Automatik u PREMIUM opremi je skuplji 1400 evra, sto znaci da mu je cena ukupno 30350 evra + PDV.
Nema klackalice na menjacu, vec +/- opciju pored klasicnog P/R/N/D. Ko hoce da se igra, moze, 95% vremena ga teras u D. Znaci kod uspona, cupanja u prvoj iz blata i nekim ekstremnim situacijama..
U praksi, najveci broj kupaca ga nikad ne koristi, jer car automatika i jeste voznja u D..
Postavio sam pitanje na koje znam odgovor, da je "klackalica" nemoguća sa AT menjačem, složićeš se da veoma je bitna za teresnku vožnju.
Drugo pitanje se odnosilo na najnižu cenu za koju može da se dobije AT menjač. Neko kome ne treba koža verovatno ne može da kupi jeftiniju opremu sa AT, ne samo Isuzua već i nekog drugog brenda.
Slažem se da vožnja AT pruža mnogo veće zadovoljstvo ali je za terensku manuelni ipak bolja opcija.
Verujem da je udeo prodatih Isuzua sa AT menjačem ljudima kojima je auto potreban za ozbiljnu terensku vožnju minoran u odnosu na manuelni.
Za srpsko trziste postoje samo dva paketa oprema, startni Classic i full Premium.
Na nekim trzistima postoji neka srednja opcija, koja nema kozu i ima manuelnu klimu, sa 16" alu felnama, ali kod nas je nema, jer je razlika u nabavnoj ceni oko 500 evra u odnosu na full Premium, tako da se ne isplati..
Toyota Hilux u Executive opremi je ono sto je pandan Premium, ali nazalost mi u Srbiji ne nudimo ono sto je pandan City opremi kod Hiluxa, mada i najvecim popustima Toyota u City bude skuplja 1000-2000 naspram Premiuma, dok Executive bude i 8000 evra kataloske cene skuplji naspram Premiuma..
Kod terenske voznje postoji vise podela: soft, hard, turist, itd. sve zavisi za sta ga koristis. Za turisticku voznju, gde ima dosta i motanja volana ipak, ali ne svodi ti se voznja na to da je suvozac vise napolju sa vitlom, nego unutra, automatik je bolja solucija.
Recimo, ljudi iz Jeep kluba, koji imaju ozbiljne masine sa mnogo para upucanih unutra, recimo Wrangler i Wrangler Unlimited, skoro svi teraju dizele sa automatikom...Ovi koji peglaju vise soft npr. oni vole benzin manuelni kratki, ali kazem, Dmax je vise podoban za turisticku offroad voznju, dok je za te soft/hard verzije sto kraci medjuosovinski razmak bitan, uz svu ostalu opremu, a Dmax sa 5.3 metra duzine i 3095 mm razmaka ima taj hendikep uslovno receno...
Kolege iz Rumunije su za potrebe grada Bukurešta pripremili dve opremljene jedinice za brzo gašenje požara na bazi Isuzu D-Max Premium Double Cab modela sa manuelnim menjačem.
Da se vratim na priču o menjačim, terenima....
Sve rečeno je po ko zna koji put potvrdilo da ne postoji najbolje terensko vozilo, već ono koje je najadekvatnije za konkretne potrebe. Negde je bolji manuelni, negde automatik, negde kratko međuosovinsko rastojanje, negde dugo, negde je bitna nosivost, negde ne...
Svim posetiocima odobravamo popust od 1500 evra na Isuzu D-Max PREMIUM pikap model sa manualnim menjačem, uz besplatnu ugradnju parking senzora i patosnica. Posetite nas...