Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
odakle ti taj motor u novom scenicu? da nije sa 95 konja?
- Day Walker
- Postovi: 23538
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Danas se provozah u novom Civic sedan 1.8

Meni licno, mnogo lepsi od hecbeka.
Lepo ide, udoban je, ima prostora za putnike kako napred tako i pozadi.
Motor bas lepo povlaci, ali je na niskim obrtajima prilicno lenj.
Potrosnja u gradu je tu oko 10l, znaci neki standard za jace benzince.
Ono sto mi se nije svidelo je to da u vrata ne mogu da stanu flasice... Mozda je to nekome glupost, ali meni je zaista neshvatljivo da ne naprave siru pregradu.. Plastika unutra je ocaj, ali je lepo uklopljena i nista ne krcka.
Drugar rece da nije zadovoljan farovima i da jedva ceka da tutne xenon.
Elem, meni je skroz zanimljiv autic iako ima po koju manu (kao i svaki).
Od tih limuzina iz C segmenta mi se spolja vise svidja od ostalih konkurenata.
Jedini veliki minus je sto ga nema u dizel varijanti

Meni licno, mnogo lepsi od hecbeka.
Lepo ide, udoban je, ima prostora za putnike kako napred tako i pozadi.
Motor bas lepo povlaci, ali je na niskim obrtajima prilicno lenj.
Potrosnja u gradu je tu oko 10l, znaci neki standard za jace benzince.
Ono sto mi se nije svidelo je to da u vrata ne mogu da stanu flasice... Mozda je to nekome glupost, ali meni je zaista neshvatljivo da ne naprave siru pregradu.. Plastika unutra je ocaj, ali je lepo uklopljena i nista ne krcka.
Drugar rece da nije zadovoljan farovima i da jedva ceka da tutne xenon.
Elem, meni je skroz zanimljiv autic iako ima po koju manu (kao i svaki).
Od tih limuzina iz C segmenta mi se spolja vise svidja od ostalih konkurenata.
Jedini veliki minus je sto ga nema u dizel varijanti

Brzine idu u H-a !!!




Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ako se ne varam prilagođen je US tržištu i nema nekih većih sličnosti iznutra sa HB varijantom, više se ni ne nudi kod nas.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8232
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
US model je već drugi put restilizovan, ovaj kod nas nijednom...
Boringly average, but also perfect for school run mums
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32270
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Naravno da ga ima kod nas i dalje u ponudi, ali nažalost samo 1.8 benzin.

Kao što reče Ji 4Tze, u USA je restilizovan i to vrlo brzo po izlasku modela jer su malo omašili dizajn.


Da li će i kad ovaj EU model biti redizajniran, za sada nema informacija.
Inače, ja sam ga malo vozio na NAVAK-u i svideo mi se naravno, ali bih ipak radije birao hb verziju.

Kao što reče Ji 4Tze, u USA je restilizovan i to vrlo brzo po izlasku modela jer su malo omašili dizajn.




Da li će i kad ovaj EU model biti redizajniran, za sada nema informacija.
Inače, ja sam ga malo vozio na NAVAK-u i svideo mi se naravno, ali bih ipak radije birao hb verziju.
Posetite www.garaza.rs !
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Eto sad si se uverio da malo troši.Day Walker napisao:Danas se provozah u novom Civic sedan 1.8

Meni lično se sedan ne sviđa, za razliku od prošlog, ali kada je Honda u piranju, ja sam izgleda uvek kontra većine.

Širim haos!
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Nema ga u cenovniku, zato sam mislio da se ne nudi.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
I meni je prethodni sedan lep. Dok mi je ovaj novi gadan, dizajn prilici nekom Cheryju i sl.
TT
TT
Имам једно потпитање...
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Nije test ali ne znam gde da stavim a da ne otvaram temu.
Jedna tragikomicna prica
Drug je sa Volvo V40 udario vepra, vepar je uspesno pobegao, ali auto nije tako dobro prosao.
Nije problem bio udarac, tu prakticno nista nije osteceno, problem je sto je ovaj auto kada ga je kupio bio reklamiran kao prvi auto sa vazdusnim jastucima za pesake...
I tu se krije problem, spoljasnji vazdusni su opalili i napravili darmar... Redom, ispucani su spoljni vazdusni, napukla je soferka zbog njih, iskrivila se hauba, iskrivile se sarle haube, islomljene neke plastike, brisaci i njihovi mehanizmi...
Auto bio u servisu a konacan racun je bio 10 000chf... (u Srb bi verovatno bio 3-5000 za istu stvar).
Kaze u servisu su bila u tom trenutku jos dva V40 zbog identicnog problema.
Jedna tragikomicna prica

