Testovi automobila - Opšta tema o modelima
- Day Walker
- Postovi: 23562
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Meni je u Corolli najvise zasmetala unutrasnjost.
Ona losa plastika, koja se svuda nalazi.. Inace lep auto.
Ona losa plastika, koja se svuda nalazi.. Inace lep auto.
Brzine idu u H-a !!!




- Cp6uH
- Postovi: 1155
- Pridružio se: 28 Jan 2013, 13:50
- Garaža: Toyota Corolla TSn
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Corollu probah prošle godine na Navaku skroz OK se ponaša auto, mada mi je najinteresantniji Auris Touring Sport baci i njega u razmatranje
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Nikako karavan.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ako budete išli na sedan iz C segmenta onda je meni Oktavia ubedljivo prva zbog postojanja petih vrata. Ima lepših sedana, ima verovatno kvalitetnijih ili jeftinijih ali peta vrata su meni neophodna.
Što se tiče MPV-a, po meni su to vozila za porodice koje se voze uglavnom u gradu sa povremenim vangradskim vožnjama. MPV je lošiji na otvorenom putu od ekvivalentnog hach-a ili sedana zato što mu je težište više što se oseti na polju upravljivosti na težim deonicama i zato što više troši od ostalih na većim brzinama jer mu je čeoni otpor veći, a aerodinamika lošija.
Međutim u gradu MPV briljira. U manjoj dužini pruža bar isto, a često i više od za jedan broj većeg konvencionalnog vozila. Ponuda prostora je takva da ima mesta i za glave i za noge svih putnika i da ostane za pristojan gepek koji često može da se modifikuje pomeranjem zadnjih sedišta. U L-u je navodno osnovna zapremina 400l, a moguće ga je povećati.
U vozilo se ulazi bez spuštanja dupeta na asfalt. To je nešto čemu će se kičma jako radovati. Sedi se više pa je preglenost bolja. Uglavnom su tu i veliki retrovizori koji još poboljšavaju preglednost. Sedi se dosta uspravno, tj samo vozilo tera vozača da sedi onako koko bi i trebalo.
Organizacija kabine je priča za sebe. Različiti proizvođaći imaju različita rešenja ali je svima zajedničko da daju odličnu prilagodljivost kabine potrebama. Kod mene nisu pojedinačna sedišta pozadi, već klasična klupa podeljena 60/40 koja se nezavisno pomera napred nazad i kojoj je moguće menjati ugao naslona i moguće je naslon suvozačkog sedišta preklopiti u vodoravan položaj.
Nisam zadovoljan kako je Fiat rešio pregrade na L-u jer nema dovoljno zatvorenih iako ima puno mesta za odlaganje koječega. Mogli su da ubace fioke ispod prednjih sedišta i još po neku zatvorenu kasetu u instrument tablu. Ima boljih rešenja.
Ne možeš da izgubiš auto ni na jednom parkngu. Svuda štrči.
Što se tiče MPV-a, po meni su to vozila za porodice koje se voze uglavnom u gradu sa povremenim vangradskim vožnjama. MPV je lošiji na otvorenom putu od ekvivalentnog hach-a ili sedana zato što mu je težište više što se oseti na polju upravljivosti na težim deonicama i zato što više troši od ostalih na većim brzinama jer mu je čeoni otpor veći, a aerodinamika lošija.
Međutim u gradu MPV briljira. U manjoj dužini pruža bar isto, a često i više od za jedan broj većeg konvencionalnog vozila. Ponuda prostora je takva da ima mesta i za glave i za noge svih putnika i da ostane za pristojan gepek koji često može da se modifikuje pomeranjem zadnjih sedišta. U L-u je navodno osnovna zapremina 400l, a moguće ga je povećati.
U vozilo se ulazi bez spuštanja dupeta na asfalt. To je nešto čemu će se kičma jako radovati. Sedi se više pa je preglenost bolja. Uglavnom su tu i veliki retrovizori koji još poboljšavaju preglednost. Sedi se dosta uspravno, tj samo vozilo tera vozača da sedi onako koko bi i trebalo.
Organizacija kabine je priča za sebe. Različiti proizvođaći imaju različita rešenja ali je svima zajedničko da daju odličnu prilagodljivost kabine potrebama. Kod mene nisu pojedinačna sedišta pozadi, već klasična klupa podeljena 60/40 koja se nezavisno pomera napred nazad i kojoj je moguće menjati ugao naslona i moguće je naslon suvozačkog sedišta preklopiti u vodoravan položaj.
Nisam zadovoljan kako je Fiat rešio pregrade na L-u jer nema dovoljno zatvorenih iako ima puno mesta za odlaganje koječega. Mogli su da ubace fioke ispod prednjih sedišta i još po neku zatvorenu kasetu u instrument tablu. Ima boljih rešenja.
Ne možeš da izgubiš auto ni na jednom parkngu. Svuda štrči.

