Potopljeni Punto - povratak u život
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Dobro, vidimo se u 12.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ja sam zaboravio da imam ispit u 12, tako da se vidimo tamo kasnije, vi idite, trazite od moje keve kljuc od magacina, ona je tamo.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život



A gde je ključ od Punta?
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
@Xepoj87
Ti si moj idol
Ti si moj idol

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Одг: Potopljeni Punto - povratak u život
Saša napisao:Ide 1.98 l, preporučeno je Tutela Car TechnyxBax napisao:Ko ima dokumentaciju nek pogleda koliko ulja ide u menjac
Edit: Geza je bio brži.
TT
Trazio sam ovo ulje, nema ga u AP sportu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Uzmite bilo kog proizvodjaca
Samo da je za taj menjac
Samo da je za taj menjac
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Znam gde ima u NS, ali to vam je daleko, a?
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ima sigurno u Bogunovicu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14296
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Odgovaraće i neko drugo, bitno da je SAE 75W-85, API GL4 Plus (to su specifikacije Tutele Car Technyx).
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13593
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Naravno da ih pranje neće sjebati ako nije načet hrom, nije to toliko kilavo. Uostalom, ako jeste, farovi su kaput jer su bili 8 dana akvarijum. A i prani su prvog dana da izađe glib.steva_anya napisao:Ne dirajte farove i ne perite farove!
Samo ih istresite koliko mozete od vode i blata i ostavite da izlapi voda.
Unosenje vode unutra ili bilo cega ce ih sjebati, hrom je na vodenoj bazi.
Farove dajte trojancu, on ce ih meni, pa cu ih ja srediti sa Micom i Draganom.
Ostecenje rozetni nije toliki problem, mogu u crno da se oboje da se ne placa skupo hromiranje sa srebrom, a za senila cemo se nekako snaci.
Kako god, ovo ni nema poente prati na taj način, mora da se otvori, ono što se nahvatalo na reflektoru nije prašina/prljavština da se brisne, nego nešto mnogo tvrdokornije zapeklo, ne znam šta je ali ne može ništa bez otvaranja...
Ako mene pitate polako se bližimo kraju dela koji možemo sami da uradimo. Unutra smo dobro oprali kola, neke plastike smo prali, ima još da se pere, al uskoro može da se dođe do faze sklapanja sa naše strane. Motor pali lepo, gotovo iz prve. I dalje ostaje problem te dizne, ali to će biti rešeno servisno. Neke stvari oko ponašanja motora nam nisu jasne, al to zahteva viši nivo.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ja otišao i zaboravio da se pozdravim... Nešto mi se isključio mozak, ne zamerite.
Tapatalk Pro
Tapatalk Pro
- Uroš S.
- Postovi: 11004
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Grujic napisao:Naravno da ih pranje neće sjebati ako nije načet hrom, nije to toliko kilavo. Uostalom, ako jeste, farovi su kaput jer su bili 8 dana akvarijum. A i prani su prvog dana da izađe glib.steva_anya napisao:Ne dirajte farove i ne perite farove!
Samo ih istresite koliko mozete od vode i blata i ostavite da izlapi voda.
Unosenje vode unutra ili bilo cega ce ih sjebati, hrom je na vodenoj bazi.
Farove dajte trojancu, on ce ih meni, pa cu ih ja srediti sa Micom i Draganom.
Ostecenje rozetni nije toliki problem, mogu u crno da se oboje da se ne placa skupo hromiranje sa srebrom, a za senila cemo se nekako snaci.
Kako god, ovo ni nema poente prati na taj način, mora da se otvori, ono što se nahvatalo na reflektoru nije prašina/prljavština da se brisne, nego nešto mnogo tvrdokornije zapeklo, ne znam šta je ali ne može ništa bez otvaranja...
Ako mene pitate polako se bližimo kraju dela koji možemo sami da uradimo. Unutra smo dobro oprali kola, neke plastike smo prali, ima još da se pere, al uskoro može da se dođe do faze sklapanja sa naše strane. Motor pali lepo, gotovo iz prve. I dalje ostaje problem te dizne, ali to će biti rešeno servisno. Neke stvari oko ponašanja motora nam nisu jasne, al to zahteva viši nivo.
Dogovorili smo sa Šarančetom da se kontaktira Johnny Steam da se vidi kada mogu da mu se odnesu ostaci koje treba očistiti, u međuvremenu, na auto su stavljeni farovi i funkcionalan je, može da se vozi, i treba ga oterati kod majstora da se vidi šta je sa tim diznama jer sami više ne možemo ništa, a kada se ostavi kod majstora skinuti farove i odneti ih na sređivanje. Tako će tri ključna procesa da se odrađuju u isto vreme jer je Šaranče rekao da bi mu dosta značilo da auto bude funkcionalan do 10.07.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Zamenjena je ponovo racvica, posto je i druga pukla.
Vracena je tabla i malo usrafljena.
I dalje radi kljakavo, prijavljuje gresku na cak 3 dizne, mada je samo jedna osetljiva na cukanje.
Radi klima. Radi sistem hladjenja.
Menjac i kvacilo, kocnice rade.
Vratili smo farove, da se auto otera kod majstora da vidi cilindre(dizne.)
Uporedo nek se pere enterijer, i sredjuju farovi.
To je sve.
Na kraju da se sve to napakuje nazad i tera....
Vracena je tabla i malo usrafljena.
I dalje radi kljakavo, prijavljuje gresku na cak 3 dizne, mada je samo jedna osetljiva na cukanje.
Radi klima. Radi sistem hladjenja.
Menjac i kvacilo, kocnice rade.
Vratili smo farove, da se auto otera kod majstora da vidi cilindre(dizne.)
Uporedo nek se pere enterijer, i sredjuju farovi.
To je sve.
Na kraju da se sve to napakuje nazad i tera....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Moram da priznam da je plan jako optimističan da sve proradi do 10. jula, a dolazimo u opasnost da se pogubi pola delova....
Ja sam i dalje za sistematičniju varijantu
- odneti u ponedeljak kod Džonija na pranje i naručiti filc i odneti farove Stevi
- do kraja nedelje vratiti ceo enterijer i videti šta sve ne radi i šta sve treba kupiti
- promeniti ulje u menjaču i kočnicama
- očistiti svo đubre sa placa i iz magacina
Tek kompletno napakovan auto bih vozio kod majstora, a vi radite kako vam volja.
Ja sam i dalje za sistematičniju varijantu
- odneti u ponedeljak kod Džonija na pranje i naručiti filc i odneti farove Stevi
- do kraja nedelje vratiti ceo enterijer i videti šta sve ne radi i šta sve treba kupiti
- promeniti ulje u menjaču i kočnicama
- očistiti svo đubre sa placa i iz magacina
Tek kompletno napakovan auto bih vozio kod majstora, a vi radite kako vam volja.
- Uroš S.
- Postovi: 11004
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ma taj filc ima u svakom stovarištu, ima u Termodomu na smederevcu a ima i na nekom stovarištu preko puta Vera u V.Stepe, i prejeftin je(reda 200kinti kvadrat).
Ja sam slobodan cele nedelje.
Ja sam slobodan cele nedelje.