Drug je sa Volvo V40 udario vepra, vepar je uspesno pobegao, ali auto nije tako dobro prosao.
Nije problem bio udarac, tu prakticno nista nije osteceno, problem je sto je ovaj auto kada ga je kupio bio reklamiran kao prvi auto sa vazdusnim jastucima za pesake...
I tu se krije problem, spoljasnji vazdusni su opalili i napravili darmar... Redom, ispucani su spoljni vazdusni, napukla je soferka zbog njih, iskrivila se hauba, iskrivile se sarle haube, islomljene neke plastike, brisaci i njihovi mehanizmi...
Auto bio u servisu a konacan racun je bio 10 000chf... (u Srb bi verovatno bio 3-5000 za istu stvar).
Kaze u servisu su bila u tom trenutku jos dva V40 zbog identicnog problema.
-
- Site Admin
- Postovi: 1910
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Pa ja ne znam ko je lud da kupi auto sa tim sranjem. Nikad ne bih kupio auto sa bilo kakvim vazdušnim jastucima za pešake, iskakajucom naivnom haubom za tako nešto i sl. Ako bi mi pak zaspao, cvicangle i žica SEC pa nek pokuša da ispali pirotehniku.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ne razumem zasto. To je nesto sto moze da te spasi robije.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
-
- Site Admin
- Postovi: 1910
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Zato sto pravi vise stete nego koristi. Ispaljuje se kada udaris zivotinju (vec opisan slucaj) ako imas cukanje kada nekog stignes od pozadi, ili tebe neko u rikverc i sl. Pitanje je koliko uopste pomaze, sudeci po strucnjacima. Kazu da je to cisto prodavanje magle, jer kada se dodje to situacije da se aktivira i da bacis pesaka toliko na auto, on ili prelece preko krova ili ga bacas nazad na asfalt a ti "sekundarni" padovi su dovoljni za fatalne povrede. Tako, da si nahebo u svakom slucaju. Procenat udesa gde moze da pomogne se meri u jednocifrenim postotcima.
Tako da, pamet u glavu. Ako vec hoce da rade na tome, onda senzori za detekciju pesackih prelaza i automatsko kocenje. To vec ima smisla. U ovom slucaju treba leciti uzrok a ne posledicu.
Tako da, pamet u glavu. Ako vec hoce da rade na tome, onda senzori za detekciju pesackih prelaza i automatsko kocenje. To vec ima smisla. U ovom slucaju treba leciti uzrok a ne posledicu.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Stetu ne moze da napravi - moderan auto mora da ima kasko i tu nema price, tako da je totalno svejedno da li je steta 6k evra ili 10k evra. Sto vise aktivnih/pasivnih sistema ima - to bolje.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ne znam koji to kazu, ali struka belezi stvarno stanje a to je da se nabacuje pesak na auto i da udara glavomu habu/ staklo kao vrlo cesto scenario.Dzoni_m napisao: Kazu da je to cisto prodavanje magle, jer kada se dodje to situacije da se aktivira i da bacis pesaka toliko na auto, on ili prelece preko krova ili ga bacas nazad na asfalt a ti "sekundarni" padovi su dovoljni za fatalne povrede..
Ovaj sistem je namenjen toj prilici, i to radi manje ili vise uspesno jer nemamo sa cime da poredimo posto je prvi u svetu.
Skup je za izradu, skup je za proizvodnju, skup je za popravku ali je jeftiniji od zivota ili troska trajnog invaliditeta.
Inace, je izbacen iz serijske opreme.
Daleko je najbolje da nikada ne dodje do mehanickog udara u auto/ sa autom ali ako se vec dogodi korisno je imati sisteme zastite, koji naravno idu u paketu sa sistemima prevencije.
A navliko se testiraju sistemi automatskog upravljanja vozilima, ima vise projekata i vise sistema.
Volvo, i Svedjani kao nacija generalno, oduvek su imali inovativni pristup, nekada i poneki promasaj ali gotovo sve sto se danas koristi od bezbednosnih sistema potice iz tih krajeva bilo kao ideja bilo kao gotovo resenje
Volvo je zacrtao da za 5 i po godina bude u stanju da napravi auto u kome putnici vise nece poginuti. Nijedan smrtni slucaj je cilj.
Ako oni ili bilo ko drugi uspe da dostigne taj nivo bice mnogo bolje svima, u svetu se vise gine od i u autu nego u ratovima i svim vremenskim nepogodama zajedno.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Za ovaj sistem neophodno je dodati i senzor da li nesto prelece preko haube jer ovako kako je sada 90% ispaljivanja ce biti lazne uzbune koje jako puno kostaju. Verujem da ce srediti, to je cena kada se stremi da se bude prvi u necemu.