Ševrolet problemčići

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Ševrolet problemčići

Post od methane.master »

Ubaci stiropor između. :zbunjen:
Širim haos!
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12162
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Ma napravio sam sve :)
Skinuo taj rejl, uzeo te sine sto ga drze, uzeo cekic, i iskrivio sve, tako da vise nema kontakta..
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12162
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Zadnjih par dana, sam ukrojio, zastitnu tablu motora, da ne zulja plinske dizne i jedno crevo.
Jod jedno crevo je pokazalo tendenciju da vlazi, i na njemu je samo zamenjena selna, jer je to bilo originalno crevo.
Bilans, je da su sva 4ri creva koja idu na glavu motora, resena, ili zamenom, ili skracivanjem, ili sa novom selnom.

Parking senzori vise ne zajebavaju, sredili su se sami od sebe, mislim da je problem bio sa puskiranjem, posto sam ih namerno drndao, i popustili su...
Od kad su krenuli suncani dani, nista vise ne zeza.

U ponedeljak se auto vozi kod plindzije, da vidimo da li ce umeti da setuje tu stedljivu mapu za autoatika, posto je to sada najveca mana auta.

Inace pre neki dan je kolega dovezao Vektru koju je uzeo, stara je 10 godina.

Moram reci da je Epica sto se tice konfora, zver za Vektru. Vektra je sa prostorom negde malo jaca nego Astra...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12162
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Preuzeo sam makinu od plinzije.
Sledeci su utisci:
1. Kazi da je zalivao sa plinom u svim rezimima
2. Kaze da taj auto je radio i da treba da trosi do 14 l u gradu.
3. Kaze da je sredio nesto, i da testiram, ali da su dizne pogresne, i prevelike, te da ako nema zeljenog rezultata, treba da se zameni komplet dizni.
4. Set dizni bez ruku je oko 80 evea, ovo sad sam platio 1500 kinti.

5. Jedna brc dizna jr 80 evra, pa u principu ako se ista od toga proda, moze jos i da se zaradi....

Zaklj. Ta zamena deluje izvesno, ali posle malo duzeg testiranja auta, od jos nekoliko 1000 km....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Ševrolet problemčići

Post od McGruja »

Rekoh ti da zaliva plinom

Edit:
Koliko znam, a to nije previse, velicina dizne ne moze da bude bas toliko preterana, i obicno se smanji vreme ubrizgavanja

Naravno, ako je bas bas previse razbusena, morace zamena
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14281
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Ševrolet problemčići

Post od Saša »

Koleginica sa posla (odnosno njen otac) poseduje već duže vreme istu Epicu, takođe na gas od prvog dana (kupljena nova) i nikakvih problema nisu imali, slatko se navozaše sa njom. Zbog tog auta su kasnije kupili još jednog Chevroleta - Sparka, i on super služi ali ga voze na benzin. Eto, dva potpuno različita iskustva. :)

TT
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12162
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

McGruja napisao:Rekoh ti da zaliva plinom

Edit:
Koliko znam, a to nije previse, velicina dizne ne moze da bude bas toliko preterana, i obicno se smanji vreme ubrizgavanja

Naravno, ako je bas bas previse razbusena, morace zamena

Da bas kao sto si i ti rekao, preneo sam njegove reci.

E sad on je meni tu malo konfuzan, mada ono sto je poenta, je da je navodno sve poptpuno rastelovano.

On kaze da vreme na plinu otrpilike treba da duplo duze traje, u odnosu na benzin, tj. vreme otvorenosti dizni, a da su ove moje toliko velikog obima, da povremeno u nekim opsezima, ona traje i krace od otvorenosti benzinske.


E sad ako to nekome ima smisla.

Zao mi je sto nisam otisao do Makedo gasa, ako ovo mi je vec bilo bukirano, jos pre neku nedelju, svakako cu ovih dana da odem i do njih, pa cu se konsultovati.

Ono sto raduje, voda se vise ne spusta, vec nekoliko dana, bar primetno, samo jos malo slini na onom jednom crevu, tako da i sto se toga tice, unormalilo se....


@SALE
Sto se mene tice, meni se auto, svidja, i ubedjen sa da Porche koji je sudelovao u konstrukciji ovog motora, nije bas mogao djubre da napravi, te da je vecina stvari splet nesretnih okolnosti i tragicnog odrzavanja, sto od vlasnika(neredovne provere ulja), sto od servisa....
Poslednja izmena od Bax u 17 Jun 2014, 18:28, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48091
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Ševrolet problemčići

Post od Geza »

Biće rešeni svi problemi pre strane broj 50... :(
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14281
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Ševrolet problemčići

Post od Saša »

Znaš li možda kod koga je odnosno gde je ugrađen taj gasni uređaj?

TT
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12162
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Znam, kod pretstavnika Opela(Chevroleta) u Cacku.
Tamo je preuzet nov auto, sa BRC plinom - Interauto.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Ševrolet problemčići

Post od McGruja »

Ne znam konkretno za taj motor, ali generalno, vreme otvorenosti plinskih dizni treba da bude nesto vece u odnosu na benzinske.
Tu nesto nije u redu ako je krace, ali opet, zavisi dosta i od pritiska

BRC plin zahteva BRC majstora :)
Worst case scenario, zameni dizne pa neka BRC plinadzija nasteluje sistem
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14281
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Ševrolet problemčići

Post od Saša »

To znači da je moguće da su u stvari oterali auto nekom tamo u Čačku da ugradi taj uređaj, a taj je to očigledno loše uradio. Hoću da kažem da to sigurno nije uradio neko specijalizovan i stručan za BRC (ali ni za taj motor/auto). Gasni uređaj ako je dobro ugrađen trebalo bi da troši 15-20% više gasa nego benzina i ne bi trebalo maltene ni da znaš i osetiš da ga imaš u autu. No verujem da ćeš i to uspeti da središ. Biće to sasvim fin auto na kraju. :)

TT
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13565
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Ševrolet problemčići

Post od Grujic »

Ma kakvih 20% vise, to nije dobro

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Dzoni_m
Site Admin
Reactions:
Postovi: 1910
Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
Garaža: BMW 118i, CX-60
Lokacija: DE

Re: Ševrolet problemčići

Post od Dzoni_m »

Bax, rekoh ti na skupu, otkacinji to i stavljaj nešto drugo. Taj sistem je nogama ugrađen.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14281
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Ševrolet problemčići

Post od Saša »

Grujic napisao:Ma kakvih 20% vise, to nije dobro

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Ako hoćeš da ide kao i na benzin, to je vrlo realna brojka. :)

TT
Odgovori