Ševrolet problemčići

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14276
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Ševrolet problemčići

Post od Saša »

Trebaš biti šeik da bi to vozio... :nonono: Tako sam ja jedno vreme vozio Audija 100 Avanta 2.0 benzinca i stanem na pumpu, pumpadžija toči... toči... i toči... pa ne staje... (sporija pumpa :D ) i vidim ga kako se posle nekog vremena saginje pod auto, da vidi da nije promašio cevku pa prosipa negde ispod... :rofl: Kažem mu sve je u redu, ne brini, ima veliki rezervoar... :kezo: Al jbg, bila takva vremena, moglo se... :)
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12153
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Mozda je ipak bio u pravu onaj majstor, sto se tice smanjivanja zazora svecice, na plinu...
Osecam, da se muci kad treba da prebaci, vrlo moguce da je teze paljenje zbog zazora.
Neke BERU svecece, sto su po katalogu za Epicu na Plin imaju zazor od 0.7mm...

Ja sam na Denso ostavio 1mm.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Ševrolet problemčići

Post od ljubitelj »

Prebacivanje sa benzina nema uticaja od zazora svecice. Da je zazor preveliki ne bi ni radio na benzinu koji se teze pali kao smesa od plina.

Mnogo verovatnije je da je prebogata smesa na plin, tj razdesen plinski sistem, koja ugusi motor i treba vremena dok motor "proguta".
Slicno kao kada se na karburatorskom benzincu povuce sauh na zagrejanom motor.

Plin (kao i benzin) sagoreva pravilno samo u okolini stehiometrijskog odnosa mase goriva i mase kiseonika.
Bogatija smesa, plin teze ili nikako ne sagoreva.

Promenom svecica uvek je pozeljno prekontrolisati plinsku mapu, i korigovati po potrebi pogotovu ako se vrsi promena modela svecica.

A mozda jos od starta plinski sistem nije bio idealno optimizovan.

Sastav izduvnih gasova, udeo CO2 u odnosu na udeo CO na analizatoru pokazuje kakva je prilagodjenost smese motoru.

CO2 treba da bude 12-15%, CO oko 0.05-0.2%(zapravo i manje nakon prolaska kroz katalizator), ostatak H2O i NOx.

Vrlo je moguce da ECU benzina pamti LTFT (ako je bio pogresan sastav smese pre promene svecica i popravke plinske dizne) pa to treba pobrisati iz tabela da ponovo nauci novo ispravno stanje.
Ili voziti na benzin nekoliko stotina km pa ce sam ECU nauciti kako treba i korigovati smesu.

Podrazumeva se da lambda sonde rade korektno i da ispravno (brzo) ocitavaju kroz vremenski ciklus.

Kada nije dobra plinska smesa na prvoj lambda sondi se vidi da signal postaje sve vise cetvrtka a kada je dobra sve vili lici na sinus.

Ja kada radim plinsku mapu vise gledam sliku signala iz lambda sonde nego sto se zanimam milisekundama plinskih dizni. Ovo sam naucio na tezi nacin, ne pise u uputstvu za instaliranje plinskih sistema. Kada mi signal lambda sonde izgleda dobro, obicno se pokaze na merenju izduvnih gasova da je sagorevanje skoro teorijski idealno.

Ovo vazi za Boschov ECU i njegovu logiku ucenja "pameti" odnosno korekcije mapa, ne znam za Epicu pa shvati ovo neobavezno, sto bi rekli radite na sopstvenu odgovornost.

18 litara mi deluje previse za 2000ccm atmo motor.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12153
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Pa tako je kako je, tj. to je njegova stabilna potrosnja od kako je nov.
Izgleda da sam ja onih 10.5l na otvorenom postigao na umece, a ne na to, sto je plin sredjen.

Uglavnom, mene vise mrzi, da se smucam po plinskim majstorima...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10895
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Ševrolet problemčići

Post od sebekkg »

sta si resio? hoces da ga vr'ces bratu ili ostaje kod tebe pa da ga vidis koliko trosi na zinbe? Mislim da ce manje trositi, posto nije neki dunster stelovao benzin.
Slika
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12153
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Nema tu mnogo stelovanja benzina, to je isprogramirano fabricki u ECU.

Cisto sumnjam da moze benzina manje a trosi, ali sam prilicno siguran, da ce biti slicno.

Nemam sad bas finansije da to testiram (tj. i ne zanima me)
10.7l TNG na otvorenom je dobra potrosnja, pa cak i taj odnos grad - otvoreno, mi je kao kod drugih automobila koje sam imao, u gradu mi autombili trose 60% vise, nego na magistrali.

