Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Utisak necu komentarisati, niti deklarusanu snagu koju moze postici motor ali gledam 2 puta snimak koji je data za Skodu Oktaviju 1.2TSI i prvo sto primetim je da vozac salta kroz svih 6 i na kraju ta 6ta je u rangu neke malo duze 4te brzine.
Drugim recima, raspored brzina menjac u odnosu na brzinu kretanja vozila odaje utisak da su prenosni odnosi bas kratki.
Brzine od 1-5 menjaca na Skodi su kao neke uobicajene na vozilima koje sam vozio 1-3 sudeci po obtajima motora.
Naravno da dobro ubrzava uz tako skraceni prenos ali mi je dota tesko da zamislim kako bi izgledala voznja vise sati na taj nacin stalnog saltanja i teranja motora u opseg preko 4.000 obrtaja da bi se dostigla normalna brzna krstarenja auto putem, recimo u Nemackoj. Uz ubrzavanja koja na takvom putu postoje.
S obzirom na 105KS motora ocekivao sam da se u trecoj ne vrti vise od 3500 obrtaja za 100km/h i da u sestoj nece preci 3000 obrtaja za 140-150 km/h.
Nisam bas toliko ispratio odnose, deluje mi kao da su stavili dva puta prvu brzinu, pa dva puta drugu brzinu i onda krene normalniji prenos, odnosno ono na sta sam navikao kada se radi o 100+ konjica pod haubom.
Neke ocekivane vrednosti bi meni bile oko 25km/h /1000rpm u trecoj, oko 34-35km/h u cetvrtoj pri 1000rpm, u petoj oko 42-43 km/h i u sestoj oko 50km/h kao neki optimalni raspored.
E sad, motor je samo 1200 kubika iako turbo a takve motore nisam nikada vozio, pa mozda subjektivno ocekujem vise s obzirom na konjicu.
Prosto mi je neverovatno da se dostize ista brzina u 4.toj i u 6.toj brzini, na kraju klipa komentar autora. Doduse pise na uzbrdici ali opet, to nema logike da neko tako napravi raspored.
Koliko kapiram, BMW je suprotnost, menjac dugo podesenih odnosa, veca kubikaza, motor se ne vrti (za dizela) stalno blizu maksimalnih obrtaja. Pravljen za krstarenje, auto put.
AKo bih birao, od ta 2 koncepta ovaj BMWov je nesto sto sam navikao i sto znam da je odlicno resenje za komfor i utisak vozaca. Nije sampion ubrzavanja ali moze satima da se vozi bez saltanja i visokih obrtaja.
Jos nesto, zasto toliko pisti ova Skoda 1.2 turbo, takva je turbina na njima ili je ovo neki drugaciji primerak ?
Cuje se cak u kabini, tj snimku??
Da se neko ne uhvati za brojke, rec je o utisku samo na osnovu gledanja snimka.
Drugim recima, raspored brzina menjac u odnosu na brzinu kretanja vozila odaje utisak da su prenosni odnosi bas kratki.
Brzine od 1-5 menjaca na Skodi su kao neke uobicajene na vozilima koje sam vozio 1-3 sudeci po obtajima motora.
Naravno da dobro ubrzava uz tako skraceni prenos ali mi je dota tesko da zamislim kako bi izgledala voznja vise sati na taj nacin stalnog saltanja i teranja motora u opseg preko 4.000 obrtaja da bi se dostigla normalna brzna krstarenja auto putem, recimo u Nemackoj. Uz ubrzavanja koja na takvom putu postoje.
S obzirom na 105KS motora ocekivao sam da se u trecoj ne vrti vise od 3500 obrtaja za 100km/h i da u sestoj nece preci 3000 obrtaja za 140-150 km/h.
Nisam bas toliko ispratio odnose, deluje mi kao da su stavili dva puta prvu brzinu, pa dva puta drugu brzinu i onda krene normalniji prenos, odnosno ono na sta sam navikao kada se radi o 100+ konjica pod haubom.
Neke ocekivane vrednosti bi meni bile oko 25km/h /1000rpm u trecoj, oko 34-35km/h u cetvrtoj pri 1000rpm, u petoj oko 42-43 km/h i u sestoj oko 50km/h kao neki optimalni raspored.
E sad, motor je samo 1200 kubika iako turbo a takve motore nisam nikada vozio, pa mozda subjektivno ocekujem vise s obzirom na konjicu.
Prosto mi je neverovatno da se dostize ista brzina u 4.toj i u 6.toj brzini, na kraju klipa komentar autora. Doduse pise na uzbrdici ali opet, to nema logike da neko tako napravi raspored.
Koliko kapiram, BMW je suprotnost, menjac dugo podesenih odnosa, veca kubikaza, motor se ne vrti (za dizela) stalno blizu maksimalnih obrtaja. Pravljen za krstarenje, auto put.
AKo bih birao, od ta 2 koncepta ovaj BMWov je nesto sto sam navikao i sto znam da je odlicno resenje za komfor i utisak vozaca. Nije sampion ubrzavanja ali moze satima da se vozi bez saltanja i visokih obrtaja.
Jos nesto, zasto toliko pisti ova Skoda 1.2 turbo, takva je turbina na njima ili je ovo neki drugaciji primerak ?
Cuje se cak u kabini, tj snimku??
Da se neko ne uhvati za brojke, rec je o utisku samo na osnovu gledanja snimka.
- Day Walker
- Postovi: 23509
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Normalno da se cuje, tvoj auto je verovatno duplo bolje izolovan od Skode.
Brzine idu u H-a !!!




