Chip-tuning

ICE, GPS, handsfree, chip, parking senzori, auto-grafika, zatamnjena stakla, tuning/styling i ostalo
Odgovori
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od Xepoj87 »

AcaKayak napisao:Pa mogao si onda umesto sedista trosed da ugradis :D

(A bilo bi dobro i za jos neke stvari :djavo: )
Nije poenta da mi bude komforno, nego da se osecam mrsavije, da se osetim kao da imam 50kg manje :D
Dobro, 40, s obzirom da od 6. osnovne nisam imao manje od 80kg :D
A za te neke stvari imam krevet, treba mi prostora da iskazem svoju umetnost :D


Tako se i ja Codemaker secam kada sam imao 124 250D, pa kada nisam imao snage tokom preticanja, pa drugar otvori prozor, i doziva Boga, posto nisam imao koju klimu da iskljucim da bih dobio vise snage :D
Sto se potrosnje tice, nema razlike ako lagano, i bez promene gasa vozis, po gradu, ako malo zustrije vozim, ranije mi je bas opasno skakala potrosnja, ne mora to ni neka brzina da bude, ali guzva ga je ubijala, sada je to malo smirenije.
A minimalne potrosnje nikada nisam ni jurio, tako da i ne znam da li se nesto promenilo :D
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od dragvorl »

nidza napisao:Potrošnja mora da prati performanse, a ne položaj papučice zbog zakona fizike koji su konačni i nema potrebe dovoditi ih u pitanje.
Zakoni fizike jesu egzaktni, ali promenom ugla ubrizgavanja se moze povecati i pritisak u cilindru, a time iz iste kolicine goriva moze da se dobije veca sila na klipnjaci.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Chip-tuning

Post od McGruja »

A to opet ne noze da potraje koliko i stock motor

Mada bi ja svaki turbo chipno
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od dragvorl »

Ne mora da znaci. U VW uputstvu pise da je 1.6 TDI identican motor hardverski sem racunara, a nivoi snage se razlikuju, to sam citao pre godinu ili tako nesto. Sad svi proizvodjaci gledaju da sto vise unificiraju gamu motora, cak idu i na to da sto vise delova bude zajednicko izmedju benzinaca i dizelasa, sto manje razlicitih zapremina, itd. Na kraju krajeva jeste, mozda ce krace trajati, ali to su minorne razlike za obicnog korisnika, ja nisam skoro cuo da je neko radio generalnu na novijim motorima.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od nuk »

Pa nisi jer ga je taj neko prodao kada je video da motor ima problem a ovog sto je kupio je sramota da pise o tome po forumima :)
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od dragvorl »

A jes vala, to ti je kad samo forume citam. :kezo: Bas mi jedan kolega sa faksa radi kod Cubija na delovima, ako se setim bas cu ga pitati koliko ode delova za tdi hdi program. Inace gledam, sve stizu polovnjaci sa 90-150 kkm,10+ godina stari. Danas se potrkrala i dva komada sa 300 i 400 kkm iz DHL-a. :rofl:
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Chip-tuning

Post od Ivan »

Generalno turbo motori, pogotovo dizeli imaju konstrukcioni izuzetno jake motore zbog ogromnih pritisaka u cilindru koje su predvidjeni da trpe, pa podnose ogromna povecanja snage.

Pre ces sazvakati sve elemente transmisije i razleteti turbo nego sto dodjes do granica samog motora.


Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
KDman
Banned
Reactions:
Postovi: 335
Pridružio se: 29 Jan 2014, 22:14

Re: Chip-tuning

Post od KDman »

Baš me čudi da ako je tako zdravo povećati snagu čipovanjem, da to fabrike ne saznaju, pa i oni primene. Neverovatno, koliko su ti proizvođači zaostali naspram naših servisa i garaža :kezo:
Još je čudnije da prave iste motore a jedan ima 85ks a drugi 105ks. Izgleda da nemaju dovoljno tih čipovanih uređaja :kezo:
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od dragvorl »

Proizvodjac sigurno da nece da ga nasvira do kraja da mu se raspadaju motori nakon par godina, koga zaista briga da li ce ga predje milione, za neku normalnu upotrebu sve to izdrzi i vise nego dovoljno da i skoljku sarani. Isto tako, nece praviti ni milijarde raznih elemenata u razlicitim kvalitetima jer projektovanje i drzanje na lagerima i u bazama tolikih sklopova takodje nije jeftino.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
KDman
Banned
Reactions:
Postovi: 335
Pridružio se: 29 Jan 2014, 22:14

Re: Chip-tuning

Post od KDman »

Onda tvrdnja da čipovanje ne škodi motoru, da ga "poboljšava" ne pije vodu.
Jer nisam primetio da neko pošteno kaže da je uništio motor čipom.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Chip-tuning

Post od Ivan »

Proizvodjac mora napraviti auto da bude fool-proof u smislu da ocekuju kidanje kad je motor hladan, gasenje vrelog motora, udari na transmisiju potapanjem punog gasa na niskim obrtajima itd.
Ti mu sa chipom fakticki skidas razne bezbednosne blokade, npr. Turbina je limitirana na nekih 80% svog maksimalnog boosta, a tako i razne druge komponente.

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od dragvorl »

KDman napisao:Onda tvrdnja da čipovanje ne škodi motoru, da ga "poboljšava" ne pije vodu.
Ne znam da li je neko ovde to napisao uopste. Svakako ce mu povecani pritisci skratiti vek, sad je samo pitanje u kojoj meri. Isto tako ce mu skratiti vek i svaki hladan start, kao sto i svaka becka i svaki gram majoneza koji pojedes skrati zivot, sad je samo pitanje koliko jedes i koliko cesto jedes.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Chip-tuning

Post od dragan »

e jbg sad sam gladan...

ma to se resava lako, kupis a(s)tmo i nema chipovanja :kezo:
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Chip-tuning

Post od Ivan »

Ima cipovanja i atmo, ali su dobici otprilike kao da si popio coca colu zero :kezo:

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od ljubitelj »

dragvorl napisao:
nidza napisao:Potrošnja mora da prati performanse, a ne položaj papučice zbog zakona fizike koji su konačni i nema potrebe dovoditi ih u pitanje.
Zakoni fizike jesu egzaktni, ali promenom ugla ubrizgavanja se moze povecati i pritisak u cilindru, a time iz iste kolicine goriva moze da se dobije veca sila na klipnjaci.
Moze ako se je u startu iz fabrike izasao vrljavo podesen motor sa pogresim uglom ubrizgavanja.
Ako je motor napravljen da radi kako treba onda prostora za povecanje pritiska promenom ugla prakticno nema, a sama dalja promena od tog optimalnog moze da dovede do kontra efekta da se smanji pritisak i time manja sila na klipnjaci za istu kolicinu goriva.

I pri toj prici oko ugla sagorevanje mora da zadovolji euro standard po kome je motor homologovan.
Odgovori