Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi



Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
Interesantno je citati izjave bivseg direktora i sindikalca.
Govore ono sto im odgovara, a ono sto im se ne svidja - precutkuju.
Treba znati da direktor ANK nije Bogom dan, vec sprovodi neciju politiku u delo. Tako do dolaska Etihada, tadasnjem Jat-u nije dat ni jedan popust (i ako se drugacije misli) i ako je kompanija cije je udeo u broju putnika prelazio 50% ali je zato Wizz dobio povlastice. Nisu im cak davali ni tecnost za razledjivanje aviona. I zato ce sada da odgovara.
Istine radi, treba pomenuti da su se i ostali ponasali macehinski prema domacem avioprevoziocu, pa je Direktorat davao konkurentskim firmama (Wizz i LH) vremena poletanja na vec razradjenim linijima Jat, 10tak minuta pre Jatovog poletanja sto je svojevrsni nonsens.
A gospodin sindikalac precutkuje da je ondasnji JAT osnivac aerodroma Beograd, i da je cerupanje osnivaca oduzimanjem Skolskog Centra i zgrade Letacke Operative bilo zamislivo kada su duvali drugi vetrovi u centrima politicke moci (recimo, kao kada je SMATSA otela deo parkinga za potrebe izgradnje nove zgrade i skolski centar u Vrscu na ime duga Jata).
A da je Jat/Er Sustikla duzan - duzan je. Zasto sa tim podatkom Radosavljevic nije izasao ranije u javnost nego je cuvao fotelju, pa papiri su kod njega?
E, Gospodo, stigli Arapi...
Govore ono sto im odgovara, a ono sto im se ne svidja - precutkuju.
Treba znati da direktor ANK nije Bogom dan, vec sprovodi neciju politiku u delo. Tako do dolaska Etihada, tadasnjem Jat-u nije dat ni jedan popust (i ako se drugacije misli) i ako je kompanija cije je udeo u broju putnika prelazio 50% ali je zato Wizz dobio povlastice. Nisu im cak davali ni tecnost za razledjivanje aviona. I zato ce sada da odgovara.
Istine radi, treba pomenuti da su se i ostali ponasali macehinski prema domacem avioprevoziocu, pa je Direktorat davao konkurentskim firmama (Wizz i LH) vremena poletanja na vec razradjenim linijima Jat, 10tak minuta pre Jatovog poletanja sto je svojevrsni nonsens.
A gospodin sindikalac precutkuje da je ondasnji JAT osnivac aerodroma Beograd, i da je cerupanje osnivaca oduzimanjem Skolskog Centra i zgrade Letacke Operative bilo zamislivo kada su duvali drugi vetrovi u centrima politicke moci (recimo, kao kada je SMATSA otela deo parkinga za potrebe izgradnje nove zgrade i skolski centar u Vrscu na ime duga Jata).
A da je Jat/Er Sustikla duzan - duzan je. Zasto sa tim podatkom Radosavljevic nije izasao ranije u javnost nego je cuvao fotelju, pa papiri su kod njega?
E, Gospodo, stigli Arapi...
Re: Vazduhoplovi
bez ikakve zelje za zucnom raspravom ili bilo cim, imam 2 pitanja za tebe -
1 - jel ti mislis da je smatsa dobila/otela ili kupila/(bila primorana da kupi) centar u vrscu?
2 - ako je zaista postojao dug jata prema smatsi, da li je normalno ( da sad ostavimo na stranu mehanizam kad i kako ) da smatsa naplati svoja dugovanja preuzimanjem imovine jata?
evo recimo da se ne razumem i nisam u toku sa desavanjima u smatsi po tom pitanju, a ti si koliko vidim obavesten, voleo bih da cujem zasto stalno na tome insistiras ( pri tome ne mogu reci ni da jesi niti da nisi u pravu, pogotovo ne sa sigurnoscu sa kojom ti iznosis tu pricu )....
1 - jel ti mislis da je smatsa dobila/otela ili kupila/(bila primorana da kupi) centar u vrscu?
2 - ako je zaista postojao dug jata prema smatsi, da li je normalno ( da sad ostavimo na stranu mehanizam kad i kako ) da smatsa naplati svoja dugovanja preuzimanjem imovine jata?
evo recimo da se ne razumem i nisam u toku sa desavanjima u smatsi po tom pitanju, a ti si koliko vidim obavesten, voleo bih da cujem zasto stalno na tome insistiras ( pri tome ne mogu reci ni da jesi niti da nisi u pravu, pogotovo ne sa sigurnoscu sa kojom ti iznosis tu pricu )....
