Po meni bi ako bi izgledala kao Hyundai bio samo plus, jer mi se vizuelno dopada ix35, kao i njegov polubrat Kia Sportage ako si na taj fazon auta mislio.
(mada treba CX-5 videti uzivo, jer je na mene ostavila impresivan utisak)
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Odokativno odlican, mnogo veci od QQ npr... Uopste, auto deluje kao dzomba, sto ja volim.
Ko je iz NS, eto neka svrati u Grand M ako mu je usput, da pogleda... U BG ne znam ko je ima. Ovaj Pajin drugar iz General auta je nema u salonu. Beogradjani...
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Znam da ću sada pojesti... jer sam oduvek govorio da je za ovakav auto isključivo dizel prihvatljiv, ali bih ipak voleo da čujem šta mislite o CX-5 AWD sa benzincem 2.0?
1.5t, 500l gepek, 270 cm međuosovinsko rastojanje, 160KS i 208Nm, 10.5s do 100km/h, maksimalna brzina 198 km/h, deklarisana gradska potrošnja oko 8l, otvoreno oko 6l, šestostepeni menjač... Brojke su ubedljive, e sad... Dizel je još impresivniji, ali je zapremine 2.2l što znači da je registracija skuplja 350-400€. Komšija ima CR-V sa benzincem 2.0 i kaže da je motor jak i elastičan pa me je i on malo pokolebao na temu izbora motora za ovakav auto. Voleo bih probati ovu mašinu da bih znao da li da maštam i dalje ili ne u ovom pravcu. 2.0 AWD u Challenge paketu opreme koji ima skoro sve što postoji košta 25.000€ što je ok za ovakav auto, e sad... benzinac ili ne?
Pravo da ti kazem, i meni se motalo po glavi kakav li je taj benzinac. Najvise me kod njega brine kolicina Nm ispod haube i potrosnja za koju verujem da ne moze biti takva kakvu deklarisu. (i BMW deklarise oko 5 lit gradske za 320d, pa on ipak trosi oko 7-8 lit pri normalnoj voznji). Sto se tice obrtnog momenta, 2.2 dizel od 175ks ima 420Nm, sto je monstruozno. Kod benzinca je 208Nm i to tek pri 4000rpm, dok je kod dizela pri 2000rpm.
Cekam da im stigne test-model u Grand M u NS-u (rece onaj tip koji radi tamo da ce okaciti na FB kad stigne) i ja hocu da ga probam obavezno. Pre 2-3 nedelje je rekao da ce "stici za par nedelja", tako da bi trebalo uskoro.
Poslednja izmena od Texonja u 09 Apr 2012, 19:46, izmenjeno 1 put ukupno.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Ja razmišljam o CR-V-u 2.0 benzincu kad izađe novi model na jesen. Ajde kod Honde je i problem što je dizel mnogo skuplji, pa je još manje isplativ. Uostalom, pogledaj brojke - snaga, ubrzanje i maksimalna brzina su skoro isti kao i sa dizel motorom, što znači da su performanse na raspolaganju kad ti zatrebaju, samo što moraš da šaltaš u brzinu-dve niže a ne da samo potopiš gas. Za mene je to povoljan kompromis sa obzirom na pre svega veću pouzdanost, ali i dosta manju cenu nabavke, održavanja, i registracije.
E sad - potrošnja. CR-V 2.0 je skoro bio u SAT-u na supertestu. Njima je trošio nekih 9-9.5l po gradu, što je i njih prijatno iznenadilo. Naravno, nije svaka gradska vožnja ista, ali izgleda da i ti benzinci mogu da budu relativno ekonomični. Ono gde se plaća veća cena je kad na autoputu pređeš 130km/h. Tu zbog velike čeone površine potrošnja ide na 12-13l pa i još više ako ideš brže. Taj podatak imam i od prijatelja koji vozi prethodni model CR-V-a sa 2.0 motorom i redovno ide Beograd-Beč. Sa druge strane, ne verujem ni da bi dizel u toj karoseriji išao ispod 9-10l.
I da ne zaboravimo da se obrtni moment ne poredi 1:1 između dizela i benzinca zbog različitih prenosnih odnosa u menjaču. A i kod benzinca kad pretičeš možeš da ga dugo razvučeš npr. 3000-6000 o/min što bi u drugoj bilo približno 50-100km/h. Naravno ne voziš stalno u tom režimu, već samo kad pretičeš... Jeste, treba malo angažovanja, ali nije ni bez svojih čari taj zvuk kad benzinca nateraš u visoke obrtaje.
Ne znam za atmosferca al imao sam priliku da se vozim u 2.3t 260ks,doduse cx-7 (msm da je to agregat iz mps-a)
Nosu tu mrcinu samo tako...
Da li je neki turbo bezninac u ponudi kod cx-5?
Od ovakvog automobila, između svega ostalog što se podrazumeva u toj klasi, očekujem umerenu buku i potrošnju na brzinama 140-150 km/h. Elastičnost mi je najbitnija, pre svega u režimu preticanja pri brzinama 80-120km/h. Inače, imam dosta Mazdi u bliskom okruženju (dve stare trojke, jednu novu trojku dizel, MX-5) i svi su malo reći prezadovoljni. Što se potrošnje tiče, meni Suzuki troši onoliko koliko piše u brošuri pa nisam nešto specijalno sumnjičav u prezentovane podatke. Više me zanima x faktor i da li će to da "vuče" onako kako očekujem od automobila plaćenog 25.000€. Naravno, moraću da ga vidim i probam, pa ako to bude to, imaću još puno vremena da razmišljam i istražujem. Ove godine stiže prinova, prihodi su smanjeni, ali 2013. godine bi moglo nešto na tu temu da se desi.
Slobo, pitanje potrošnje je pitanje i koliko prelaziš i da li je dizel uopšte isplativ naročito imajući u vidu razliku u registraciji. Tih 160 ks bi trebalo sasvim lepo da nose mazdu. Uvek može bolje i brže, ali je pitanje i da li je neophodno naročito tebi koji bi u nju prešao iz benzica. Ne verujem da bi bio razočaran. Da prelaziš iz dizela i da si naviknut na dizelski obrtni momenat subjektivno bi stvar bila sigurno drugačija. U svakom slučaju vredi testirati i razmisliti o benzincu.