Chip-tuning

ICE, GPS, handsfree, chip, parking senzori, auto-grafika, zatamnjena stakla, tuning/styling i ostalo
Odgovori
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od dragvorl »

Imas o tome dosta na tdiclubu i na ostalim mestima, ja sam citao, pa koga ne mrzi neka izvoli. Zadovoljavanje eko normi je druga stvar, to se ne garantuje da ce ispuniti.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od ljubitelj »

Kako se ne garantuje eko norma, kada je to uslov da bi auto bio homologovan i legalno bio u prodaji a sto mora svaki proizvodjac da ispuni.
Ako je auto euro 6 onda mora proizvodjac da garantuje da jeste euro 6, tu nema nikakve dobrovoljnosti. Sve fabrike projektuju motore uz tu zakonsku obavezu da ispune datu euro normu.

Svasta se moze na svakakvim mestima procitati, nesto ili dosta toga su nagadjanja ili neargumentovano isticanje necega ali, kao sto je @nidza napisao, zakoni fizike (ja dodajem i hemije) su univerzalno vazeci i ne mogu se zaobici.

U fabrikama na konstrukcijama rade inzenjeri koji znaju znanje, imaju odgovarajucu opremu za testiranje a povrh toga jos i svojim potpisom potvrdjuju neke cinjenice.

Sa druge strane, na forumu mogu pisati i ljudi bez znanja, bez opreme, bez merenja ili testiranja, bez proverljivih cinjenica i to ostaje zapisano. Za pisanje na forumu niko ne odgovara, dok potpis homologacije ima znacajnu tezinu.

Filter svih tih informacija svakoga od nas je po meni jako bitan, da se dobro proceni sta je realno a sta je lovacka prica.

To ne znaci da vanfabricka promena softvera koji upravlja procesom sagorevanja ne moze da poboljsa u nekom delu radnog rezima motora nesto, ali mogucnosti za to teze nuli o obzirom na navedena znanja i resurse fabrickih kontrukcionih timova.

Druga je stvar ako auto i motor nisu za javnu ulicu, nece ici na tehnicki pregled i ne registruju se pa je onda otvoreno pitanje izmene po zelji svega i svacega jer ne podleze eko i ostalim pravilnicima.

Konrketnije, benzinsko gorivo treba da ostvari najveci pritisak u okolini 17 stepeni posle GMT.
Zavisno od sastava benzinske mesavine, koji stepen u plus ili minus.
I to je to, vazi i za fabriku i za sve tjunere uz vrlo uske margine delica stepena kao moguceg odstupanja.
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13562
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od Grujic »

Mislio je da čip ne garantuje ispunjenje, tj bolje rečeno zadržavanje eko normi.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od dragvorl »

Ti ljubitelju uporno pises o inzenjerima i fabrikama a to niko nije spominjao. :ccc:
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od Xepoj87 »

KDman napisao:Baš me čudi da ako je tako zdravo povećati snagu čipovanjem, da to fabrike ne saznaju, pa i oni primene. Neverovatno, koliko su ti proizvođači zaostali naspram naših servisa i garaža :kezo:
Još je čudnije da prave iste motore a jedan ima 85ks a drugi 105ks. Izgleda da nemaju dovoljno tih čipovanih uređaja :kezo:
Oni to i primenjuju.
To ti je razlika izmedju 2 1.6 TDI motora, kao i izmedju 2 CDI motora.
Kod mene ide ceo motor koji ide u 220 CDI, kao i 250 CDI, a svi propratni delovi su na 200 CDI, i 220 CDI isti, barem su tako rekli ovi koji su ga rasklapali.
200 CDI postoji da bi ponudili jeftiniji model, rastereceniji, koji ce da prelazi vece kilometraze, sa manje kvarova.

Isti chip se stavlja na 200, i 220 CDI motor.
Na oba je maksimalan dobitak 190ks, i 460Nm.

Evo, vec godinu i 10 dana, i 22.000km sa cipom, nista se promenilo nije.
Da li ce, ne znam, ali znam da sam ja prezadovoljan rezultatima, i da je ovo tek sada prihvatljiv auto za svoju cenu.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Chip-tuning

Post od Velja »

Bulgaria, here i come :)
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9983
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Chip-tuning

Post od Markoni »

2.0 TDI CR od 110 i 140 KS je hardverski identican...
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9554
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: Chip-tuning

Post od Gaginh0 »

Moj 1.4 i 1.9 iz Oktavije/Golfa su identicni po zapremini cilindara, samo je mom odsecen jedan cilindar :kezo: :kezo:
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od Xepoj87 »

Znaci da trazimo cilindar na AliSexpressu, i smrt lepak?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od dragvorl »

Evo za 2.0 motore, pise da se snage razlikuju samo zbog ECU.

Slika

Evo i za 1.6.

Slika
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
steva_anya
Reactions:
Postovi: 5456
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od steva_anya »

Laičko pitanje: da li se može presnimiti mapa iz TDI 140ks u TDI 110ks?
Da bude "fabrički čip" a ne neki iz garaže.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od dragvorl »

Znam da za menjace moze da se presisava softver, za motore ne znam.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Milos_kg
Reactions:
Postovi: 3525
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:06
Garaža: Alfa 147 1.9 16v JTDm
Lokacija: Kragujevac

Re: Chip-tuning

Post od Milos_kg »

Jutros ispred mene 530d, purnja kao lokomotiva... Ko zna koliko ga je cepio :ccc:
Korisnikov avatar
steva_anya
Reactions:
Postovi: 5456
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od steva_anya »

Ako je isti motor od 110 i 140 ks, da li je isti menjač, ili set kvacila/zamajac, da li su iste dizne?
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od dragvorl »

Najbolje pogledati u nekom programu, ne znam da li ETKA ima te detalje i videti da li su isti menjaci.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Odgovori