Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Ja sam imao potpuno obrnuti slucaj. U avionu iz muslimanske zemlje, putnik koji je ortodoksni jevrej ustao je u pola leta i u prednjem bifeu poceo da se moli kao pred Zidom Placa.
Tom prilikom je onemogucio kabinsku posadu da radi svoj posao.
Stjuardese su ga kulturno pustile da zavrsi a potom ga otpratile do sedista.
Ovo smo smatrali kao cistu provokaciju, i ne verujem da bi u avionu El Al-a i jedan musliman smeo da izvadi prostirku za namaz i obavi svoj verski obred bez posledica.
Tom prilikom je onemogucio kabinsku posadu da radi svoj posao.
Stjuardese su ga kulturno pustile da zavrsi a potom ga otpratile do sedista.
Ovo smo smatrali kao cistu provokaciju, i ne verujem da bi u avionu El Al-a i jedan musliman smeo da izvadi prostirku za namaz i obavi svoj verski obred bez posledica.
Re: Vazduhoplovi
O ovome sam pisao pre vise od godinu dana na forumu, a Politika tek sada objavljuje
http://www.politika.rs/rubrike/Drustvo/ ... ja.sr.html
Bajker ce prepoznati ono sto sam pricao, u recima kapetana Makevica.
http://www.politika.rs/rubrike/Drustvo/ ... ja.sr.html
Bajker ce prepoznati ono sto sam pricao, u recima kapetana Makevica.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vazduhoplovi
jos sinoc
Honda Undetected Garage
https://www.facebook.com/profile.php?id ... &ref=br_tf
https://www.facebook.com/profile.php?id ... &ref=br_tf
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Da pricali smo o ovome tako da je i oavaj text 100% potvrdio izreceno!zuzazu napisao:O ovome sam pisao pre vise od godinu dana na forumu, a Politika tek sada objavljuje
http://www.politika.rs/rubrike/Drustvo/ ... ja.sr.html
Bajker ce prepoznati ono sto sam pricao, u recima kapetana Makevica.

- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Er Srbija na Ataturku, Turci ostaju
Beograd -- Dogovor između "Er Srbije“ i "Turkiš erlajnsa“ o redovnim letovima na relaciji Beograd - Istanbul konačno je postignut.
Direktorat civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije je sa Turskom dogovorio nesmetano obavljanje redovnog avio-prevoza između dve zemlje do kraja letnje sezone.
"Avio- prevozioci iz Republike Srbije i Turske, nesmetano će obavljati redovan avio-prevoz između dveju zemalja do kraja letnje sezone 2014. godine po ustanovljenom redu letenja", dogovoreno je na jučerašnjem sastanku u Istanbulu između čelnih ljudi Direktorata civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije i vazduhoplovnih vlasti Turske.
Na taj način okončana je neizvesnost oko obavljanja redovnog avio-prevoza između Srbije i Turske i postignuto obostrano prihvatljivo rešenje za redovne letove Er Srbije za Tursku i Turkiš erlajnsa i Pegazus erlajnsa za Srbiju. Čarter avio-saobraćaj između Srbije i Turske obavlja se po već utvrđenom planu, bez problema.
"Zahvaljujući uspešnom dogovoru dveju vazduhoplovnih vlasti, Er Srbija se sa aerodroma " Sabiha Gugčen“, posle sedam meseci, konačno vraća na glavni aerodrom u Istambulu "Ataturk“. Saobraćaj će obavljati sa sedam letova nedeljno u zahtevanim vremenima sletanja i poletanja", saopšteno je danas.
Kako se navodi u saopštenju, takođe, turske avio – kompanije Turkiš erlajns i Pegazus erlajns koje su imale privremene dozvole do kraja juna, za letove sa najvećeg aerodroma u Srbiji "Nikola Tesla“, od 15. jula nastaviće redovan avio-saobraćaj do kraja letnje sezone, s tim da će Turkiš erlajns saobraćaj obavljati sa redukovanim brojem nedeljnih letova.
"Posle više neuspelih pokušaja avio-prevozilaca iz Srbije i Turske da se dogovore o uslovima letenja u toku letnje sezone, Direktorat civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije je u koordinaciji sa Ministarstvom građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Republike Srbije, preduzeo korake iz svoje nadležnosti za prevazilaženje navedenog problema i postigao dogovor koji je u interesu avio-kompanija ali pre svega u interesu putnika koji su planirali svoja putovanja i žele da ona budu bezbedna i realizovana", saopšteno je iz srpskog Direktorata.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=862920
Контрола летења продаје недавно купљени авион
Због погрешне пословне процене тражи се купац за „кинг ер 350” са специјалном опремом. – У Контроли летења Србије и Црне Горе верују да ће повратити уложених осам милиона евра

