
Ševrolet problemčići
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24661
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ševrolet problemčići
Promenio je vlasnika. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Ševrolet problemčići
Održavanje Chevroleta je pojelo Punta. 

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Ševrolet problemčići
Za Sevija je do sada ulozeno, mozda 100 evra, zajedno sa malim servisom.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ševrolet problemčići
I koliko sati? 
Jos odavno preracunavam sate u pare...

Jos odavno preracunavam sate u pare...

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Ševrolet problemčići
Sigurno 10ak dana, sam bio u garazi, i za kompom, oko njega.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Isao sam na tehnicki malopre da vidim kocnice na valjcima, kaze da su, sto se tice cifri odlicne.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Malopre se auto opet suocio sa njegovim egzekutorom.
Dao sam burazeru (vlasniku) masinu, i rekao mu da ga iscepa, kako on zna, da vidimo koje je stanje.
Ako nas nisu snimile kamere, rezultat je odlican, temperatura motora je bila stabilana do 100 stepeni, sve funkcionise savrseno, hladjenje je definitivno reseno.
Auto je spreman za duze putovanje, sto je sledeci test.
Dao sam burazeru (vlasniku) masinu, i rekao mu da ga iscepa, kako on zna, da vidimo koje je stanje.
Ako nas nisu snimile kamere, rezultat je odlican, temperatura motora je bila stabilana do 100 stepeni, sve funkcionise savrseno, hladjenje je definitivno reseno.
Auto je spreman za duze putovanje, sto je sledeci test.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Urekao sam ga, veceras je prestao da radi prvi cilindar....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Ševrolet problemčići
Ovakvi problemi po meni prevazilaze entuzijazam i energiju koju imas.
Trazio bi i borio se za garanciju. Kako mozete da predjete preko toga, platili ste debelo, a sad se natezete sa ovim DIY popravkama?
To sto su majstori dundjeri [ne] znaci da nema nista od garancije?
Trazio bi i borio se za garanciju. Kako mozete da predjete preko toga, platili ste debelo, a sad se natezete sa ovim DIY popravkama?
To sto su majstori dundjeri [ne] znaci da nema nista od garancije?
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Re: Ševrolet problemčići
+1steva_anya napisao:Trazio bi i borio se za garanciju.
Re: Ševrolet problemčići
Saša napisao:Kako je prestao da radi? Na plinu, benzinu, na oba?
TT
Na oba je prestao da radi.
P0301 je greska...
http://www.obd-codes.com/p0301
-----------------------------------------------------------------
Diagnostic Trouble Code (DTC) P0301
Cylinder 1 Misfire Detected
Circuit Description
The Engine Control Module (ECM) monitors the crankshaft and camshaft positions to detect if the engine is misfiring. The ECM looks for a quick drop in crankshaft speed. This test is executed in blocks of 100 engine revolution tests. It may take between one to several tests to store a Diagnostic Trouble Code (DTC) and illuminate the Malfunction Indicator Lamp (MIL). Under light misfire conditions, it may also take more than one trip to set a DTC. Severe misfire will flash the MIL, indicating that catalyst damage is possible.
Conditions for Setting the DTC
Ignition ON with the engine running.
No CKP, CMP, MAF, or TP faults exist.
Misfire detected on single cylinder.
Action Taken When the DTC Sets
The Malfunction Indicator Lamp (MIL) will illuminate.
The ECM will record operating conditions at the time the diagnostic fail. This information will be stored in the Freeze Frame and Failure Records buffers.
A history DTC is stored.
Conditions for Clearing the MIL/DTC
The MIL will turn off at the end of a consecutive validation cycle in which the diagnostic runs without a fault.
A history DTC will clear after 40 warm up cycles without a fault.
DTC(s) can be cleared by using the scan tool.
Desavao mi se i prvi i drugi boldovan slucaj.
Riknuo je ili injector, ili svecica, ili kako oni zovu COIL...
Ja osecam grub rad motora, tako da tesko da je injector, jer imam dva komada, plinski i benzinski.
Uz malo srece bice svecice....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
-
- Site Admin
- Postovi: 1907
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Ševrolet problemčići
Coil je bobina. Proveri i ožicenje. Generalno, nije to strašno. Dešava se. To je benzinac tako da sta god da je, relativno je jevtino da se sredi.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Re: Ševrolet problemčići
Svecicu nikad nisam video da je crkla
Bobina je 99%
Bobina je 99%