
Beograd
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Tacno tako. Tuga. 

- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Beograd
Kamionima prave divlju deponiju na Novom Beogradu, nadležni se prave ludi
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/463554 ... prave-ludi
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/463554 ... prave-ludi

Re: Beograd
e, to treba kaznjavati samo tako...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32290
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Beograd
Te deponije stalno niču kojekuda. Okolo naselja koja su na obodu grada ih ima najviše jer im je tu najzgodnije tj. najkraće da izbace šut i đubre iz okoline. Prosto je neverovatno da neko to radi, a još neverovatnije da niko ne odgovara za to.
Slušam pre neki dan na tv-u, čini mi se u Finskoj, ali nisam siguran. Uglavnom neka uređena zemlja. Neki lik napravio kuću bez dozvole. Nisu ga poslali u zatvor već pravo u ludnicu. To dovoljno govori o nama i koliko je naša država uređena.
Tapatalk with Desire 500
Slušam pre neki dan na tv-u, čini mi se u Finskoj, ali nisam siguran. Uglavnom neka uređena zemlja. Neki lik napravio kuću bez dozvole. Nisu ga poslali u zatvor već pravo u ludnicu. To dovoljno govori o nama i koliko je naša država uređena.
Tapatalk with Desire 500
Posetite www.garaza.rs !
Re: Beograd
To za ludnicu je prastara priča, navodno je bio u pitanju Crnogorac koji je lovio ribu dinamitom kod Stokholma
A ovo za istovar šuta će se rešiti momentalno uvodjenjem i sprovodjenjem kazni u visini vrednosti ovih matorih kamiona

A ovo za istovar šuta će se rešiti momentalno uvodjenjem i sprovodjenjem kazni u visini vrednosti ovih matorih kamiona

-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Posle mesec i po dana i desetine poslatih mailova, pre neki dan sam dobio pozitivan odgovor Gradske inspekcije a jutros je ovo ostecenje konacno popravljeno.Ogi napisao:Dodajem i Vodovod na spisak.Ogi napisao:Nije je moguce obici, radi se o poprecnoj iskopini preko citave ulice. Evo koga sam sve kontaktirao:
Komunalna policija
Beogradput
Direkcija za puteve
Gradska Inspekcija
Borim se i dalje ! Do pobede !
Sada se bas dobro osecam zato sto je ovo popravljeno samo zahvaljujuci mojoj upornosti i inicijativi a svi ce imati koristi od toga. Ovo je drugi put da popravljaju nakon mog pisanja i dizanja galame. Dobro se osecam. Ipak moze nesto da se uradi samo sto su svi ubijeni u pojam i ne zanima ih da urade nesto ni za sebe a kamoli za druge.
- profesorPROST
- Postovi: 3281
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
- profesorPROST
- Postovi: 3281
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Never Say Never Again
Re: Beograd
Slažem se - ČKD je zakon, mislim da se u Berlinu koristi još preko hiljadu primeraka modela KT4 (to je ovaj isti što i mi imamo). Šteta što firma više ne postoji, tj. kupio ih je Siemens i onda zatvorio, da mu ne bi pravili konkurenciju. Simens inače pravi tramvaje i vozove osrednjeg kvaliteta, ali imaju veoma jaku mrežu za lobiranje, pa ih dosta prodaju po Evropi.Floyd napisao:Ceski su zakon... cela ex istocna Nemacka ih i dan danas koristi a nama nevaljaju
Ponude za nove beogradske tramvaje je poslalo 17 firmi (otkup dokumentacije je koštao 10000 evra, kako se ne bi javljali razni neozbiljni preprodavci, već direktno proizvođači). Bilo je firmi i iz istočne i iz zapadne Evrope, između ostalog ponudu je poslao i francuski Alstom koji pravi TGV vozove, a takođe i najbolje tramvaje na svetu.
Naše (sada već bivše) gradske vlasti su ustanovile da od 17 ponuda, samo dve zadovoljavaju uslove konkursa: CAF i Končar. Končar je bio čak malo skuplji, ali sa motorima na svakoj osovini. To je za brdoviti Beograd vrlo važna osobina i ČKD KT4-YUB su upravo tako pravljeni specijalno za nas (plus im je "skraćen" finalni prenos, čime je max. brzina smanjena sa oko 75 km/h na 55 km/h, ali je povećan max. uspon koji mogu savladati).
Končar je odbijen, a izabran CAF, koji doduše izgleda lepo, ali je krhke konstrukcije i nema motore na svakoj osovini.
Zaključak: posao je od starta namešten da CAF pobedi, jer je neko verovatno kod njih uspeo da "dogovori" najveću proviziju za sebe. Naravno da se nije morao kupiti ni Končar, ni Alstom, ni Siemens, ali bio je tu čitav niz jako modernih niskopodnih tramvaja poljske, beloruske i ruske proizvodnje koji su pri tome bili adekvatni za Beograd, plus mnogo jeftiniji.
Ђенерал Јанковић
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Beograd
Sve sve ali sedišta što su neudobna....
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Re: AW: Beograd
Zanimljive informacijesnork napisao:Slažem se - ČKD je zakon, mislim da se u Berlinu koristi još preko hiljadu primeraka modela KT4 (to je ovaj isti što i mi imamo). Šteta što firma više ne postoji, tj. kupio ih je Siemens i onda zatvorio, da mu ne bi pravili konkurenciju. Simens inače pravi tramvaje i vozove osrednjeg kvaliteta, ali imaju veoma jaku mrežu za lobiranje, pa ih dosta prodaju po Evropi.Floyd napisao:Ceski su zakon... cela ex istocna Nemacka ih i dan danas koristi a nama nevaljaju
Ponude za nove beogradske tramvaje je poslalo 17 firmi (otkup dokumentacije je koštao 10000 evra, kako se ne bi javljali razni neozbiljni preprodavci, već direktno proizvođači). Bilo je firmi i iz istočne i iz zapadne Evrope, između ostalog ponudu je poslao i francuski Alstom koji pravi TGV vozove, a takođe i najbolje tramvaje na svetu.
Naše (sada već bivše) gradske vlasti su ustanovile da od 17 ponuda, samo dve zadovoljavaju uslove konkursa: CAF i Končar. Končar je bio čak malo skuplji, ali sa motorima na svakoj osovini. To je za brdoviti Beograd vrlo važna osobina i ČKD KT4-YUB su upravo tako pravljeni specijalno za nas (plus im je "skraćen" finalni prenos, čime je max. brzina smanjena sa oko 75 km/h na 55 km/h, ali je povećan max. uspon koji mogu savladati).
Končar je odbijen, a izabran CAF, koji doduše izgleda lepo, ali je krhke konstrukcije i nema motore na svakoj osovini.
Zaključak: posao je od starta namešten da CAF pobedi, jer je neko verovatno kod njih uspeo da "dogovori" najveću proviziju za sebe. Naravno da se nije morao kupiti ni Končar, ni Alstom, ni Siemens, ali bio je tu čitav niz jako modernih niskopodnih tramvaja poljske, beloruske i ruske proizvodnje koji su pri tome bili adekvatni za Beograd, plus mnogo jeftiniji.