Re: Vazduhoplovi
Kao sto si mogao da primetis, nesto ne preterano ne ljubim Jat (a imam debele razloge zasto), ali isto tako volim da se kaze istina. A istinu oko otimanja parkinga i skole mislim da smo vec prezvakali u ranijim postovima...
A da pitam ja tebe nesto, ako moze?
Sta se ti toliko jedis na svaki (ali apsolutno svaki) pomen SMATSA-e k'o da je tvoja dedovina?
A da pitam ja tebe nesto, ako moze?
Sta se ti toliko jedis na svaki (ali apsolutno svaki) pomen SMATSA-e k'o da je tvoja dedovina?
Re: Vazduhoplovi
Dobro de, svako na svoju stranu. I ti si veoma negativan ka AS.
Meni kao korisniku usluga je AS zasad odlična kompanija, daleko bolja nego JAT. Videćemo šta će od svega da ispadne, ali toliko naslova u novinama sigurno nije zabadava, na žalost...
Tapatalk 4
Meni kao korisniku usluga je AS zasad odlična kompanija, daleko bolja nego JAT. Videćemo šta će od svega da ispadne, ali toliko naslova u novinama sigurno nije zabadava, na žalost...
Tapatalk 4
Re: Vazduhoplovi
parking se secam da smo spominjali, ali nisam bio u katastru da vidim gde je cije i dokle, tako da ne mogu da trvdim nista verujem danapravljen sve to funkcionisalo malo drugacije... oko skole se ne secam sta smo vise pricali, ali mi svakako nisi odgovorio na pitanje, ovo od pre par postova. ako ne zelis, mrzi te ili sta god, ok...zuzazu napisao:Kao sto si mogao da primetis, nesto ne preterano ne ljubim Jat (a imam debele razloge zasto), ali isto tako volim da se kaze istina. A istinu oko otimanja parkinga i skole mislim da smo vec prezvakali u ranijim postovima...
A da pitam ja tebe nesto, ako moze?
Sta se ti toliko jedis na svaki (ali apsolutno svaki) pomen SMATSA-e k'o da je tvoja dedovina?
ja se ne jedim na svaki pomen smatse, nije mi dedovina


samo jos jednom, cisto da bude jasno, ako je moguce ne zelim sad nikakvo dopisivanje i nadmudrivanje, samo me zanima, ako mozes i zelis da mi odgovoris na ona dva postavljena pitanja. ako ne, opet lepo

Re: Vazduhoplovi
Generalno ne podnosim ovog "političara", ali ima svetle trenutke.
Živković: Država će do 2017. davati subvencije Er Srbiji
http://www.danas.rs/danasrs/ekonomija/z ... FacUZ.dpuf
Beograd - Vlada Srbije još nije ispunila svoje obećanje da će javno objaviti ugovor sa Etihadom o kupovini Jat ervejza, ali je to umesto njih juče uradio bivši premijer Zoran Živković. Predsednik Nove stranke je naime na svom nalogu na Tviteru postavio fotografiju jedne stranice ugovora u kojoj se otkriva obaveza države da sve do 2017. godine Er Srbiji redovno daje subvencije kako bi se nadomestio nedostatak gotovinskih sredstava u toj kompaniji.
U dokumentu označenom kao "javna verzija" izostavljeni su svi iznosi koje Vlada Srbije duguje Etihadu, odnosno Er Srbiji, ali decidno piše da će "u periodu od prvog kvartala 2014. do 31. decembra (uključujući 31. decembar 2016. godine) Vlada Republike Srbije obezbediti USD Š...Ć u vidu subvencija privrednom subjektu Air Serbia, radi pokrivanja manjka gotovinskih sredstava i podrške potrebama za obrtnim kapitalom". Dodaje se i da se posle 2016. ne očekuju dodatne subvencije za finansiranje poslovanja, "kada će restrukturiranje biti završeno".
"Vlada Srbije će, iz naših džepova, davati subvencije Air Serbia do kraja 2016. godine! Ukupan iznos je državna tajna!", napisao je Živković uz sliku ugovora.
