Auto-klima
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
- Gaginh0
- Postovi: 9544
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Auto-klima
Da, ali mozda je to opterecenje na velikim obrtajima reciprocno opterecenju ove mucenice sa nama konjima unutra i poluispravnom lamelom na 2200 o 

Re: Auto-klima
Može biti da je neko nasvirao veliku količinu freona ili ubacio neodgovarajući freon. Onda se gasi na nekim obrtajima, ne može pritisak da reguliše, pa radi zaštita i sl...
Ivane, mene polukvarovi ubiše na polunemačkom autu - Skodi. Posebno sam primeto na mnogo primera baš podizači stakala, klime i sl uređaju su sa godišnjom garancijom. Na Skodama imaju neki moduli u vratima, koji kad crknu celu elektroniku pokarabace, isprazne akumulator za 2 dana.
Kad je nešto krhš, onda se sl dešava kao sa ovom Lagunom. Ali zanimljivo na francuze, ljudi bukvalno ne daju pare na održavanje, teraju dok ne stane, ako je VW - Skoda znak istresaju ostavljeno za hlebac. Pri tome sami sa sobom se ubeđuju kako imaju svemirski brod.
Ivane, mene polukvarovi ubiše na polunemačkom autu - Skodi. Posebno sam primeto na mnogo primera baš podizači stakala, klime i sl uređaju su sa godišnjom garancijom. Na Skodama imaju neki moduli u vratima, koji kad crknu celu elektroniku pokarabace, isprazne akumulator za 2 dana.
Kad je nešto krhš, onda se sl dešava kao sa ovom Lagunom. Ali zanimljivo na francuze, ljudi bukvalno ne daju pare na održavanje, teraju dok ne stane, ako je VW - Skoda znak istresaju ostavljeno za hlebac. Pri tome sami sa sobom se ubeđuju kako imaju svemirski brod.
Re: Auto-klima
Ne znam o kakvim budžama u vratima pričaš?
Prodaj taj krš što si kupio i prestani druge da smaraš svojim problemima. Loš primerak si dobio i to ti je što ti je.
Nama da ne treba jedan veći auto vozio bih Fabiju još 10 godina. Za ovo što sada u njoj imam (a 2001. je godište) sada su doplate veće od njene vrednosti, a kod nekih proizvođača ne postoji ni u doplati.
Prodaj taj krš što si kupio i prestani druge da smaraš svojim problemima. Loš primerak si dobio i to ti je što ti je.
Nama da ne treba jedan veći auto vozio bih Fabiju još 10 godina. Za ovo što sada u njoj imam (a 2001. je godište) sada su doplate veće od njene vrednosti, a kod nekih proizvođača ne postoji ni u doplati.
Re: Auto-klima
Na cliu se kompresor gasi kad motor prelazi 6000 obrtaja ili kad je temperatura motora veca od 115 stepeni tako da bi kod reno dizela to trebalo da bude negde od 3500 pa navise.
- dag81
- Postovi: 7504
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Auto-klima
Moguce da ima neko zacepljnje u sistemu ili da je hladnjak prljav, ili sto rece Kdamen da je prepunjena(mada ko je lud da sipa vise gasa nego sto treba). Moguce i da ne radi ventilator kako treba..
Treba staviti na aparat videti pritiske, pa ako je tu ok dijagnostikom proveriti el komponente.
Treba staviti na aparat videti pritiske, pa ako je tu ok dijagnostikom proveriti el komponente.
Re: Одг: Auto-klima
@dag81
Kako oprati hladnjak tj. kondenzator napred adekvatno? Iza njega su interkuler/hladnjak antifriza.
Kako oprati hladnjak tj. kondenzator napred adekvatno? Iza njega su interkuler/hladnjak antifriza.
- dag81
- Postovi: 7504
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Auto-klima
Najbrza varijanta, isprskas crevom tj prskas ga prvo 10ak min da otkravi blato pa onda za jedno 20min jos jedna tura.
Druga varijanta duza, skines branik, sinu, razdvojis malo hladnjake i isti postupak. Ako je mastan naprskas faminom ili Axelom za odmascivanje.
A ako ti je kompresor pri ruci izduvas prasinu pa gore navedeno. Samo vodus racuna da ne savijes sace vazduhom.
Druga varijanta duza, skines branik, sinu, razdvojis malo hladnjake i isti postupak. Ako je mastan naprskas faminom ili Axelom za odmascivanje.
A ako ti je kompresor pri ruci izduvas prasinu pa gore navedeno. Samo vodus racuna da ne savijes sace vazduhom.
Re: Auto-klima
Hvala! Korisne informacije. 

Re: Одг: Auto-klima
Pug ne mora ni da se pretpostavlja, isparivaci su poznata fabricka greska. Masovno cure a jedini lek je zamena.dag81 napisao: Jedino sto nisam proverio niti mogu bez kompletnog skidanja armaturne table je isparivac , 307 2004. i
P.P.S. A i one forumske price iskljucuje se kompresor kada nema freona nisu istinite. Jer dok god ima pritiska, vazduha u sistemu dovoljnog da odreaguje presostan 4-5bara kompresor ce paliti. Ovo je cisto zbog forumasa da znaju.
Kada iscuri freon kroz rupu u sistemu, udje vazduh na atmosferskom pritisku i nastane ni iz cega pritisak 4-5bara.
Nece bas biti takav scenario. Treba preformulisatida neko ne pomisli da je stvarno moguce kako je napisano.
- dag81
- Postovi: 7504
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Auto-klima
Ne razumem poslednju recenicu.
Kako zamisljas da udje vazduh po 4-5bara iz vazduha?
Kako zamisljas da udje vazduh po 4-5bara iz vazduha?
Re: Одг: Auto-klima
Upravo suprotno, naveo sam da se nece dogoditi da udje vazduh i nastane pritisak u sistemu.dag81 napisao: P.P.S. A i one forumske price iskljucuje se kompresor kada nema freona nisu istinite. Jer dok god ima pritiska, vazduha u sistemu dovoljnog da odreaguje presostan 4-5bara kompresor ce paliti. Ovo je cisto zbog forumasa da znaju.
Komentar se odnosi na citirano kao netacno.
Kada nema freona u sistemu NEMA vazduha u sistemu na 4-5bara.
Vazduh koji udje je na 1bar pa naravno da presostat iskljuci kompresor. To nisu forumske price, prosta istina.
Ne postoji varijanta da se kompresor pali na vazduh koji udje u sistem.
- dag81
- Postovi: 7504
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Auto-klima
Mozda se nismo razumeli.
Kada vremenom gas-freon izadje iz sistema, na spojevima npr i nema kolicinu freona da bi mogao hladiti(freon u naznakama u sistemu),pritisak-vazduh bude u sistemu i pali kompresor.
Kada uguras vazduh i kada je sistem prazan na 4-5 bara presostat ce pokrenuti kompresor ali nece klima hladiti.
Kada vremenom gas-freon izadje iz sistema, na spojevima npr i nema kolicinu freona da bi mogao hladiti(freon u naznakama u sistemu),pritisak-vazduh bude u sistemu i pali kompresor.
Kada uguras vazduh i kada je sistem prazan na 4-5 bara presostat ce pokrenuti kompresor ali nece klima hladiti.
Re: Auto-klima
Zar tada kompresor ima ulja?