Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
rakhil, koju rec ili deo teksta nisi razumeo?
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Razumeo sve. Post ti nema veze sa onim sto pricamo, uz to je netacan. Ko sa Marsa da si pao u temu.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ja imam taj problem. Rado bih uzeo nov auto ali znajuci kako GT-u pada cena to bi bilo ludilo...ADrei napisao:naravno da se ne isplati kupovina polovnog pola, ali ako se npr trazi A8 4.2TDI sa dobrom opremom, za 40.000km i 2godine taj auto izgubi preko 70k eura a jos uvek je aktuelan model... lako je pricati novo je novo kad se kupuje auto do 15-20k eura sa osnovnom opremom
Znate i sami da za mnoga vozila propagiram kupovinu novog, u nekim slucajevima je krajnja razlika mizerna a u nekim slucajevima je cak novi jeftiniji (naravno sem ako ne ispadnete ludi pa platite katalosku cenu) od polovnog posmatrano na period od par godina...
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ja rekoh da luksuzan auto ima itekako logike kupiti polovan. To kao novo u principu kupuju ljudi kojima su takvi automobili i namenjeni. Ljudi koji takav nov auto zarade za par meseci. Takvi polovnjaci nemaju puno kupaca pa im je cena u skladu sa potražnjom. Pritom, A8 je ekstreman primer dok recimo S klasa mnogo bolje drži cenu.
Poslednja izmena od Floyd u 23 Jul 2014, 00:36, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
@Laki021
uzmi GT na lizing, tu ratu u CH ionako neces osetiti, to ti je kao sto placas struju i mobilni

uzmi GT na lizing, tu ratu u CH ionako neces osetiti, to ti je kao sto placas struju i mobilni


Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
A može i ćale da mu ga kupi pa neće ništa da oseti 

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
A to jesteADrei napisao:naravno da se ne isplati kupovina polovnog pola, ali ako se npr trazi A8 4.2TDI sa dobrom opremom, za 40.000km i 2godine taj auto izgubi preko 70k eura a jos uvek je u garanciji i aktuelan je model... lako je pricati novo je novo kad se kupuje auto do 15-20k eura sa osnovnom opremom


Edit: Evo @Floyd me preduhitrio.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
ala je ova tema zabavna, bas se lepo nasmejah poslednjih par strana 

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Off topic
Kad je ovakav parking u pitanju (paralelno parkiranje), ne postoji osoba na ovom svetu koja može da me ubedi da je isto voziti auto od 4.5 i auto od 3.4 metra. Nije stvar samo u tome što je auto od 3.4 m mnogo lakše uparkirati, već što se mnogo lakše nalazi slobodno mesto. Ako ima dovoljno mesta za auto od 4.5 m, to mesto će zauzeti svi koji imaju do 4.5m, dok ako je mesto malo, samo će veoma mala vozila moći da se parkiraju i tu je glavna prednost po meni. Isto tako bih dodao da je velik procenat parkiranja u gradu upravo ovakvog tipa (ne računajući garaže).
Ne volim mala kola, mislim da su nužno zlo u gradu, ali realno nema bolje opcije.

Ja ne isključujem nijednu opciju pri kupovini auta, zato postoji excel, lepo se sve ubaci u tabelu, i ako se dobro procene rizici, realni i potencijalni troškovi, čovek može dobro da prođe. Jedino što isključujem kao opciju su vozila u 'ekstra' stanju sa placeva, kao i nova vozila koja se isplate samo firmama (odbitak poreza itd.), kao što su skuplja vozila preko 2000 kubika. Čak i kad bih imao mnogo para ne znam da li bih kao privatno lice kupovao takva vozila ili bi mi se više isplatilo da ih eksploatišem preko firme, što znam da radi dosta ljudi i što je skroz normalno. Jedino je problem kad firma ode, ali to je druga priča.
Dobar drug mi radi nešto tipa staro za novo (procene, otkup i tako to), i video sam zaista odlična polovna vozila za male pare, ali isto tako i vozila u koja ne bih seo ako ne bih morao. I svaki ima svog kupca na kraju, što ne zavisi mnogo od cene i stanja, već kakav kupac naleti. Neko uspe da dobrom primerku spusti cenu na bukvalno minimalnu zaradu za trgovca, dok je neko u stanju da malo ulickani auto plati bukvalno duplo od otkupne cene. Kad bih/budem kupovao polovno vozilo, samo kombinacija se nekim koga znam dolazi u obzir.
Kad je ovakav parking u pitanju (paralelno parkiranje), ne postoji osoba na ovom svetu koja može da me ubedi da je isto voziti auto od 4.5 i auto od 3.4 metra. Nije stvar samo u tome što je auto od 3.4 m mnogo lakše uparkirati, već što se mnogo lakše nalazi slobodno mesto. Ako ima dovoljno mesta za auto od 4.5 m, to mesto će zauzeti svi koji imaju do 4.5m, dok ako je mesto malo, samo će veoma mala vozila moći da se parkiraju i tu je glavna prednost po meni. Isto tako bih dodao da je velik procenat parkiranja u gradu upravo ovakvog tipa (ne računajući garaže).
Ne volim mala kola, mislim da su nužno zlo u gradu, ali realno nema bolje opcije.