U Er Srbiji su juče odbili da komentarišu ovu vest, uključujući i da potvrde ili demantuju autentičnost dokumenta, upućujući medije da se za odgovore obrate Vladi Srbije ili samom Etihadu.
Iz Ministarstva privrede na pitanja Danasa o autentičnosti objavljenog teksta i razlozima zbog kojih je država pristala, a Etihad subvencije do 2017. godine stiglo nam je samo kratko obaveštenje da "kao ozbiljna institucija ne komentarišu tvitove i komentare sa društvenih mreža. Na pitanja nije odgovorilo ni Ministarstvo saobraćaja u čiji delokrug rada spada i aviosaobraćaj. Nije odgovoreno ni na pitanje kada će država ispuniti obećanje i objaviti ugovor te da li će i u njemu svi podaci o ciframa biti izbrisani.
Nejasno je zbog čega se traže državne subvencije za Er Srbiju do 2017. godine kada je premijer Aleksandar Vučić obećao da će ta kompanija postati profitabilna najkasnije u roku od dve godine od kada Etihad preuzme njeno rukovođenje, a najverovatnije i u roku od samo godinu dana. To znači da bi Er Srbija već ove godine trebalo da bude u plusu. Budući da do kraja 2016. ima više od tri godine, računajući od trenutka kada je Etihad počeo da upravlja Er Srbijom, ostaje otvoreno pitanje da li arapski partner zaista veruje u javno dato obećanje da će Er Srbija od 2015. biti uspešna kompanija ili je ta izjava data iz drugih razloga.
Ostaje nepoznato i kako je Zoran Živković došao do ugovora, koji Vlada i dalje drži u tajnosti. Prema izjavi bivšeg ministra privrede Saše Radulovića, ugovor sa Etihadom stoji u sefu u kancelariji ministra privrede, što bi, pod uslovom da nema drugih kopija, moralo da znači da je dokument mogao da potekne samo sa tog mesta. Međutim, sredinom maja, aktuelni ministar privrede Dušan Vujović je izjavio da se ugovor sa Etihadom u njegovom sefu ne nalazi.
"Sve sam dobro pregledao, tamo nema ugovora. Mislim da je premijer obećao određenu dinamiku puštanja ugovora. To je premijer obećao, bolje da njega pitate za to", izjavio je tada ministar.
Uz to, logično je pretpostaviti da ugovor koji je (nekad) bio u sefu ministra privrede, nije jedini primerak kojim raspolaže država, a i sama činjenica da na objavljenom isečku stoji oznaka "javna verzija" pretpostavlja da je država sama pripremila ili priprema ugovor za prikazivanje javnosti u obliku koji će se razlikovati od "tajne verzije", odnosno od prave verzije. Iz onoga što je do sada objavljeno, jasno je da država planira da od javnosti sakrije sve finansijske detalje ugovora, odnosno da postupi na skoro isti način kao što je učinila prethodna vlast kada je "objavila" ugovor sa Fijatom u kojem su skoro sve rečenice bile zacrnjene.
Živković: Država će do 2017. davati subvencije Er Srbiji
http://www.danas.rs/danasrs/ekonomija/z ... FacUZ.dpuf
Beograd - Vlada Srbije još nije ispunila svoje obećanje da će javno objaviti ugovor sa Etihadom o kupovini Jat ervejza, ali je to umesto njih juče uradio bivši premijer Zoran Živković. Predsednik Nove stranke je naime na svom nalogu na Tviteru postavio fotografiju jedne stranice ugovora u kojoj se otkriva obaveza države da sve do 2017. godine Er Srbiji redovno daje subvencije kako bi se nadomestio nedostatak gotovinskih sredstava u toj kompaniji.
U dokumentu označenom kao "javna verzija" izostavljeni su svi iznosi koje Vlada Srbije duguje Etihadu, odnosno Er Srbiji, ali decidno piše da će "u periodu od prvog kvartala 2014. do 31. decembra (uključujući 31. decembar 2016. godine) Vlada Republike Srbije obezbediti USD Š...Ć u vidu subvencija privrednom subjektu Air Serbia, radi pokrivanja manjka gotovinskih sredstava i podrške potrebama za obrtnim kapitalom". Dodaje se i da se posle 2016. ne očekuju dodatne subvencije za finansiranje poslovanja, "kada će restrukturiranje biti završeno".
