Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
Šta misliš kako izgleda auto posle udarca od 100 kmh u nedeformabilnu prepreku i to nagnut ka dole od kočenja i nedostatka puta? Pri 220 u ovakvom udaru auto bi se dezintegrisao.
@Grujic
Ovde je više nego očigledno da nisu mogli da koče 80 metara i da završe sa 220 kmh, valjda je toliko jasno.
@Grujic
Ovde je više nego očigledno da nisu mogli da koče 80 metara i da završe sa 220 kmh, valjda je toliko jasno.
Re: Ne brže od života!
Tocak ako je pola sekunde bez kontakta sa povrisnim moze da pokaze mnogo vecu brzinu. Zato se u motosportu cesto koristi Pitotova cev, kao na avionu.Delija napisao:Pa sigurno nije kazaljka odletela sa 100 km/h na 220 km/h od udarca, vec ima jako dobar razlog zasto je tu gde jeste...
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Ti kazes da je on drzao pritisnut gas u trenutku "poletanja" i udarca?
To mi je vrlo malo verovatno s obzirom na broj obrtaja i to da mu je noga na kocnici.
A i "let" je trajao koliko? Sa 100 km/h bi za pola sekunde preleteo 14 m...
Ako se recimo uporedi sa ovim:
http://www.youtube.com/watch?v=LmRkPyuet_o
To mi je vrlo malo verovatno s obzirom na broj obrtaja i to da mu je noga na kocnici.
A i "let" je trajao koliko? Sa 100 km/h bi za pola sekunde preleteo 14 m...

Pa auto i deluje prilicno dezintegrisano, ali ne kao da je udarac sa 220 km/h, realno...ftj napisao:Šta misliš kako izgleda auto posle udarca od 100 kmh u nedeformabilnu prepreku i to nagnut ka dole od kočenja i nedostatka puta? Pri 220 u ovakvom udaru auto bi se dezintegrisao.
Ako se recimo uporedi sa ovim:
http://www.youtube.com/watch?v=LmRkPyuet_o
Poslednja izmena od Delija u 20 Jun 2014, 15:28, izmenjeno 2 puta ukupno.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Ne brže od života!
https://www.ncjrs.gov/App/publications/ ... x?ID=65920
SPEEDOMETER AND TACHOMETER INVESTIGATIONS TO HELP DETERMINE VEHICLE SPEED AT IMPACT ARE DESCRIBED AND SUGGESTIONS FOR REMOVING AND HANDLING SUCH EQUIPMENT ARE GIVEN.
Neki automobili imaju module od airbaga koji mogu da se iscitaju i beleze brzinu, poziciju pedale gasa... i slicno, ali pitanje je da li to moze da se ovde iscita.
Cisto sumnjam da Audi ima starinski sistem merenja brzine...
"Today’s speedometers are no longer cable driven mechanical devices.
They are step motors drive by the cars main computer. The computer moves the needle one step at a time, up or down. If the damage were severe enough suddenly stop the computer the needle would likely remain were ever it was when the computer stopped sending commands."

SPEEDOMETER AND TACHOMETER INVESTIGATIONS TO HELP DETERMINE VEHICLE SPEED AT IMPACT ARE DESCRIBED AND SUGGESTIONS FOR REMOVING AND HANDLING SUCH EQUIPMENT ARE GIVEN.
Neki automobili imaju module od airbaga koji mogu da se iscitaju i beleze brzinu, poziciju pedale gasa... i slicno, ali pitanje je da li to moze da se ovde iscita.
Cisto sumnjam da Audi ima starinski sistem merenja brzine...
"Today’s speedometers are no longer cable driven mechanical devices.
They are step motors drive by the cars main computer. The computer moves the needle one step at a time, up or down. If the damage were severe enough suddenly stop the computer the needle would likely remain were ever it was when the computer stopped sending commands."