Ja ne isključujem nijednu opciju pri kupovini auta, zato postoji excel, lepo se sve ubaci u tabelu, i ako se dobro procene rizici, realni i potencijalni troškovi, čovek može dobro da prođe. Jedino što isključujem kao opciju su vozila u 'ekstra' stanju sa placeva, kao i nova vozila koja se isplate samo firmama (odbitak poreza itd.), kao što su skuplja vozila preko 2000 kubika. Čak i kad bih imao mnogo para ne znam da li bih kao privatno lice kupovao takva vozila ili bi mi se više isplatilo da ih eksploatišem preko firme, što znam da radi dosta ljudi i što je skroz normalno. Jedino je problem kad firma ode, ali to je druga priča.
Dobar drug mi radi nešto tipa staro za novo (procene, otkup i tako to), i video sam zaista odlična polovna vozila za male pare, ali isto tako i vozila u koja ne bih seo ako ne bih morao. I svaki ima svog kupca na kraju, što ne zavisi mnogo od cene i stanja, već kakav kupac naleti. Neko uspe da dobrom primerku spusti cenu na bukvalno minimalnu zaradu za trgovca, dok je neko u stanju da malo ulickani auto plati bukvalno duplo od otkupne cene. Kad bih/budem kupovao polovno vozilo, samo kombinacija se nekim koga znam dolazi u obzir.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
To ti nije izgovor da budes deb'oLaki021 napisao:Inace moj kamion naspram mene kao golf naspram prosecnog vozaca

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Sa velikim autom ti mozes da razgrnes okolna kola i uparkiras sefq400 napisao:Off topic
Kad je ovakav parking u pitanju (paralelno parkiranje), ne postoji osoba na ovom svetu koja može da me ubedi da je isto voziti auto od 4.5 i auto od 3.4 metra. Nije stvar samo u tome što je auto od 3.4 m mnogo lakše uparkirati, već što se mnogo lakše nalazi slobodno mesto. Ako ima dovoljno mesta za auto od 4.5 m, to mesto će zauzeti svi koji imaju do 4.5m, dok ako je mesto malo, samo će veoma mala vozila moći da se parkiraju i tu je glavna prednost po meni. Isto tako bih dodao da je velik procenat parkiranja u gradu upravo ovakvog tipa (ne računajući garaže).
Ne volim mala kola, mislim da su nužno zlo u gradu, ali realno nema bolje opcije.
Ja ne isključujem nijednu opciju pri kupovini auta, zato postoji excel, lepo se sve ubaci u tabelu, i ako se dobro procene rizici, realni i potencijalni troškovi, čovek može dobro da prođe. Jedino što isključujem kao opciju su vozila u 'ekstra' stanju sa placeva, kao i nova vozila koja se isplate samo firmama (odbitak poreza itd.), kao što su skuplja vozila preko 2000 kubika. Čak i kad bih imao mnogo para ne znam da li bih kao privatno lice kupovao takva vozila ili bi mi se više isplatilo da ih eksploatišem preko firme, što znam da radi dosta ljudi i što je skroz normalno. Jedino je problem kad firma ode, ali to je druga priča.
Dobar drug mi radi nešto tipa staro za novo (procene, otkup i tako to), i video sam zaista odlična polovna vozila za male pare, ali isto tako i vozila u koja ne bih seo ako ne bih morao. I svaki ima svog kupca na kraju, što ne zavisi mnogo od cene i stanja, već kakav kupac naleti. Neko uspe da dobrom primerku spusti cenu na bukvalno minimalnu zaradu za trgovca, dok je neko u stanju da malo ulickani auto plati bukvalno duplo od otkupne cene. Kad bih/budem kupovao polovno vozilo, samo kombinacija se nekim koga znam dolazi u obzir.

Salu na stranu, naravno da je daleko zgodnije parkirati manji auto, plus imas veci izbor parking mesta koja ti odgovaraju jer sa velikim autom u neka prosto ne mozes da stanes. Takodje skoro redovno su problematicne garaze jer standarndo prave preuska mesta (kako bi mogli sto vise parking mesta da naprave) pa nije toliko problem samo uparkiravanje koliko nakon toga izlazak iz auta, cesto moram da potezem gimnastici a trudim se kad god mogu da parkiram gde ima dva mesta slobodno ili na kraju reda. Naravno nisu ni sve garaze iste, ima ih i sa bas sirokim mestima, generalno sam primetio da i u nekim zemljama prave sira nego u drugim... Jednom sam bio u nekoj garazi u Nemackoj gde se reklamiraju extra velikim mestima, hehe, parkiras auto i otovris sirom sva vrata

I za kraj da dodam i nesto na temu a ne samo offtopic... polovan auto se parkira lakse nego nov jer ste sa novim vise optereceni da ga ne zagrebete

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Evo moj primer dileme novo/polovno. Imao sam za malu razliku (reda 1000eura) i trenutnu voznnju (u nl se uvek ceka na nov auto mesec dva) biram izmedju novog dizel peugeot 308 sa svim opcijama i 2 god garancije i godinu i nesto starog dizel Bmwa 3ka f30 sa 24000km i jos nesto manje od god garancije sa dosta opreme. Za sada mislim da sam dobro izabrao.
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ne znam kako sada stvari stoje ali pre neku godinu u auto salonima su nudili i polovne sa malom kilometražom uz garanciju od godinu dana. Bilo je lepih primeraka a bilo je i krševa.
Opet ova tema je zafrknuta jer se poklapaju mogućnosti sa potrebama, snovima i željama.
Opet ova tema je zafrknuta jer se poklapaju mogućnosti sa potrebama, snovima i željama.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pa moj polovni je imao fabricku garanciju, to bar moze lako da se proveri.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Bolje uporedi koliko bi te kostao takav novi naspram ovog na period od 4god, to je pitanje, a ne sa Pezoom poredjenje.