"Vlada Srbije će, iz naših džepova, davati subvencije Air Serbia do kraja 2016. godine! Ukupan iznos je državna tajna!", napisao je Živković uz sliku ugovora.
U Er Srbiji su juče odbili da komentarišu ovu vest, uključujući i da potvrde ili demantuju autentičnost dokumenta, upućujući medije da se za odgovore obrate Vladi Srbije ili samom Etihadu.
Iz Ministarstva privrede na pitanja Danasa o autentičnosti objavljenog teksta i razlozima zbog kojih je država pristala, a Etihad subvencije do 2017. godine stiglo nam je samo kratko obaveštenje da "kao ozbiljna institucija ne komentarišu tvitove i komentare sa društvenih mreža. Na pitanja nije odgovorilo ni Ministarstvo saobraćaja u čiji delokrug rada spada i aviosaobraćaj. Nije odgovoreno ni na pitanje kada će država ispuniti obećanje i objaviti ugovor te da li će i u njemu svi podaci o ciframa biti izbrisani.
Nejasno je zbog čega se traže državne subvencije za Er Srbiju do 2017. godine kada je premijer Aleksandar Vučić obećao da će ta kompanija postati profitabilna najkasnije u roku od dve godine od kada Etihad preuzme njeno rukovođenje, a najverovatnije i u roku od samo godinu dana. To znači da bi Er Srbija već ove godine trebalo da bude u plusu. Budući da do kraja 2016. ima više od tri godine, računajući od trenutka kada je Etihad počeo da upravlja Er Srbijom, ostaje otvoreno pitanje da li arapski partner zaista veruje u javno dato obećanje da će Er Srbija od 2015. biti uspešna kompanija ili je ta izjava data iz drugih razloga.
Ostaje nepoznato i kako je Zoran Živković došao do ugovora, koji Vlada i dalje drži u tajnosti. Prema izjavi bivšeg ministra privrede Saše Radulovića, ugovor sa Etihadom stoji u sefu u kancelariji ministra privrede, što bi, pod uslovom da nema drugih kopija, moralo da znači da je dokument mogao da potekne samo sa tog mesta. Međutim, sredinom maja, aktuelni ministar privrede Dušan Vujović je izjavio da se ugovor sa Etihadom u njegovom sefu ne nalazi.
"Sve sam dobro pregledao, tamo nema ugovora. Mislim da je premijer obećao određenu dinamiku puštanja ugovora. To je premijer obećao, bolje da njega pitate za to", izjavio je tada ministar.
Uz to, logično je pretpostaviti da ugovor koji je (nekad) bio u sefu ministra privrede, nije jedini primerak kojim raspolaže država, a i sama činjenica da na objavljenom isečku stoji oznaka "javna verzija" pretpostavlja da je država sama pripremila ili priprema ugovor za prikazivanje javnosti u obliku koji će se razlikovati od "tajne verzije", odnosno od prave verzije. Iz onoga što je do sada objavljeno, jasno je da država planira da od javnosti sakrije sve finansijske detalje ugovora, odnosno da postupi na skoro isti način kao što je učinila prethodna vlast kada je "objavila" ugovor sa Fijatom u kojem su skoro sve rečenice bile zacrnjene.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
@dragan, svakako da mogu da odgovorim na svako pitanje vezano za bilo koju tvrdnju koju napisem.
Samo sam nekako navikao da se pita lepo, a ne na ovakav nacin, te cu te uskratiti odgovora I nece biti dopisivanja ni nadmudrivanja.

Samo sam nekako navikao da se pita lepo, a ne na ovakav nacin, te cu te uskratiti odgovora I nece biti dopisivanja ni nadmudrivanja.

Re: Vazduhoplovi
posto nisam pitao lepo, a ti si primer korektne komunikacije kad se prica o mnogim stvarima vezanim za vazduhoplovstvo, ja ti se izvinjavam na nacinu na koji sam postavio pitanje. ok, da ne duzimo onda 

Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- H4wkeye
- Postovi: 8762
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Dobro je, sreca pa je pilot video avion na pisti. Ovde je ili kontrolor pogresio ili pilot ovog aviona sto je taksirao se zajebao. Mada obicno piloti kada prelaze pistu imaju obicaj da pogledaju levo i desno, ne znam kako ovaj nije primetio da slece avion.
Re: Vazduhoplovi
Sreća da je vidljivost bila perfektna.