Nisam znao da CKD vise ne postoji, mada sam primetio da su novi tramvaji u Pragu i Brnu, Skode.
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Beograd
Kule će parati oblake: Ovo su budući simboli Beograda
Da je studija visokih objekata ranije ukinuta, prestonica bi danas verovatno drugačije izgledala - s već nekoliko oblakodera koji bi se utrkivali koji je viši.
Privremeni organ je pre formiranja gradske vlasti stavio van snage studiju koja je ograničavala visinu objekata, čime su investitori iz Emirata dobili zeleno svetlo da u Savamali grade toranj visok 220 metara u sklopu "Beograda na vodi“.
Kada je "Beograd na vodi" pre nekoliko meseci predstavljen u Dubaiju, rečeno je da su u uži krug izabrana četiri idejna rešenja kule, a za koje rešenje se na kraju opredelio arapski investitor saznaćemo već u petak, 27. juna, kada će projekat biti predstavljen u renoviranoj zgradi Beogradske zadruge u Karađorđevoj ulici.
Međutim, kula u okviru "Beograda na vodi" nije jedini planirani oblakoder na beogradskoj panorami. Izraelska kompanija "Plaza centres“ najavljuje da će, ukoliko dobije neophodne dozvole, u Ulici kneza Miloša izgraditi kulu visine od oko 100 metara.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/475383 ... i-Beograda
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=865913
Da je studija visokih objekata ranije ukinuta, prestonica bi danas verovatno drugačije izgledala - s već nekoliko oblakodera koji bi se utrkivali koji je viši.
Privremeni organ je pre formiranja gradske vlasti stavio van snage studiju koja je ograničavala visinu objekata, čime su investitori iz Emirata dobili zeleno svetlo da u Savamali grade toranj visok 220 metara u sklopu "Beograda na vodi“.
Kada je "Beograd na vodi" pre nekoliko meseci predstavljen u Dubaiju, rečeno je da su u uži krug izabrana četiri idejna rešenja kule, a za koje rešenje se na kraju opredelio arapski investitor saznaćemo već u petak, 27. juna, kada će projekat biti predstavljen u renoviranoj zgradi Beogradske zadruge u Karađorđevoj ulici.
Međutim, kula u okviru "Beograda na vodi" nije jedini planirani oblakoder na beogradskoj panorami. Izraelska kompanija "Plaza centres“ najavljuje da će, ukoliko dobije neophodne dozvole, u Ulici kneza Miloša izgraditi kulu visine od oko 100 metara.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/475383 ... i-Beograda
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=865913

Re: Beograd
http://www.youtube.com/watch?v=v5N9_QKmHyk od ovakvih clanaka...