- Day Walker
- Postovi: 23509
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Aj evo da ne bude totalni off 
Astra ima 180ks, ali u standardnom modu + dobra izolacija, uopste ne odaje utisak ubrzavanja.
U Sport modu kada su amortizeri tvrdji i kada lakse prima gas, totalno je drugaciji osecaj.
Tako da ima dosta i do takve sitnice kao sto je osetljivost gasa koja se menja kroz modove.
Corsa ima 95ks i u medjuubrzanjima deluje kao da bi pokidala Astru, a kad sam probao, cale me oduvao ko slinu

Astra ima 180ks, ali u standardnom modu + dobra izolacija, uopste ne odaje utisak ubrzavanja.
U Sport modu kada su amortizeri tvrdji i kada lakse prima gas, totalno je drugaciji osecaj.
Tako da ima dosta i do takve sitnice kao sto je osetljivost gasa koja se menja kroz modove.
Corsa ima 95ks i u medjuubrzanjima deluje kao da bi pokidala Astru, a kad sam probao, cale me oduvao ko slinu

Brzine idu u H-a !!!




Re: AW: BMW 316d
Da li si ti prvo razmislio o tome sto je on rekao, pre nego sto si uzeo da ga branis?milosg napisao:Zanimljivo je da su se baš vozači VW-a, Škode i Seata našli prozvani.Floyd napisao:Vala baš... sve neki reli vozači na forumu![]()
![]()
Da je čovek napisao da neki TDI ide odlično i dobro ubrzava, stvar bi se drastično obrnula u diskusiji.
Malo se šalim, ali napadoste čoveka a pokušava da objasni da je to njegov subjektivni utisak.
Auto koji vozi je odličan, posebno za te potrebe i kriterijume (duga putovanja, štednja goriva... ).
Da li kapiras da to sto je on rekao, jednostavno, nije moguce?
Kojom logikom on moze da ima utisak da njegov ide brze, ako GTD vozi neko pored njega?
I sama izjava, da se jurio sa njim 160-180 km/h, takodje nema nikakvog smisla.
Da li ti kapiras da on nije provozao GTD, i Bmw-a, pa da kaze da mu je njegov subjektivno brzi?
Nego je isao 10-ak km iza nekog GTD-a 160-180 km/h, i zakljucio da je njegov Bmw brzi.
Mislim, i ja sam bio parkiran pored Milosevog R-a, i subjektivno je moj brzi...
To je ta vrsta izjave.
I pritom, da li ovde niko, sem nas par, ne kapira da je Bmw sporiji jedno 3 klase, i da GTD ne bi isao tako sporo, ni na 75% gasa?
http://www.zeperfs.com/en/duel2980-4374.htm
Ja prvi znam razliku u sferama tih performansi, jer mi je auto prvobitno isao slicno njegovom, a sada mi ide kao GTD.
Onda, tvrdnja, da auto koji po cajgeru ide maximalno 202( a po GPS-u verovatno oko 5,6 km/h manje), on vozi 210 km/h, i kako je mogao jos vise, ali nije imao mesta za ubrzavanje.
Jedno je dozivljaj svog automobila, a drugo je davati totalno nemoguce izjave.
Ajde, nemoguce da nas ima ovoliko malo koji umemo da provucemo reci kroz glavu, i skapiramo da tu apsolutno sve smrdi, ili nema apsolutno nikakve logike...
@Rakhil, samo ti nemoj nekome govoriti da je preterao, jer verujem da si jedan od vecih skeptika ovde, kada te nesto zanima.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 02 Avg 2014, 17:03, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Zna li neko da objasni čemu služi 6 brzina na 1,2 tsi, kad motor vuče jednako od 2000 do 5000 obrta? Po toj filozofiji 4 brzine bi završile jednako posao.
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Jesi li vozio nekad 1.2 TSI?
Tapatalk Post
Tapatalk Post
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Jesam probao Jeti, dok je glavni vozač spavao.Markoni napisao:Jesi li vozio nekad 1.2 TSI?
Tapatalk Post
Poenta je malo malo pa šaltanje. Mislim da se može preskočiti po jedna brzina, ali nisam probao da ne sje..bem nešto.
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
E jesi li vozio Daciu Duster 1.5 dCi 4x4? U njoj se krece iz druge brzine, skrece u ulice 3om. Yeti-ju su verovatno malo krace brzine, jer je namenjen i za neki blagi offroad kao i Duster. Provozaj neki drugi putnicki auto sa tim motorom. Motor je za to za sta sluzi, i kao zamena za 1.4 i 1.6 atmo motore, vise nego odlican. Cak mi i ne pada na pamet ni jedan bolji motor u tom rangu, ako tebi pada reci koji pa da organizujemo nekako uporedni test... 
Tapatalk Post

