Ševrolet problemčići
Re: Ševrolet problemčići
Ono pucanje se cuje oko rucne, kad se povuce, tu je negde zezalica, nesto glavi...
Jos nesto interesantno:
-Testirao sam ovu BT dijagnostiku na raznim kolima, Punto, Fiesta, Fabia, ko god je hteo od kolega...
Najinteresantnije je bilo na Fabiji, tu je recimo trenuntna potrosnja koju ocitava Android, 1l, veca od one koju ocitava bord komp.
Ipak se te potrosnje racunaju posredno pomocu razlicitih algoritama....
Jos nesto interesantno:
-Testirao sam ovu BT dijagnostiku na raznim kolima, Punto, Fiesta, Fabia, ko god je hteo od kolega...
Najinteresantnije je bilo na Fabiji, tu je recimo trenuntna potrosnja koju ocitava Android, 1l, veca od one koju ocitava bord komp.
Ipak se te potrosnje racunaju posredno pomocu razlicitih algoritama....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Ovo je problem.Bax napisao:Sa sam spalio ceo rezervoar od 55l, za 140 km.
Njemu da je rezervoar preko 160 mogao bi da ti parira da sa jednim punjenjem pređe 400. Al ga prosek na 100 ubi kao dajca da vozi.
- Saša
- Postovi: 14276
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ševrolet problemčići
Njemu je bre gasni uređaj totales raštelovan, to je potrošnja od 39 litara na 100 km što nikako nije normalno. Toliko ni ruski tenk ne troši pri punom gasu... Kada to sredi biće potpuno drugačija priča. 

- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Ševrolet problemčići
Ruski tenk pri punom gasu trosi preko 300l/100kmh tako da je jos i ekonomican 
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Ševrolet problemčići
Kratak presek za log.
Auto je presao 2600km, od kad je kod mene, 1000km, od kad sam uradio preventivnu zamenu ulja i filtera.
1. juce sam se opet malo zezao sa park senzorima, radio neke rokade, vratio fabricke, i sad imam setup, koji sljaka(a i lep je), e sad nadam se trajno
2. nivo ulja sto me posebno raduje, zakucan na MAX, dakle ili ne trosi, ili minimalno trosi (mehanika motora je dobra)
3. posle vratolomija sa crevima, cepovima, i selnama, bio sam oprezan neko vreme, danas uradio test pod termickim opterecenjem(turiranje
), koliko je provera pokazala, vise ni tu nemam ni najmanje curenje (nema kapljica na prstu), a nivo je vec 10ak dana stabilan.
4. test potrosnje je u toku, danas sam doduse provozao par zescih km, ali nece valjda toliko da utice
PS. majstor plindzija, je zaboravio neka crevca u kolima, koja sam danas uocio, neke vakum senzore, koje je kacio na isparivac
TEKUCI PROBLEMI:
1. Zahvaljuji Dragvorlu sam provalio da jedna celjust pozadi glavi, a naknadnim testiranje, to je problem do rucne, ako na pocetku voznje cimnem rucnu, to se otkoci(nesto pukne
).
2 Takodje imam problem sa nepreciznim automatskim menjace,(da i to je moguce), to u voznji ne smeta, ali rucica ima neki hod kao u Jugu, i to su nesto skenjali tokom generalke.
Auto je presao 2600km, od kad je kod mene, 1000km, od kad sam uradio preventivnu zamenu ulja i filtera.
1. juce sam se opet malo zezao sa park senzorima, radio neke rokade, vratio fabricke, i sad imam setup, koji sljaka(a i lep je), e sad nadam se trajno

2. nivo ulja sto me posebno raduje, zakucan na MAX, dakle ili ne trosi, ili minimalno trosi (mehanika motora je dobra)
3. posle vratolomija sa crevima, cepovima, i selnama, bio sam oprezan neko vreme, danas uradio test pod termickim opterecenjem(turiranje

4. test potrosnje je u toku, danas sam doduse provozao par zescih km, ali nece valjda toliko da utice

PS. majstor plindzija, je zaboravio neka crevca u kolima, koja sam danas uocio, neke vakum senzore, koje je kacio na isparivac
TEKUCI PROBLEMI:
1. Zahvaljuji Dragvorlu sam provalio da jedna celjust pozadi glavi, a naknadnim testiranje, to je problem do rucne, ako na pocetku voznje cimnem rucnu, to se otkoci(nesto pukne