кинг ер 350
Контрола летења Србије и Црне Горе СМАТСА (Serbia and Montenegro Air Traffic Services) недавно је у „Политици” објавила оглас за продају двомоторног авиона „кинг ер 350” намењеног калибражи, подешавању, земаљских радара и уређаја за навигацију. Био би то само један неуобичајен оглас да није реч о авиону који је тек ушао у флоту ове институције задужене за безбедност ваздушног саобраћаја изнад Србије и суседне Црне Горе, као и изнад дела Јадрана и отприлике половине БиХ. Без обзира на то што СМАТСА није буџетски корисник, већ средства за рад добија преко Европске организације за безбедност ваздушног саобраћаја (Eurocontrol), поставља се питање рационалности таквог пословног потеза – куповине летелице вредне осам милиона евра и, убрзо затим, њене продаје.
У разговору за „Политику” Радојица Ровчанин, директор СМАТСА, потврђује да је авион који се продаје практично нов. Произведен је у јуну прошле године, испоручен је већ у августу, а регистрован у Србији у децембру 2013. године. Уговор о набавци авиона, производу америчке компаније „Бичкрафт”, потписан је у децембру 2012. године.
– Тадашње руководство СМАТСА донело је одлуку о набавци авиона. Испоштована је процедура, надзорни одбор се сагласио с тим. Међутим, испоставило се да је та процена била погрешна, није било довољно посла за тај авион, довољан је био онај један истог типа који је СМАТСА већ имала. Пошто је одржавање авиона скупо, донели смо одлуку о продаји тек купљеног авиона – каже Ровчанин.
СМАТСА послове калибраже обавља у иностранству, практично у свим бившим југословенским републикама, као и у Мађарској и Албанији. Многе државе нашле су рачуницу да им је исплативије да плаћају услугу са стране него да имају авион са специјалном опремом. Србија (и Црна Гора, реч је о заједничкој институцији) сада имају два таква авиона.
Ма како то изгледало чудно када се направи паралела са, на пример, продајом аутомобила, у СМАТСА верују да ће извући уложени новац без обзира на то што је авион сада „полован”, стар свега годину дана. Наиме, за разлику од аутомобила, авиони, а посебно са опремом за калибражу, не могу одмах да се купе и преузму. Неки потенцијални купци можда су у временској стисци, имају потписане уговоре за услуге калибраже, а њихов авион, на који су рачунали, из неког разлога је ван употребе. „Кинг ер 350” који се продаје има и комплет медицинске опреме, па је погодан и за санитетске летове. Током минулих десетак месеци, колико је у Србији, за ту намену употребљен је само једном, када је из Прага у Београд са лечења враћено тешко оболело дете.
Beograd -- Dogovor između "Er Srbije“ i "Turkiš erlajnsa“ o redovnim letovima na relaciji Beograd - Istanbul konačno je postignut.
Direktorat civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije je sa Turskom dogovorio nesmetano obavljanje redovnog avio-prevoza između dve zemlje do kraja letnje sezone.
"Avio- prevozioci iz Republike Srbije i Turske, nesmetano će obavljati redovan avio-prevoz između dveju zemalja do kraja letnje sezone 2014. godine po ustanovljenom redu letenja", dogovoreno je na jučerašnjem sastanku u Istanbulu između čelnih ljudi Direktorata civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije i vazduhoplovnih vlasti Turske.
Na taj način okončana je neizvesnost oko obavljanja redovnog avio-prevoza između Srbije i Turske i postignuto obostrano prihvatljivo rešenje za redovne letove Er Srbije za Tursku i Turkiš erlajnsa i Pegazus erlajnsa za Srbiju. Čarter avio-saobraćaj između Srbije i Turske obavlja se po već utvrđenom planu, bez problema.
"Zahvaljujući uspešnom dogovoru dveju vazduhoplovnih vlasti, Er Srbija se sa aerodroma " Sabiha Gugčen“, posle sedam meseci, konačno vraća na glavni aerodrom u Istambulu "Ataturk“. Saobraćaj će obavljati sa sedam letova nedeljno u zahtevanim vremenima sletanja i poletanja", saopšteno je danas.
Kako se navodi u saopštenju, takođe, turske avio – kompanije Turkiš erlajns i Pegazus erlajns koje su imale privremene dozvole do kraja juna, za letove sa najvećeg aerodroma u Srbiji "Nikola Tesla“, od 15. jula nastaviće redovan avio-saobraćaj do kraja letnje sezone, s tim da će Turkiš erlajns saobraćaj obavljati sa redukovanim brojem nedeljnih letova.
"Posle više neuspelih pokušaja avio-prevozilaca iz Srbije i Turske da se dogovore o uslovima letenja u toku letnje sezone, Direktorat civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije je u koordinaciji sa Ministarstvom građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Republike Srbije, preduzeo korake iz svoje nadležnosti za prevazilaženje navedenog problema i postigao dogovor koji je u interesu avio-kompanija ali pre svega u interesu putnika koji su planirali svoja putovanja i žele da ona budu bezbedna i realizovana", saopšteno je iz srpskog Direktorata.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=862920
Контрола летења продаје недавно купљени авион
Због погрешне пословне процене тражи се купац за „кинг ер 350” са специјалном опремом. – У Контроли летења Србије и Црне Горе верују да ће повратити уложених осам милиона евра