Tapatalk Post
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Primetio sam da 1,2 tsi nema snage za kretanje u prvoj. Stalno mi se gasio. Mnogo me podsetio na Juga 55. Jednostavno mrtav na kretanju, mora da se da dobra tura. Kad zaleti ide, ali troši mnogo. Ubrzava jednako dobro, sve jedno na kojim je obrtajima, bukvalno nebitno u kojoj je brzini a ima ih 6. A problem kretanje i to neviđen problem. Neka omaška, turbo rupa?
Tako da Jeti 1,2 tsi i Off road je verovatno smešna simbioza.
Tako da Jeti 1,2 tsi i Off road je verovatno smešna simbioza.
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Dobro, hajde daj neki motor iz tog ranga za koji mislis da je bolji od njega. Ja sam provozao bar 10 razlicitih TSIeva i nikada mi se nije desilo da imam osecaj da ce da se ugasi. Mozda stvar navike, ne znam, ali ja ne dajem nikada veliki gas na kretanju...
Tapatalk Post
Tapatalk Post
Re: AW: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Blago tebi ako ti je u Srbiji auto od 40k evra samo "surova" realnostDelija napisao:BTW, 328i je surova realnost, a san je nesto mnoooogo drugacije i definitivno ne pocinje slovom B

Ja bih posle ove priče uzeo M3 ali samo ako bi u njemu bio 1.2 Tsi a ne ono sranje od 430 ks

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Svašta. Nauči da krećeš iz prve. Svaki auto ima dovoljno snage u prvoj, čak i jugo.KDman napisao:Primetio sam da 1,2 tsi nema snage za kretanje u prvoj. Stalno mi se gasio. Mnogo me podsetio na Juga 55. Jednostavno mrtav na kretanju, mora da se da dobra tura.
Tapatalk Pro
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Bolji u količini kvarova ili onako? Bolji je PO MOJE 1.0 ecoboost, ali da TSI ne može da krene iz prve nekako ne mogu da verujem, iako ne mogu baš da svarim taj motor, čak štaviše , avto je vrlo startan za svoje konje i može da parira dosta jačim avtima tamo nekde do 100 kmh...posle izgubi dah totalno...Markoni napisao:Dobro, hajde daj neki motor iz tog ranga za koji mislis da je bolji od njega. Ja sam provozao bar 10 razlicitih TSIeva i nikada mi se nije desilo da imam osecaj da ce da se ugasi. Mozda stvar navike, ne znam, ali ja ne dajem nikada veliki gas na kretanju...
Tapatalk Post
Sad če opet paljba



Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Ja sam hteo KDman da mi kaze 
U odnosu na koji motor izgubi dah? U odnosu na 1.9 TDI 105 KS i 1.6 TDI 105 KS ne gubi dah recimo, naprotiv.
Tapatalk Post

U odnosu na koji motor izgubi dah? U odnosu na 1.9 TDI 105 KS i 1.6 TDI 105 KS ne gubi dah recimo, naprotiv.
Tapatalk Post
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Ne znam kakav je u poredenju sa tim motorima pošto jih nisam vozio ( iako ima brat 1.6 tdi golfa ), ali posle tih brzina vidi se da ipak je to samo 1.2 sa 105 konja, ali svakako je to mišljeno relativno, da ne bude opet svađe, pošto do 100 je vrlo vrlo brz ( govorim o polu, koji ima valjda jedva nešto preko tone ). Ali treba i znati, da nema neke potrebe vrteti ga u obrtaje, više se dizelski ponaša, čak mu je i MAX brzina pri 4000 obrtaja ( sa 6 brzina i 1o5 konja ), šta je u rangu dizela...Markoni napisao:Ja sam hteo KDman da mi kaze
U odnosu na koji motor izgubi dah? U odnosu na 1.9 TDI 105 KS i 1.6 TDI 105 KS ne gubi dah recimo, naprotiv.
Tapatalk Post
A šta se tiče TSI, sam motorčič, ako izuzmemo kvarova ( valjda su ga sredili do sad ) i ne baš tako nizku potrošnju koliko se jedni hvale, je super motorčič, posebno ako uzmemo u obzir da je to barem za golfa entry level, a nekad je to bio 1.4 NA sa 80 konja, za kojeg je TSI raketa ....
A šta se tiče KDmana...kako opšte imaš volje da se baviš njime