2 Takodje imam problem sa nepreciznim automatskim menjace,(da i to je moguce), to u voznji ne smeta, ali rucica ima neki hod kao u Jugu, i to su nesto skenjali tokom generalke.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24663
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ševrolet problemčići
Pazi to sa rucicom moze da napravi problem da taj ventil sto propusta ulje ostane u medjupolozaju i da napravi problem. Kada ubacujes u polozaj namesti rucicu tako da se ne klima.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Ševrolet problemčići
Videcu, ako auto jos neko vreme bude kod mene, otvoricu da vidim sta se to razlokalo oko te rucice.
Saltam ja to bez problema, ali je bezveze onako santavo.
Sa ovim poslednjim sipanjem od 23 litre plina, sam presao vec oko 100km, za sada jos nije pocelo da blinka, to mi je kao neki pokazatelj.
Ako predjem jos 50 km, onda je nesto napravljeno, optimista sam.
Dijagnostika, mi je strava interesantna, do sada sam nakacio:
-Fabiu 1.2 htp
-Vectru 1.8
-Epicu 2.0
-Punta 1.2
Pratio sam rad lambda sonde, malopre.
Interesantno da svaki auto ima razlicit set senzora, i funkcionalnosti u Torque aplikaciji.
Super zezalica.
Saltam ja to bez problema, ali je bezveze onako santavo.
Sa ovim poslednjim sipanjem od 23 litre plina, sam presao vec oko 100km, za sada jos nije pocelo da blinka, to mi je kao neki pokazatelj.
Ako predjem jos 50 km, onda je nesto napravljeno, optimista sam.
Dijagnostika, mi je strava interesantna, do sada sam nakacio:
-Fabiu 1.2 htp
-Vectru 1.8
-Epicu 2.0
-Punta 1.2
Pratio sam rad lambda sonde, malopre.
Interesantno da svaki auto ima razlicit set senzora, i funkcionalnosti u Torque aplikaciji.
Super zezalica.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Jutros sam gledao sta je sa menjacem, jedna od sajli treba da se zategne, moracu da skinem kutiju za filter vazduha da probam da vidim gde je problem.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Potrosnja plina?
Re: Ševrolet problemčići
Slabo sam vozio za vikend, sad sam na 110km, treba da dodjem do 150, da bi bilo super.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Imam rezultate prvog merenja potrosnje plina, posle stelovanja, bez zamene dizni, 16,6l /100km.
Presao 138 km, za 23 litra plina(naravno tu je bilo i nesto benzina.)
Ako se pogleda da sam imao onaj jedan kraci test period, gde sam par km izvlacio maksimum iz motora, ovo deluje kao vrlo dobro, cak super, ako je idelana vrednost bila 14l.
Takodje bilo je tu opet vise voznji po 2 km.
Mozda nije super precizno, ali to prvo merenje kaze.
Presao 138 km, za 23 litra plina(naravno tu je bilo i nesto benzina.)
Ako se pogleda da sam imao onaj jedan kraci test period, gde sam par km izvlacio maksimum iz motora, ovo deluje kao vrlo dobro, cak super, ako je idelana vrednost bila 14l.
Takodje bilo je tu opet vise voznji po 2 km.
Mozda nije super precizno, ali to prvo merenje kaze.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14276
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Ševrolet problemčići
U poređenju sa prethodnih 39l/100 km to je više nego odlično. Još će od te Epice i biti auto.
Jest da nije ko Punto (MultiJet) po potrošnji, ali šta da se radi, niko nije savršen. 
TT


TT
Re: Ševrolet problemčići
Potrosnja Punta je bila 6.5 l dizela po gradu. Danas sam malo veci djir opalio sa Epicom, prosecna po Torque, 7.5 l, sad me vec zanima, da ga testiram i na benzin, ali jos je rano. Castio sam Epicu sa novim brisacima.
Quick check kaze da je voda i dalje stabilna, i to poglavlje lagano i zatvaram.
Parking senzori sad sljakaju sve vreme, stim sto su mozda malo izgubili na preciznosti, ali rade...
Sajla menjaca, je ispitana, ali problem nije u njoj.
Za sada sam radove olabavio, i zanima me da predjem tih 5000 km, da motor full legne, i da se uverim u pouzdanost masine.
Sad bi mi vec bilo i zao, da se proda, mada, i nema mnogo interesenata...
Imao sam danas priliku da malo provozam i Astru G, jao kakav sok kad sednes u ta manja kola, kao da sam na klupici u parku....
Quick check kaze da je voda i dalje stabilna, i to poglavlje lagano i zatvaram.
Parking senzori sad sljakaju sve vreme, stim sto su mozda malo izgubili na preciznosti, ali rade...
Sajla menjaca, je ispitana, ali problem nije u njoj.
Za sada sam radove olabavio, i zanima me da predjem tih 5000 km, da motor full legne, i da se uverim u pouzdanost masine.
Sad bi mi vec bilo i zao, da se proda, mada, i nema mnogo interesenata...
Imao sam danas priliku da malo provozam i Astru G, jao kakav sok kad sednes u ta manja kola, kao da sam na klupici u parku....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Nisam ispratio, šta je sa Puntom?
TT
TT