кинг ер 350
Контрола летења Србије и Црне Горе СМАТСА (Serbia and Montenegro Air Traffic Services) недавно је у „Политици” објавила оглас за продају двомоторног авиона „кинг ер 350” намењеног калибражи, подешавању, земаљских радара и уређаја за навигацију. Био би то само један неуобичајен оглас да није реч о авиону који је тек ушао у флоту ове институције задужене за безбедност ваздушног саобраћаја изнад Србије и суседне Црне Горе, као и изнад дела Јадрана и отприлике половине БиХ. Без обзира на то што СМАТСА није буџетски корисник, већ средства за рад добија преко Европске организације за безбедност ваздушног саобраћаја (Eurocontrol), поставља се питање рационалности таквог пословног потеза – куповине летелице вредне осам милиона евра и, убрзо затим, њене продаје.
У разговору за „Политику” Радојица Ровчанин, директор СМАТСА, потврђује да је авион који се продаје практично нов. Произведен је у јуну прошле године, испоручен је већ у августу, а регистрован у Србији у децембру 2013. године. Уговор о набавци авиона, производу америчке компаније „Бичкрафт”, потписан је у децембру 2012. године.
– Тадашње руководство СМАТСА донело је одлуку о набавци авиона. Испоштована је процедура, надзорни одбор се сагласио с тим. Међутим, испоставило се да је та процена била погрешна, није било довољно посла за тај авион, довољан је био онај један истог типа који је СМАТСА већ имала. Пошто је одржавање авиона скупо, донели смо одлуку о продаји тек купљеног авиона – каже Ровчанин.
СМАТСА послове калибраже обавља у иностранству, практично у свим бившим југословенским републикама, као и у Мађарској и Албанији. Многе државе нашле су рачуницу да им је исплативије да плаћају услугу са стране него да имају авион са специјалном опремом. Србија (и Црна Гора, реч је о заједничкој институцији) сада имају два таква авиона.
Ма како то изгледало чудно када се направи паралела са, на пример, продајом аутомобила, у СМАТСА верују да ће извући уложени новац без обзира на то што је авион сада „полован”, стар свега годину дана. Наиме, за разлику од аутомобила, авиони, а посебно са опремом за калибражу, не могу одмах да се купе и преузму. Неки потенцијални купци можда су у временској стисци, имају потписане уговоре за услуге калибраже, а њихов авион, на који су рачунали, из неког разлога је ван употребе. „Кинг ер 350” који се продаје има и комплет медицинске опреме, па је погодан и за санитетске летове. Током минулих десетак месеци, колико је у Србији, за ту намену употребљен је само једном, када је из Прага у Београд са лечења враћено тешко оболело дете.

