Fabrika je zbog oštrih ekoloških normi već napravila optimalnu smešu goriva i vazduha, jer u svakom drugom odnosu je narušena snaga, ekologija i trajnost motora. Remap bi trebalo proporcionalno da povećava koncentracije smeše u istom odnosu u cilindru u prostoru rezerve koji je ostavljen kod ključnih komponenti u sistemu, a to su dizne, CR pritisak i turbina, odnosno vazduh i gorivo.steva_anya napisao: A da, rekao je da svako povecanje snage treba da.prati i protok vazduha. Tu ga nisam bas razumeo![]()
Sa moje tacke gledista zvuci nevwrovatno da se motori za 50ks razlikuju u mapi. Sto ne znaci da nije moguce.
Poremećaj dobrog odnosa goriva i vazduha samo štetu može da načini. Pravljenje štedljivih mapa sa siromašnom smešom je takođe štetno po motor.
Dobra mapa ne bi trebala da se razlikuje od fabričke u svim normalnim režimima vožnje i zato kvalitetno remapiran motor kod vozača koji ne preteruje sa van fabričkim režimima vožnje ima sve predispozicije da dugo traje.
Uzimajući sve ovo u obzir nema argumenata da remapiran motor troši manje ako se vozi isto. Morao bi da troši isto ukoliko se tjuner nije igrao sa nekim parametrima koji bi mogli da naprave veći problem nego korist od uštede u gorivu. Naravno ukoliko se češće vozi u van fabričkim režimom mape gde je snaga pojačana, potrošnja goriva apsolutno mora biti veća. Manja jako teško. Isključujem kao uštedu izbacivanje DPF, koji je pored ostalih nedostataka i razlog pojačane potrošnje goriva.
Stevo, stvarno ima prostora na turbo motoru za 30 pa i više KS, koji subjektivno mogu i jače da izgledaju jer je moguće podesiti ranije oslobađanje maksimalno obrtnog momenta, bolji odziv na papučicu gasa i slično.
Podržavam dobar remap ako auto ima potencijal i vozač to ume da ispravno koristi.
Tapatalk Pro