- Ji 4Tze
- Postovi: 8233
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Pa MPV već ima i to s gepekom slicne zapremine 
Verso je od Avensisa, Hans, da znaš samo...

Verso je od Avensisa, Hans, da znaš samo...
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Verso je akcijski samo 1.6 valvematic. Dizel BMW 1.6 još nisu imali, vidim po netu da im nije baš uspela kombinacija. Skup je, kao i 2.0 d4d. Sve u svemu, sigurno je praktičan ali je motorizacija po meni problem.
Pored Jazza koji bi zadržali mislim da je Verso višak.
Još smo daleko od kupovine, ali je ideja da se nečim većim ide van grada i na duža putovanja. Klinac će još dugo koristiti sedište, a Jazz je kratak.
TT
Pored Jazza koji bi zadržali mislim da je Verso višak.
Još smo daleko od kupovine, ali je ideja da se nečim većim ide van grada i na duža putovanja. Klinac će još dugo koristiti sedište, a Jazz je kratak.
TT
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
MIslim da je vec reseno, Octavia 
Mislim da je 1.6TDi sasvim ok izbor za nju.

Mislim da je 1.6TDi sasvim ok izbor za nju.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8233
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Jazz je kratak samo dok budeš imao ono 0+ sedište i to da znaš 
Ne bih nikad uzeo novu Octaviu, to mi je ono skroz auto od firme. Pored Jazza neki auto C klase (a da nije udoban na nivou Civica) ne bih ni pogledao.

Ne bih nikad uzeo novu Octaviu, to mi je ono skroz auto od firme. Pored Jazza neki auto C klase (a da nije udoban na nivou Civica) ne bih ni pogledao.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Odavno nije u 0+. Prvo da mu promenimo sedište za II-III pa da tražimo kola 

- Ji 4Tze
- Postovi: 8233
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ček je l ti imaš jedno ili dva? Mislio sam da imaš mlađe pa je ono "problem" spakovati, kao kod mene što je bilo.
Ono 0+ sedište je baš golemo...
Ono 0+ sedište je baš golemo...
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Vozim Skodilaka izvesno vreme pa ajd da iznesem utiske (dok ne sredim moj auto). Fabia je 2001 karavan, 1.9TDI 74KW, ima odlicnu opremu plus grejanje sedista, fabricki CD, klima, podizaci, tempomat...
Generalno auto je - za moje pojmove los (u odnosu na Corollu). Jedino dobro na njemu je motor, mada je to klasican PD dizel dobro poznati svima. U Skodi je dosta bucan. Malo mrtvosan do oko 2000 obrtaja a onda polece do 3000... klasika za ovaj motor.
Nekomforan, tvrd (ovaj primerak je dobro ocuvan, sredjivan je trap i sve to), sedista su tipa Ikarbus iz 1904. godine - ukocih se za 200km u cugu... Pozadi isto neudoban, tvrd. Recimo do Palanke i nazad mi ledja otpala a i familija je negodovala na zadnjem sedistu. Prostora ima, pak, dovoljno, sto je za pohvalu.
Pozitvino je i sto su komande dobre, menjac je dobar, odlicno koci, utegnut je auto (ne cuju se rupe), aj da kazem nije toliko tezak za voznju. Nije nesto specijalno ni nepregledan, ali ima pozadi mrtve uglove jer je karavan.
Ne svidja mi se ni odziv volana, nekako je vestacki, pogotovo kad treba malo agilnije skretati. Ovako je relativno ok, solidna servo asistencija.
Zvucna izolacija je solidno losa, prvenstveno jer se PD motor cuje pa se cuje, a ima i spoljne buke dosta (gume, sum vetra, nije idealno ususkano). Generalno mi je utisak isti kao kad sam vozio ganc novu Fabiu 1.4 pre 11 godina (osim sto je u toj motor bio tisi, ipak je bio iz salona a i benzinac).
Po gradu je potrosnja varirala konstantno od 6,4 do 7,1 zavisno od guzve, klime i slicno. Na 90kmh je umeo da pokaze i 3,9L na 100km na magistrali ka Mladenovcu.
Generalni zakljucak moje supruge - Malo bolji Yugo
Polo je drasticno bolji auto naprimer, to je ta klasa.




