Putevi u Srbiji
Re: Putevi u Srbiji
Snimak je od firme koja se bavi rekonstrukcijom puteva. Nije baš svež.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32247
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Акција "Београд без рупа"
Поштовани суграђани,
преко ове контакт форме можете нам послати слике ударних рупа на нашим улицама. Ваша пријава, заједно са сликама, ће бити забележена у базу података и послата сектору грађевинске оперативе на даљу обраду.
Молимо Вас да будете стрпљиви.
Ако не добијете одговор у року од минимум 48 сати можете оставити коментар на Вашој пријави.
Срдачан поздрав,
ЈКП "Београд пут".
http://beogradput.rs/contact
Raspored radova: http://beogradput.rs/onama/radovi
Поштовани суграђани,
преко ове контакт форме можете нам послати слике ударних рупа на нашим улицама. Ваша пријава, заједно са сликама, ће бити забележена у базу података и послата сектору грађевинске оперативе на даљу обраду.
Молимо Вас да будете стрпљиви.
Ако не добијете одговор у року од минимум 48 сати можете оставити коментар на Вашој пријави.
Срдачан поздрав,
ЈКП "Београд пут".
http://beogradput.rs/contact
Raspored radova: http://beogradput.rs/onama/radovi
Posetite www.garaza.rs !
Re: Putevi u Srbiji
Ogi, ovo u favorites
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji


Vec sam koristio, nije to nista novo. Sad cu da prostudiram ndvaj raspored radova.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Putevi u Srbiji
Bar kod vas rade nesto.... Ja ovde ne znam ni gde da prijavim rupe, PZP Pozarevac nema tako nesto na svom sajtu, a ima brate 5-6 rupacge koje bi radio prijavio 

Re: Putevi u Srbiji
Because Srbija...
Stari most kod Beške: Novo, a mora da se krpi
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... da-se-krpi
Uoči prolaska velikog broja turskih radnika, saniraju se oštećenja na starom mostu. Kompletna obnova bila krajem 2013. Moguće da će biti potrebna zamena cele srednje trake
Nalet pre svega turskih radnika iz zapadnih zemalja, koji se očekuje ovog vikenda i koji će, krećući se od severa ka jugu Srbije, protutnjati i preko starog mosta kod Beške, taj objekat dug preko dva kilometra dočekaće bez udarnih rupa. Radnici "Bačka puta" iz Novog Sada su u petak završili krpljenje opasnih oštećenja na kolovozu na četrdesetak kvadratnih metara i saobraćaj će moći da se odvija nesmetano.
- Naš posao je bio da saniramo udarne rupe locirane na dužini od otprilike 400 metara srednje kolovozne trake, gledano iz pravca Novog Sada, i to smo i uradili - kaže Snježana Ružić, šef gradilišta. - Oštećenja asfalta, doduše zasada ne tako drastičnih, ima i na preostalom delu te trake.
Pre nego što su udarne rupe zakrpljene, kaže jedan od radnika "Bačka puta", gotovo da nije bilo dana a da bar jedan automobil, zbog oštećenja, ne ostane na starom mostu. Ovo ne bi bilo čudno da kompletna sanacija tog mosta, uključujući, razume se, i presvlačenje novim asfaltom, nije okončana krajem prošle godine, dakle pre jedva nešto više od šest meseci! Taj posao je obavio konzorcijum subotičkog "Vojputa" i beogradske "Mostogradnje", a naručilac posla bili su "Putevi Srbije".
- U ovom trenutku ne možemo da kažemo zbog čega su oštećenja nastala, pravu sliku imaćemo tek kada, sredinom naredne sedmice, zbog ranije planiranog testa opterećenja, stari most zatvorimo, a saobraćaj preusmerimo na novi - kaže, za "Novosti" Predrag Živković iz "Mostogradnje".
Kao mogući razlozi prebrzog propadanja novog asfalta pominju se njegov loš kvalitet, zatim loš kvalitet nove vrste uvozne hidroizolacije koja je stavljena ispod njega i prvi put korišćena kod nas i, najzad, to što je sanacija rađena od oktobra prošle, do januara ove godine, dakle van građevinske sezone. Oštećenja su, inače, takva da se ne isključuje ni mogućnost da asfalt sa cele srednje trake bude uklonjen i da bude postavljen novi.
- Po mom mišljenju, to, ipak, neće biti neophodno i biće dovoljno da se asfalt zameni na osamdesetak metara - ocenjuje Živković. - Mislim da je suština problema u činjenici da ja sanacija rađena van sezone, ali to, zbog bankrota austrijske "Alpine" kojoj je, inače, taj posao prethodno bio poveren, nije moglo da se uradi ranije.
PAPRENO, A LOŠE
SANACIJA starog mosta kod Beške je, inače, koštala čak 1,7 milijardi dinara. Kada je, 27. decembra prošle godine, pušten u saobraćaj, "Putevi Srbije" su saopštili da su "radovi izvedeni kvalitetno i temeljno, tako da je staroj i oronuloj konstrukciji, savremenim i vrhunskim materijalima produžena upotrebna vrednost i time obezbeđeno nesmetano korišćenje bez većih ulaganja u narednim decenijama". Stvarnost, međutim, pokazuje da i nije baš tako.
Stari most kod Beške: Novo, a mora da se krpi
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... da-se-krpi
Uoči prolaska velikog broja turskih radnika, saniraju se oštećenja na starom mostu. Kompletna obnova bila krajem 2013. Moguće da će biti potrebna zamena cele srednje trake
Nalet pre svega turskih radnika iz zapadnih zemalja, koji se očekuje ovog vikenda i koji će, krećući se od severa ka jugu Srbije, protutnjati i preko starog mosta kod Beške, taj objekat dug preko dva kilometra dočekaće bez udarnih rupa. Radnici "Bačka puta" iz Novog Sada su u petak završili krpljenje opasnih oštećenja na kolovozu na četrdesetak kvadratnih metara i saobraćaj će moći da se odvija nesmetano.
- Naš posao je bio da saniramo udarne rupe locirane na dužini od otprilike 400 metara srednje kolovozne trake, gledano iz pravca Novog Sada, i to smo i uradili - kaže Snježana Ružić, šef gradilišta. - Oštećenja asfalta, doduše zasada ne tako drastičnih, ima i na preostalom delu te trake.
Pre nego što su udarne rupe zakrpljene, kaže jedan od radnika "Bačka puta", gotovo da nije bilo dana a da bar jedan automobil, zbog oštećenja, ne ostane na starom mostu. Ovo ne bi bilo čudno da kompletna sanacija tog mosta, uključujući, razume se, i presvlačenje novim asfaltom, nije okončana krajem prošle godine, dakle pre jedva nešto više od šest meseci! Taj posao je obavio konzorcijum subotičkog "Vojputa" i beogradske "Mostogradnje", a naručilac posla bili su "Putevi Srbije".
- U ovom trenutku ne možemo da kažemo zbog čega su oštećenja nastala, pravu sliku imaćemo tek kada, sredinom naredne sedmice, zbog ranije planiranog testa opterećenja, stari most zatvorimo, a saobraćaj preusmerimo na novi - kaže, za "Novosti" Predrag Živković iz "Mostogradnje".
Kao mogući razlozi prebrzog propadanja novog asfalta pominju se njegov loš kvalitet, zatim loš kvalitet nove vrste uvozne hidroizolacije koja je stavljena ispod njega i prvi put korišćena kod nas i, najzad, to što je sanacija rađena od oktobra prošle, do januara ove godine, dakle van građevinske sezone. Oštećenja su, inače, takva da se ne isključuje ni mogućnost da asfalt sa cele srednje trake bude uklonjen i da bude postavljen novi.
- Po mom mišljenju, to, ipak, neće biti neophodno i biće dovoljno da se asfalt zameni na osamdesetak metara - ocenjuje Živković. - Mislim da je suština problema u činjenici da ja sanacija rađena van sezone, ali to, zbog bankrota austrijske "Alpine" kojoj je, inače, taj posao prethodno bio poveren, nije moglo da se uradi ranije.
PAPRENO, A LOŠE
SANACIJA starog mosta kod Beške je, inače, koštala čak 1,7 milijardi dinara. Kada je, 27. decembra prošle godine, pušten u saobraćaj, "Putevi Srbije" su saopštili da su "radovi izvedeni kvalitetno i temeljno, tako da je staroj i oronuloj konstrukciji, savremenim i vrhunskim materijalima produžena upotrebna vrednost i time obezbeđeno nesmetano korišćenje bez većih ulaganja u narednim decenijama". Stvarnost, međutim, pokazuje da i nije baš tako.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Putevi u Srbiji
Videh to juce. A videh i pre neki dan da se menjaju delovi asfalta na gazeli u pravcu Nisa.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Putevi u Srbiji
Direkcija za izgradnju ovde je jedna velika komedija. Nakon 2.5 meseca kasnjenja, krajem juna su izdali saopstenje da ce najzad pocetkom jula poceti sa obelezavanjem saobracajnica. Evo sad je 15 jul i nista i dalje nije uradjeno.
A da vidite ulice, vise se ne vidi nista. Ni pesacki, ni linije, ne vidi se gde da se prestrojis kad ima nekoliko traka za razlicite smerove, pa onda ljudi slucajno stanu na pola izmedju itd...

