko nesto budzio...
Moj Land Cruiser koji takodje ima to izdizanje, ne moze da se podigne ni blizu toliko.

Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24673
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od dragvorl »

ftj napisao:Ni blizu ovog sto je l200 prosao. Mada pitanje je i koje su posledice onakve upotrebe i kakvo odrzavanje zahteva.
Pa ne znam, ako neko poredi terenske sposobnosti ova dva auta glava za glavu, moze samo da promasi temu, totalno nisu u istoj kategoriji po tom pitanju. Mitsua ljudi jos i kupuju zbog terenskih sposobnosti, ML-a tesko, sem da idu na planinu i tako nesto. Inace i prva generacija Cayenne i Touarega su imali dosta dobru terensku opremu sa zakljucavanjem diffa i reduktorom, dok Q7 npr. nije imao. U drugoj generaciji su izbacili reduktor jer ocigledno skoro niko nije koristio nego su mu skratili prvu brzinu. Mislim da se reduktor moze dokupiti.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Woodoo
Reactions:
Postovi: 2462
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:12
Lokacija: Beograd

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od Woodoo »

ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od ljubitelj »

Xepoj87 napisao:A reci ti meni, koju to elektroniku manje imaju Range Rover i G klasa recimo? Cak i moj Land Cruiser ima svu mogucu elektroniku, vise od 80% ML-ova... Range Rover kapiram jedno duplo viae od ML-a...talk
Ne kapiras, poenta je u kvalitetu konstrukcije za sta je nesto namenjeno.

Ovi pobrojani su pravljeni da idu kroz vodu, jednom dva puta, 854 puta i da sve funkcionise u takvim uslovima godinama. Oni su prosto napravljeni za tezak teren.

ML je igracka u tom pogledu pouzdanosti, vec i za voznju po suvom asfaltu ima sijaset problema i spada na samo dno vozila po pouzdanosti.
Moze da ima 55 diferenijala i cega sve ne, to prosto ne radi pri teskim uslovima upotrebe. ML nije Utility vozilo, nije predvidjen za rad pa ga stoga u svetu i ne koriste za takve namene.

Nema tu predrasuda, prosta realnost.AKo se zeli radni auto, i bas treba da bude Mercedes onda se uzima G iliti u originalu poznat kao Puch. Ili za neke druge potrebe Unimog, sto je opet specijalizovani Mercedes za teren.
ML se pravi u Americi za Amere i put do skole, Puch (G) se pravi u Austriji i po vojnim standardima.

Puch je i konstruisan u osnovi kao vojno vozilo, G klasa je usminkana verzija sa udobnijim materijalima interijera.

Imao sam prilike da gledam i koristim razne terence uzivo desetine puta a neke sam i vozio po terenu, uglavnom sam bio vozen. Uzimaju se Tojote, Mitsu, Nisani, i slicni terenci. I tako je vec decenijama. Ovo ostalo sto zovu lepo Ameri mamamobil je neupotrebljivo kada auto treba da pocne da radi posao.

U biznisu nema predrasuda, za biznis terenskih sluzbi se ne uzima Mercedes ML. Za mnoge stvari ML je dobar ali nije za forsiranje vode, reka i slicne zanimacije. Vec sam interijer je neotporan na vodu.

Puch ima recimo sve unutra plastiku, tj vinil od sedista do ostaloga, i samo se ispere nakon voznje bez ikakvih posledica.

I ovi sto su dosli u pomoc koriste Mitsu a ML nema nigde, nije to slucajnost.
Kao sto nema Audija, BMWa i ostalih tog tipa namene.
Nema boljeg primera od voznog parka UN agencija.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od nikaragva »

One snimke sto ste gore kacili za mercedesa su lokve najobicnije. Ono tzv. jezero je prosao na foru. Verovatno je znao da je stena ispod i da ne moze da upadne, inace bi klinac tu ulazio. Tuda ja mogu biciklom proci!

https://www.youtube.com/watch?v=_5-jKycBfek

Gde god ukucas extreme offroad, nema mercedesa, bmw, audi, ...

https://www.youtube.com/watch?v=JQ6Z29wHGLw
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od NexT »

Jedna jako bitna razlika zasto Mercedesa npr nema medju vozilima UN-a - ML je luksuzni dzip, i izuzetno je skup. UN npr kupuje ogoljene L. Crusiere, samo da imaju sedista i tockove.

Naravno da niko nece spucati 80k evra za dzip koji ce da dr*a po terenu, kad ce isti posao da mu zavrsi duplo jeftiniji japanac.

Najskuplje sto uzimaju su LC V8 blinde. Oni su verovatno u rangu sa ML-om po ceni, a daju vise, pogotovo za bilndirane verzije.

Ko se seca Bocka dok je bio na terenu, sve blinde su im bile LC V8.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od nikaragva »

Pa dobro, jedno je radna masina, a drugo luksuz :)

Inace bi svi isli sa ovim u spasilacke misije :kezo:
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od dragan »

j.bote zivot...
ftj
Reactions:
Postovi: 13935
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od ftj »

Ovaj je bas preterao :)
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32208
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od trojanac »

U situaciji kad auto nema izvučen usis, a voda ide do visine haube, da li bi pomoglo da se ide u rikverc?

Tapatalk with Desire 500
Posetite www.garaza.rs !
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Post od ljubitelj »

NexT napisao:Jedna jako bitna razlika zasto Mercedesa npr nema medju vozilima UN-a - ML je luksuzni dzip, i izuzetno je skup. UN npr kupuje ogoljene L. Crusiere, samo da imaju sedista i tockove.

Naravno da niko nece spucati 80k evra za dzip koji ce da dr*a po terenu, kad ce isti posao da mu zavrsi duplo jeftiniji japanac.

Najskuplje sto uzimaju su LC V8 blinde. Oni su verovatno u rangu sa ML-om po ceni, a daju vise, pogotovo za bilndirane verzije.

Ko se seca Bocka dok je bio na terenu, sve blinde su im bile LC V8.
Prado LC je sve samo ne jeftin, UN agencije ga koriste masovno.
ML je luksuzni auto, nije dzip. Cena nema uticaja na to sto ML ne moze da se koristi po terenu.
Ne po putu koji nije asfaltiran nego po neuredjenom terenu.

Japanci se uzimaju jer su pouzdani i rade posao. Na terenu, kao sto je slika, veoma je vazno da se iz A stigne do B. ML ne moze to da priusti, kao i svi ostala vozila tog tipa.

UN se nalaze u NJujorku, kao jedno od sedista, i kupuju po flotnim cenama i to u Americi.

Nemojte gledati cene u maloprodajnim salonima po Svajcarskoj ili Nemackoj.

A moze i da se zaviri u to sta NATO vozi, i tu opet nema MLa, X, Q i ostalih tog tipa. Nemaju para, nece biti...

Trojanac za voznju po terenu je uslov izdignuti usis vazduha. Ne samo zbog vode nego i zbog peska.
Pesak, fina prasina, riba kao smirgla cilindre.
Svi terenci imaju takav specijalni usis vazduha, svi koji su namenjeni za takve teske uslove pa i onda kada se voze po pustinjama ili drugim suvim predelima.
Ne pomaze u rikverc, voda kada udje u motor izaziva pucanje bloka, klipa itd. Motor je za otpad.
Odgovori