1000 zašto - 1000 zato!
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Zna li neko mogu li wd40 da koristim za ciscenje elektricnih kontakata?
Na njemu pise da se moze koristiti, dok na internetu negde mozes naci recenicu tipa "koristi kontakt sprej (ne wd40)".
Na njemu pise da se moze koristiti, dok na internetu negde mozes naci recenicu tipa "koristi kontakt sprej (ne wd40)".
- Gaginh0
- Postovi: 9547
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
WD mozes i u salatu, ja sam ga koristio kao start sprej za skuter 

- Mladen7
- Postovi: 2131
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Da opušteno možeš da s njim čistiš el. kontakte, imaš i na njemu ´istiskuje vlagu s metalnih površina´. Ja sam ga koristio na motoru za razne prekidače , vozio često po kiši, sve ok. Koliko znam vrlo je univerzalan.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ja se bas razmisljam oko ovoga, on neku struju vuce stalno, a cini m ise i da se greje kad ga pipnem ujutro, sto deluje da mozda i trosi, mozda je najbolje zveknuti ga na neki relej?nikaragva napisao:http://www.kupujemprodajem.com/ELM-Blue ... -oglas.htm
Zna li neko da li steti da ovo bude stalno ukljuceno na obd konektoru automobila?
Deluje dovoljno malo, da moze da se prikopca i poklopi, a da ne smeta. Pa kada mi zatrebaju parametri, samo ukljucim na androidu aplikaciju
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Mrzi me sad da tražim, ali mislim da je neko spomenuo da ima i verzija koja može da se isključi.
Edit: Našao.
http://www.aliexpress.com/store/product ... 28711.html
Edit: Našao.
http://www.aliexpress.com/store/product ... 28711.html
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Nisam jos nista prakticno isprobao, sve je jos na nivou teorije 
Probacu da ostavim ukljucen opcom bez kabla, da vidim srce li on.

Probacu da ostavim ukljucen opcom bez kabla, da vidim srce li on.
- Uroš S.
- Postovi: 10988
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ovi Elmovi srču, verzije bez prekidača.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Hm, mislim da zavisi i od kola, ja na nekim kolima se nakacim na ECU kad je izvadjen kljuc, a na nekim ne mogu.
Pored toga na Astri G, je cela budza negde u plastikama oko menjaca, ne radi mi posao prekidac.
Ako procenim da mi treba stalno, vezacu ga na napon od CD HU.
MAda u Epici je nakacen vec nedeljam, i nista se ne desava...
EDIT
Specifications:
Operating voltage: 12V, internal protection from short circuits/overvoltages
Nominal idle current: 45mA
Neka moja matematika kaze 38 dana, ce da izgura, dok ne obori paljenje.
Ko ce da testira

16icu treba secnuti na kontaktu.
Pored toga na Astri G, je cela budza negde u plastikama oko menjaca, ne radi mi posao prekidac.
Ako procenim da mi treba stalno, vezacu ga na napon od CD HU.
MAda u Epici je nakacen vec nedeljam, i nista se ne desava...
EDIT
Specifications:
Operating voltage: 12V, internal protection from short circuits/overvoltages
Nominal idle current: 45mA
Neka moja matematika kaze 38 dana, ce da izgura, dok ne obori paljenje.
Ko ce da testira


16icu treba secnuti na kontaktu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ma ELM je igračka i ništa više, ne služi to ničemu konkretno.
Nego, nešto sam primetio pa me malo kopka, da li je štetno parkirati sa zakrivljenim točkovima što ja inače uvek praktikujem a kad zagledam po parkingu, na 99% vozila točkovi stoje pravo. Nešto mi se čini da je sam još kao klinac slušao priče kako to nije dobro po gume ili delove trapa, nisam siguran a logika mi ne daje odgovor
Nego, nešto sam primetio pa me malo kopka, da li je štetno parkirati sa zakrivljenim točkovima što ja inače uvek praktikujem a kad zagledam po parkingu, na 99% vozila točkovi stoje pravo. Nešto mi se čini da je sam još kao klinac slušao priče kako to nije dobro po gume ili delove trapa, nisam siguran a logika mi ne daje odgovor

- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ta priča se često pominje iako ne znam zašto, ali se takođe pominje i priča da pauk ne može da digne ako namotaš do kraja 

- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Mit o pauku obaramo u startu, dva puta su me odneli sa zakrivljenim točkovima, prvi put sam imao ozbiljan problem da otključam zeder zbog toga
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Mnogo te nose
Ja namotam kao dodatnu sigurnost kada sam uz neki zid, tad stvarno mislim da ne mogu da stave kandze, a jednom sam i gledao kako nisu mogli na nekom autu pa su odustali

Ja namotam kao dodatnu sigurnost kada sam uz neki zid, tad stvarno mislim da ne mogu da stave kandze, a jednom sam i gledao kako nisu mogli na nekom autu pa su odustali

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
U auto skoli se uci da tockove motas prema trotoaru, pogotovo ako si na nizbrdici.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
I od trotoara ako si na uzbrdici.