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24714
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Zna li neko koja je procedura i da li se uopste isplati zvati miliciju kada se zbog rupe na putu osteti vozilo? Drugar je isekao 2 skoro nove gume jer nije mogao da izbegne neravninu koju su radnici ostavili neobelezenu.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Putevi u Srbiji
Trebalo bi klasican uvidjaj, valjda
Re: Putevi u Srbiji
I onda kao DW dobiješ kaznu "nije prilagodio vožnju uslovima puta" 

- Day Walker
- Postovi: 23536
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Jezik pregriz'o 
Jos nista nije stiglo, nadam se da nije pisao

Jos nista nije stiglo, nadam se da nije pisao
Brzine idu u H-a !!!




Re: Putevi u Srbiji
Tužiti svaki put, kad se desi tako nešto...Pozvati policiju i sl.
Dok se narod ne pobuni i ne uzme stvari u svoje ruke, od tih dripaca nema vajde.
Pošto možemo mi ovako da pričamo do sutra, evo i ja sam imao priliku da sam oštetio nov auto na nekom krateru u sred grada, ali tad budala nisam razmišljao i išao onom logikom: Ko će da čeka, da se cima, žurim, nije strašno i sl.
Sad tačno da se ženim, stao bih, zapalio cigaru i čekao ih i tužio sve redom, pa šta bude nek bude.
Dok se narod ne pobuni i ne uzme stvari u svoje ruke, od tih dripaca nema vajde.
Pošto možemo mi ovako da pričamo do sutra, evo i ja sam imao priliku da sam oštetio nov auto na nekom krateru u sred grada, ali tad budala nisam razmišljao i išao onom logikom: Ko će da čeka, da se cima, žurim, nije strašno i sl.
Sad tačno da se ženim, stao bih, zapalio cigaru i čekao ih i tužio sve redom, pa šta bude nek bude.