Generalno auto je - za moje pojmove los (u odnosu na Corollu). Jedino dobro na njemu je motor, mada je to klasican PD dizel dobro poznati svima. U Skodi je dosta bucan. Malo mrtvosan do oko 2000 obrtaja a onda polece do 3000... klasika za ovaj motor.
Nekomforan, tvrd (ovaj primerak je dobro ocuvan, sredjivan je trap i sve to), sedista su tipa Ikarbus iz 1904. godine - ukocih se za 200km u cugu... Pozadi isto neudoban, tvrd. Recimo do Palanke i nazad mi ledja otpala a i familija je negodovala na zadnjem sedistu. Prostora ima, pak, dovoljno, sto je za pohvalu.
Pozitvino je i sto su komande dobre, menjac je dobar, odlicno koci, utegnut je auto (ne cuju se rupe), aj da kazem nije toliko tezak za voznju. Nije nesto specijalno ni nepregledan, ali ima pozadi mrtve uglove jer je karavan.
Ne svidja mi se ni odziv volana, nekako je vestacki, pogotovo kad treba malo agilnije skretati. Ovako je relativno ok, solidna servo asistencija.
Zvucna izolacija je solidno losa, prvenstveno jer se PD motor cuje pa se cuje, a ima i spoljne buke dosta (gume, sum vetra, nije idealno ususkano). Generalno mi je utisak isti kao kad sam vozio ganc novu Fabiu 1.4 pre 11 godina (osim sto je u toj motor bio tisi, ipak je bio iz salona a i benzinac).
Po gradu je potrosnja varirala konstantno od 6,4 do 7,1 zavisno od guzve, klime i slicno. Na 90kmh je umeo da pokaze i 3,9L na 100km na magistrali ka Mladenovcu.
Generalni zakljucak moje supruge - Malo bolji Yugo

Polo je drasticno bolji auto naprimer, to je ta klasa.




"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Probaj novu Corollu pa javi kakav je volan i kakva su sedišta 

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Sta onda kaze za korolu? Ako je fabija malo bolji jugo onda mislim da ne postoji komparacija gde bi korola tu mogla da se udene.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ova sa slike je izgleda Elegance, buni me (malo) kožni volan i zašto se ne gađa materijal sa tapacirunga vrata i sa sedišta.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
@Heinz - auto ima fabricku dodatnu opremu... (tempomat, grejanje sedista, muziku...)
Moja Corolla je izmislila udobnost i zvucnu izolaciju i lakocu voznje (i komfor voznje da duzim relacijama) za ovu Fabiu. Nakon prvih 100km na putu je bilo "Ajoj". Iako moj auto nema servo na volanu, a Fabia ima dobar servo, ja sam se nekako izmrcvario vozeci ga 150km po gradu u odnosu na Toyotu. I ne, nije stvar navike. Vozio sam pre Fabie Passata slicnog godista i u njemu sam brate uzivao 100%. Takodje san usluzno vozio i Scenika 2001. i brate i taj je izmislio izolaciju i udobnost za ovu Skodu.
Ova Fabia nije nista specijalno kao model.
Sto se tice Corolle misam vozio novu, ali jesam Aurisa i sedista su odlicno profilisana napred. Pozadi se nisam vozio pa ne mogu da tvrdim, ali napred su fenomenalna sedista (vozio sam Auris sport 1.6). Prosto nebo i zemlja
Moja Corolla je izmislila udobnost i zvucnu izolaciju i lakocu voznje (i komfor voznje da duzim relacijama) za ovu Fabiu. Nakon prvih 100km na putu je bilo "Ajoj". Iako moj auto nema servo na volanu, a Fabia ima dobar servo, ja sam se nekako izmrcvario vozeci ga 150km po gradu u odnosu na Toyotu. I ne, nije stvar navike. Vozio sam pre Fabie Passata slicnog godista i u njemu sam brate uzivao 100%. Takodje san usluzno vozio i Scenika 2001. i brate i taj je izmislio izolaciju i udobnost za ovu Skodu.
Ova Fabia nije nista specijalno kao model.
Sto se tice Corolle misam vozio novu, ali jesam Aurisa i sedista su odlicno profilisana napred. Pozadi se nisam vozio pa ne mogu da tvrdim, ali napred su fenomenalna sedista (vozio sam Auris sport 1.6). Prosto nebo i zemlja

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”