Re: Vazduhoplovi
Ti ultra-ortodoksni mogu biti prilično za*ebani. Verovatno jeste bila provokacija, a možda je baš hteo da ga sprečite, pa da vas tuži za anti-semitizam i uzme novac od odštete.zuzazu napisao:Ja sam imao potpuno obrnuti slucaj. U avionu iz muslimanske zemlje, putnik koji je ortodoksni jevrej ustao je u pola leta i u prednjem bifeu poceo da se moli kao pred Zidom Placa.
Ovo smo smatrali kao cistu provokaciju, i ne verujem da bi u avionu El Al-a i jedan musliman smeo da izvadi prostirku za namaz i obavi svoj verski obred bez posledica.

U El Al ne bi ni pustili onako obučenog putnika (vidi se odmah da je musliman), a rutinski skidaju Arape sa letova bez obrazloženja (mada ne znam koliki retard mora da bude neki Arapin da bi uopšte pokušao da leti tom kompanijom, kad je očekivano da će ga maltretirati).
Jevreji su svoju nesreću iz 2. svetskog rata dobro unovčili i danas im niko ništa ne sme. Da smo bili pametni, i mi smo mogli isto...
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Lepo je cuti ovake vesti, nadam se da ce drzava imati sluha da pomogne ove mlade entuzijaste da ovaj slozen proizvod zazivi. S obzirom da smo pre II sv rata imali jaku vazduhoplovnu industriju nadam se da ce ovo barem malo uticati da se vratimo tamo gde pripadamo. 


- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24628
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
To je nas drugar Ami dzi.
Direktno do Amerike krajem sledeće godine?
Američke vazduhoplovne vlasti dostaviće početkom jula Direktoratu civilnog vazduhoplovstva konačnu odluku o tome da li Srbija dobija kategoriju 1, koja omogućava direktne letove iz Beograda ka SAD.
Kako kaže Džejms Hogan, predsednik Etihad ervejza, suvlasnika Er Srbije, u toku je izrada studije izvodljivosti za američko tržiste i ukoliko cifre pokažu opravdanost, naša nacionalna avio kompanija poleteće ka Americi do kraja sledeće godine.
"Želim da Er Srbija ima direktne letove ka SAD", navodi Hogan.
http://www.021.rs/Zivot/Putovanja/Direk ... odine.html
Direktno do Amerike krajem sledeće godine?
Američke vazduhoplovne vlasti dostaviće početkom jula Direktoratu civilnog vazduhoplovstva konačnu odluku o tome da li Srbija dobija kategoriju 1, koja omogućava direktne letove iz Beograda ka SAD.
Kako kaže Džejms Hogan, predsednik Etihad ervejza, suvlasnika Er Srbije, u toku je izrada studije izvodljivosti za američko tržiste i ukoliko cifre pokažu opravdanost, naša nacionalna avio kompanija poleteće ka Americi do kraja sledeće godine.
"Želim da Er Srbija ima direktne letove ka SAD", navodi Hogan.
http://www.021.rs/Zivot/Putovanja/Direk ... odine.html

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



-
- Postovi: 6419
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Vazduhoplovi
U Nemackoj sudar Eurofightera i Learjeta..
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=866527
Kazu da je vezbano presretanje, a u drugom avionu nisu bili civili nego dva vojna pilota. Eurofighter uspeo da sleti...
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=866527
Kazu da je vezbano presretanje, a u drugom avionu nisu bili civili nego dva vojna pilota. Eurofighter uspeo da sleti...
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


