Chip-tuning

ICE, GPS, handsfree, chip, parking senzori, auto-grafika, zatamnjena stakla, tuning/styling i ostalo
Odgovori
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Chip-tuning

Post od nidza »

Velja napisao:Tu bi i temeljni Geza mogao da pomogne oko pretrage. Ako menjač dozvoljava, čipuj to kolko god možeš, to je i poenta kvatro pogona - da prenese silne Nm na podlogu.
nidza napisao: Ne diraj ništa, gustiraj lagano. To i nije auto za jurnjavu nego za uživanciju.

Jeeeste, a što si ti čipov'o svog Opela :kezo:
Niti je Opel niti je čipovan. :-D Biće valjda re-čipovan jednog dana, potpuno je fit za to u principu.

Tapatalk Pro
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10890
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Chip-tuning

Post od sebekkg »

Onda jedino u revotechnik u zagrebu?
Slika
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od dragvorl »

Raki_Audi napisao:Ma najvise za preticanja i za ubrzanja preko 140kmh
Ako je za te svrhe onda ga nece saraniti lako, sve i da nije isti menjac kao za jace motore, a verujem da je menjac isti. Moment jeste ono sto uvija, ali kada se startuje sa mesta tu je opterecenje verujem najbrutalnije.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Chip-tuning

Post od nidza »

Svako gaženje na nižim obrtajima ako mapa to dozvoljava. Odgovoran vozač koji kapira mašinu neće nikad da sahrani čipovan auto.

Tapatalk Pro
Korisnikov avatar
Raki_Audi
Reactions:
Postovi: 1291
Pridružio se: 13 Mar 2014, 20:24

Re: Chip-tuning

Post od Raki_Audi »

kao što sam rekao ... preticanja i ubranja za vece brzine
to je ono što mi fali i šta cu najviše koristiti

i što kazete neodgovoran vozac ce i fabriku rastuti
a kamoli ostalo, ali onaj koji je savestan ...nema brige

ali ostaje samo gde da ga radim
voleo bih ko na prošlom autu sve da vidim pre i posle
a ne samo imaš toliko i to je to
bez merenja ništa...
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Chip-tuning

Post od Velja »

@nidza
Mog'o bi da se zakunem da si negde pisao o boljitku nakon remapiranja tvog JTDm 8v :zbunjen:
Korisnikov avatar
Cp6uH
Reactions:
Postovi: 1155
Pridružio se: 28 Jan 2013, 13:50
Garaža: Toyota Corolla TSn
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od Cp6uH »

Madness motorsport Bugarska, imaš ih na FBu
Korisnikov avatar
codemaker
Reactions:
Postovi: 720
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od codemaker »

Raki, po mom mišljenju možeš bez problema da čipuješ tvoj motor.
Ako pri malim obrtajima ne daješ pun gas i time siluješ sklopove, nemaš mnogo razloga za brigu. Pogotovo ako si pregledao ključne sklopove pre čipa.

Ja sam pre dve godine čipovao A6 2.0 TDI, sa 320Nm i 136KS na 420Nm i 180KS U momentu čipovanja je bio na 140,000km. Sada ima 207,000km
Svakako je moj menjači i prenos verovatno slabiji od tvoga na quattru ali evo već dve godine nemam nikakvih problema, čak ni ne dimi kad se potopi gas.
A ide kao nezdrav.

Kao što si i rekao, i meni treba isključivo za preticanje. Tu želim da imam dovoljno snage i obrtnog momenta. I imam, dovoljno da sasvim bezbedno pretičem i uzbrdo kad treba. Jako sam zadovoljan.
Nisam neki sporać u vožnji tako da ne bih mogao reći da nešto štedim motor, ali nisam ni divljak. Volim da autoputem krstarim 140+km a veću snagu i obrtni momenat koristim na magistralnim putevima, zbog čega sam i ćipovao motor.

Veoma čuvam motor i za sada me jako dobro služi.
Kad moj slabiji motor može da izdrži nove Nm i KS, siguran sam da uz normalnu upotrebu i tvoj može.

Radio kod Revočip u Užicu i meren na Dyno pe i posle čipa. Imam i grafikone i ispise.
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Korisnikov avatar
Martin
Reactions:
Postovi: 2909
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
Lokacija: Sremska Mitrovica

Re: Chip-tuning

Post od Martin »

Da li ti je smanjio potrošnju kao što kažu da se smanjuje nakon čipa?
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9983
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Chip-tuning

Post od Markoni »

Kao sto Cp6uH rece Bugari su dosta ozbiljni, a i imaju 4x4 dyno...

Tapatalk Post
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Chip-tuning

Post od nidza »

Velja napisao:@nidza
Mog'o bi da se zakunem da si negde pisao o boljitku nakon remapiranja tvog JTDm 8v :zbunjen:
Nit je remapiran nit je 8v. :-) Doduše nekad davno je bio i biće opet.
Martin napisao:Da li ti je smanjio potrošnju kao što kažu da se smanjuje nakon čipa?
Smanji se po BC često, ali ne u realnosti.

Tapatalk Pro
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9983
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Chip-tuning

Post od Markoni »

Sto ce reci da je tvoj auto za jurnjavu, a Rakijev za uzivanciju... :)

Tapatalk Post
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Chip-tuning

Post od Velja »

@nidza
Izgleda da sam nešto pobrkao - nebitno :pivo:
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Chip-tuning

Post od nidza »

Zaboravio sam da dodam, ide blesav kad se nasvira. Prosto je šteta ne nasvirati makar menjao zamajac na svakom parnom a turbinu ma svakom neparnom malom servisu.

Tapatalk Pro
Korisnikov avatar
codemaker
Reactions:
Postovi: 720
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od codemaker »

Martin napisao:Da li ti je smanjio potrošnju kao što kažu da se smanjuje nakon čipa?
Ne bih rekao, potrošnja je ostala ista, mada je i ovako zadovoljavajuće niska.
Samo u izuzetnim slučajevima prelazim 6.5 (kad krenem od 180 pa dalje...)
Kod krstarenja autoputem na 140 ide oko 5.7
Bitnije mi je da sa 100 kad povuče u 4. očas stigne i na 160 kad zatreba.
Sve u svemu - zadovoljan skroz.
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Odgovori