Ne bih da se zakunem, ali je drugaru Cruze dizelas, bio jako rastrosan.

JEdino sto ne vidim nikakav efekat toga plina, sem da poprckuje sve po malo u tom motoru, a stednja je minimalna, ako je i ima...

A one price menjanja zazora na svecicama, se iskreno jezim, taj plin je velika skarabudzevina, to je moje licno i iskreno misljenje - hobi auto....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Ševrolet problemčići

Post od McGruja »

Ima efekat plin na benz ECU, i to ogromnih
Ako je plin raštlovan, ECU upija pogrešne parametre za vreme rada na plinu, koje primenjuje na benz
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Ševrolet problemčići

Post od ljubitelj »

:plusone:

Bese Epica je model auta?

11.93litr/100km plina je prosek za 20 automobila automatik na spritmonitor.de

Maskimum, i to samo jedan vlasnik, je 14.20lit.

Ja sam imao 2 auta 2000ccm sa plinom, oba manuelni menjac.

Jedan je otprilike po velicini tvog, trosio je 12lit plina, drugi je bio veci, dosta losije aerodinamike a trosio je 14litara.
Poslednja izmena od ljubitelj u 11 Jul 2014, 19:15, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13564
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Ševrolet problemčići

Post od Grujic »

Otkud to?

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Ševrolet problemčići

Post od McGruja »

Pomera paljenje, kolicinu goriva
Genneralno, plin ume sranje da napravi ako je lose ugradjen\nastelovan
Korisnikov avatar
dunx81
Reactions:
Postovi: 5692
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: Ševrolet problemčići

Post od dunx81 »

Na Golfu se to desilo. Plinski ecu nesto brljao pa ni na benzin nije isao kako treba a i potrosnja se poremetila. Bas je Bax savetovao skidanje kleme i resetovanje racunara sto je davalo rezultata dok se opet ne prebaci na plin. Na kraju je Babic sve to pocupao,stavio novo i od tada sve ok.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12153
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Pa sve je to lepo, ali meni benzinski bord crta super potrosnje, ali nemam kintu(herca) da testiram :)
Drugo taj auto lepo ide na oba goriva, i mirno radi.
Trece, malo me je vec smorio, moram da malo pauziram...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12153
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

http://www.4kotaca.net/HR/wiki-Testovi/ ... -16-ls.htm
Na cesti
Uz dva benzinska agregata (1.6/113 KS i 1.8/140 KS) u ponudi je 2.0 dizelaš u dvije izvedbe – 125 i 150 KS. Ipak, najzanimljiviji agregat je osnovni benzinac, za kojega je potrebno izdvojiti 12-tak tisuća eura. Riječ je o Opelovom agregatu Ecotec generacije koji razvija 113 KS i 153 Nm. Uz težinu od 1360 kg teško se nosi s masivnim Cruzeom, pa često zahtijeva visoke okretaje. Ubrzanje do stotke traje 12,5 sekundi, maksimalna brzina iznosi 185 km/h. Petbrzinski mjenjač dugačkog je prijenosa, pa je za maksimalan potencijal motor nužno često spuštati brzinu, dvije niže kada se pokaže potreba za jačim ubrzanjem.

Vožnja autocestom unutar ograničenja brzine maksimalno je ugodna i komforna, a veća razina buke u kabinu počinje dopirati tek iznad 170 km/h. Mekan ovjes više pogoduje autocestama i brzim prometnicama no uskim zavojitim cestuljcima, kada izraženo naginjanje karoserije može naškoditi putnicima. Upravljač je izravan, kao da je riječ o sportskom modelu, no nedostaje mu osjećaja, baš kao i papučici kočnice.

Veliki minus zaslužio je žedan motor, čiju je visoku potrošnju teško opravdati. U gradu nam je prosječno trošio 13,5 litara, dok je otvorena cesta zahtijevala prosječnih 10 litara.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Ševrolet problemčići

Post od Ivan »

Vozio sam cruze sa tim motorom, drugar imao sluzbenog, kazaljka na oci pada, a imam osecaj da isto (ne)ubrzava i na 2000rpm i na 4000rpm.

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
steva_anya
Reactions:
Postovi: 5456
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
Lokacija: Beograd

Re: Ševrolet problemčići

Post od steva_anya »

Mozes li uraditi testiranja sa komplet izvadjenom/iskljucenom instalacijom?
Da plin nema uticaj.

I dalje bi jurio garanciju.
Ili bi ga izlupao za totalku :kezo:
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Odgovori