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13572
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Ne znamo ni da li su kočili ni šta, ni da li je taj cajger sa tih kola..ftj napisao:Šta misliš kako izgleda auto posle udarca od 100 kmh u nedeformabilnu prepreku i to nagnut ka dole od kočenja i nedostatka puta? Pri 220 u ovakvom udaru auto bi se dezintegrisao.
@Grujic
Ovde je više nego očigledno da nisu mogli da koče 80 metara i da završe sa 220 kmh, valjda je toliko jasno.
Ja samo kažem da sa tim cajgerom ipak ima neka fora kada se toliko često zakucava, a šta je ovde konkretno bilo ne znam
Re: Ne brže od života!
Evo šta kažu istražitelji u slučaju Lejdi Dajane.
http://www.bbc.co.uk/news/special/polit ... ngcar.html
A o tome šta je needle slap može se videti ovde - http://www.carsp.ca/uploaded_files/fck/ ... eal/56.pdf
http://www.bbc.co.uk/news/special/polit ... ngcar.html
Dakle to gde završi igla je apsolutno nebitno za istragu o brzini. Ono što je bitno i šta su istražitelji gledali u tom slučaju je fenomen 'needle slap' odnosno veštačenje same igle u instrument tabli ali na mnogo komplikovanijem nivou od gledanja na kojoj brzini je završila.Accident investigators have told the BBC that where a needle finishes after an accident is irrelevant; what they look for is a phenomenon known as needle slap - a mark which can be made by the speedometer needle on the face of the instrument at the point of impact.
A o tome šta je needle slap može se videti ovde - http://www.carsp.ca/uploaded_files/fck/ ... eal/56.pdf
Re: Ne brže od života!
Išao 220 na sat, u nekoj brzini sa 1200 obrta motora.
Kako neozbiljno komentarisanje u medijima. Ko zna kud je leteo cajger i ko ja je šutao i premeštao
Kako neozbiljno komentarisanje u medijima. Ko zna kud je leteo cajger i ko ja je šutao i premeštao
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
@ftj
Na osnovu slike i video snimka auta, kao i tragova kocenja - po tebi, koliko su brzo isli i sa kojom brzinom su udarili?
Aj' bas da vidim...
@KDman
Malo razmisliti i skontati da je moglo "slucajno" da se desi da vozac pritisne kvacilo...
A mediji su kaNtastrofa kao i uvek...
Na osnovu slike i video snimka auta, kao i tragova kocenja - po tebi, koliko su brzo isli i sa kojom brzinom su udarili?
Aj' bas da vidim...
@KDman
Malo razmisliti i skontati da je moglo "slucajno" da se desi da vozac pritisne kvacilo...

A mediji su kaNtastrofa kao i uvek...

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Ne brže od života!
Ne znam da li bilo ko od vas uopšte zna kako radi brzinomer ili bilo koji analogni instrument??
Kada bi to znao, sigurno ne bi tvrdio daje ovih 220 relevantno bilo kakvog pomena??
Uopšte, to što se kazaljka zaglavila, znači da je mehanizam u raspadu, a čisto je bilo pitanje slučaja i verovatnoće gde je kazaljka završila.
Kada bi to znao, sigurno ne bi tvrdio daje ovih 220 relevantno bilo kakvog pomena??
Uopšte, to što se kazaljka zaglavila, znači da je mehanizam u raspadu, a čisto je bilo pitanje slučaja i verovatnoće gde je kazaljka završila.
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Ne brže od života!
U redu sistem je u raspadu ali mi je čudno da je za temperaturu ostala u normali a sve ostalo se raspalo. 

Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
@KDman
U slucaju nedavnog "cuvenog" sudara A8-ice deluje da je brzina koja je ostala "zakucana" vrlo bliska stvarnoj brzini prilikom udarca - brzina se vrlo lako mogla izracunati na osnovu video snimka.
U slucaju nedavnog "cuvenog" sudara A8-ice deluje da je brzina koja je ostala "zakucana" vrlo bliska stvarnoj brzini prilikom udarca - brzina se vrlo lako mogla izracunati na osnovu video snimka.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Ne brže od života!
Da je pritisnuo kvačilo valjda bi spustio obrtaje na 800 a ne na 1400. Ovo je obrtomer od tdi-a a on je u ovoj generaciji a3ojke dolazio sa manuelnim ili sa dsg-om tako da nije mogao da bude multitronic ili titpronic koji su jedini menjači koji bi teoretski mogli da pokazuju 1400 obrtaja i 220 kmh kad se pusti gas. Po meni oko 100 kmh je bio udar(+-20 kmh) što je sasvim dovoljno da se ovako deformiše auto. Cenim i da ne bi bilo 5 poginulih da su svi bili vezani.
Poslednja izmena od ftj u 20 Jun 2014, 15:49, izmenjeno 1 put ukupno.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Zavisi u kom trenutku je pritisnuo kvacilo iliti koliko dugo je bilo pritisnuto. Ko kaze da ga je drzao pritisnuto toliko dugo da obrtaji skroz padnu?
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Gaginh0
- Postovi: 9576
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Ne brže od života!
P nateraj dizela na 4500 obrtaja pa stisni kvacilo i skontaj koliko mu vremena treba da se spusti kazaljka. Bar sekund i po - dva...
Re: Ne brže od života!
Kazaljki instrumenta se prilazi pincetom, da se ne pokvari. To što je zaglavljena kazuje da joj je slomeljena osovinica ili je sve zdrobljeno.
Čak i da nije tako, pitanje je koji je kablić prvi prekinut (a ima minimalno 3), pa postoji verovatnoća da zakuca na MIN ili MAX.
Sve je moguće, ali je nemoguće da pokazuje bilo šta realno. Baš kao i obrtomer ili neki drugi instrumet
Uostalom, kad se koči naglo, brzinomer pokazuje 0. A ovde je kočeno naglo kažu 80m. To ste zaboravili u akademskoj raspravi.
Čak i da nije tako, pitanje je koji je kablić prvi prekinut (a ima minimalno 3), pa postoji verovatnoća da zakuca na MIN ili MAX.
Sve je moguće, ali je nemoguće da pokazuje bilo šta realno. Baš kao i obrtomer ili neki drugi instrumet
Uostalom, kad se koči naglo, brzinomer pokazuje 0. A ovde je kočeno naglo kažu 80m. To ste zaboravili u akademskoj raspravi.