Isparavanjem tecnog gasa neposredno u komori sagorevanja na oko -30C povecava se sadrzaj kiseonika na raspolaganju. Vise kiseonika omogucava podizanje perfomanski, slicno kao sto je efekat koji postize interkuler kod turbo motora.dragvorl napisao:Ne znam kako su postigli to poboljsanje performansi, sem ako potrosnja nije ekstremno veca. Za iskoristenje veceg oktanskog broja gasa mora da se podigne stepen kompresije.Saša napisao:Nema više potrošnje benzina uopšte, 10% bolje performanse nego na benzinu, pola postojeće instalacije nije ni potrebn, nema recimo više gasnih dizni - benzinske se koriste za isti posao, nema isparivača...
Da li je bas 10% ili 7% ili nn moze da se razmatra za svaki konkretan slucaj ali pravilo je da motor pri pogonu na LPG ostvaruje veci efekat nego pogonu na benzin.
Praksa na merenjima, ovakvi sistemi se fabricki ugradjuju u Australiji i kako se radi o vecim brojkama vozila pouzdanost pravila je veoma visoka.
Motor se pali direktno na LPG.
Slicno ima Hjundai/Kia za svoje azijske modele, sistem direktnog ubrizavanja LPi.
U nasem regionu u Bugarskoj ima vise takvih sistema kao konverzija, sa najvise iskustava.