ftj napisao:Pitanje je i da li syncro funkcionise, cesto ga raskace.
Radi Syncro, ako si mislio na pogon na sva 4 tocka (ne razumem se ). Proveravano je kod majstora sve to za pogon, a ABS nismo bas testirali, ali nekoliko puta sam morao naglo da zakocim i idalje sam, dok sam kocio, imao kontrolu, nisu mi tockovi blokirali.
GTI nije sigurno, nije skoljka od njega.
Vrednost auta s obzirom na brojne neispravnosti, da ne radi uopste na benzin, da su potrebna velika ulaganja da se dovede u funkcionalno stanje, kategoriju vozila vredi onoliko koliko ti neko ponudi.
Za opisano stanje, ocekivao bih 500-700 evra ako je registrovan, 150 evra manje ako mu je istekla registracija.
Podrazumeva se da je pravno apsolutno regularan, da si ti vlasnik koji je upisan.
Inace, uobicajena vrednost kada nije sve ispravno je oko 20 dinara po kg,obicno 150-200 evra.
Ja bih ovako na nevidjeno na primer dao oko 400 evra. Da je auto u originalnom stanju, bez budzevina sa strane, vredeo bi vise. Volan koji pominjes je standardna VW za taj paket opreme, servo je isto standardna opcija.
Sve u svemu nista specijalno, tih Golfova ima na milione pa nije neki raritet da bi mu cena bila posebna.
S obzirom da ima ubrizgavanje, i da to ne radi to je glavna stavka koja obara cenu.
edit, koliko vidim ima Digifant ubrizgavanje. Plin ne deluje da je adekvatan za to ubrizgavanje, tj da i to verovatno nije ispravno odnosno treba ponovo ispocetka napraviti.
ljubitelj napisao:GTI nije sigurno, nije skoljka od njega.
Vrednost auta s obzirom na brojne neispravnosti, da ne radi uopste na benzin, da su potrebna velika ulaganja da se dovede u funkcionalno stanje, kategoriju vozila vredi onoliko koliko ti neko ponudi.
Za opisano stanje, ocekivao bih 500-700 evra ako je registrovan, 150 evra manje ako mu je istekla registracija.
Podrazumeva se da je pravno apsolutno regularan, da si ti vlasnik koji je upisan.
Inace, uobicajena vrednost kada nije sve ispravno je oko 20 dinara po kg,obicno 150-200 evra.
Ja bih ovako na nevidjeno na primer dao oko 400 evra. Da je auto u originalnom stanju, bez budzevina sa strane, vredeo bi vise. Volan koji pominjes je standardna VW za taj paket opreme, servo je isto standardna opcija.
Sve u svemu nista specijalno, tih Golfova ima na milione pa nije neki raritet da bi mu cena bila posebna.
S obzirom da ima ubrizgavanje, i da to ne radi to je glavna stavka koja obara cenu.
edit, koliko vidim ima Digifant ubrizgavanje. Plin ne deluje da je adekvatan za to ubrizgavanje, tj da i to verovatno nije ispravno odnosno treba ponovo ispocetka napraviti.