methane.master napisao:Ajde daj još malo detalja o kolima. Nisi napisao kolika je cena za A3 od 105KS.Golf o kom sam pisao kupljen je prolog proleća sa onim popustom za 15000€ preko Porsche Leasinga. Bio je u Trendline varijanti i imao je čelične felne (čovek bolje nije ni hteo). Pitanje je koliko se uopšte može doplatiti kada se kupuje u toj varijanti i ako može koliko će to koštati. Stavite vi sve lepo na papir.
BTW, test Golfa 1,2 TDI imaš ovde na blogu ->
http://blog.garaza.rs/index.php/mali-mo ... 2tsi-85ks/
nemam pojma sta bi uzimao od opreme, verovatno xenone sa LED dnevnim svetlima, felne imam 19ke sa Golfa R, valjalo bi jos napakovati i GTi branike, ali to verovatno kasnije
Golf je taj osnovni 15500eura, na lizing je 14500eura... TDI je 3500eura skuplji, ovo pricam za osnovne bez doplate za opremu, samo xenoni su 1400eura npr... A3 je osnovni 21.000eura.
Floyd napisao:Ja bih pre uzeo 1.6 TDI. Dizel sa 105ks ide bolje, manje trosi, bolje drzi cenu, lakse se prodaje u Srbiji...
trosi manje 1l a skuplji je 3500eura, znaci ustedece na gorivu tu razliku nikad...
Floyd napisao:
ADrei napisao:mada cu ga verovatno i ja dosta vozati po beogradu jer A5 nije bas najzgodniji za parkiranje

A planiras da kupis A7

pa bas zbog toga, nije bas za voznju po gradu, do faksa itd...

a i sto da nabijam kilometrazu mom autu ako on vec kupi nov auto

meni je posle A3 koji je mogao na drvo da se popne A5 bas veliki, mnogo vise mesta treba kod paralelnog parkiranja, a ako se parkira jedan pored drugog onda ne mogu vrata da otvorim posto je dosta siri a i vrata su ogromna:kuku: